Miksi mulla on vaan nälkä koko ajan!!??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "pläski"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"pläski"

Vieras
Tänään olen syönyt:
Aamupala 3 riisikakkua, margariinia, juustoa.
Lounas: 5 kalapuikkoa puoli lautasellista salaattia lasi maitoa
välipala: 3 riisikakkua ja margariinia, omena
Päivällinen: ½ pakettia makaronilaatikkoa, riisikakku ja margariinia 2 porkkanaa
Iltapala: 3 riisikakkua margariinia ja kalkkunaleikettä, Paprika.

Eikö hyvänen pitäisi ihmisen tuolla pärjätä? Miksi mulla vaan on aina nälkä?

[QUOTE="pläski";30179109]Tänään olen syönyt:
Aamupala 3 riisikakkua, margariinia, juustoa.
Lounas: 5 kalapuikkoa puoli lautasellista salaattia lasi maitoa
välipala: 3 riisikakkua ja margariinia, omena
Päivällinen: ½ pakettia makaronilaatikkoa, riisikakku ja margariinia 2 porkkanaa
Iltapala: 3 riisikakkua margariinia ja kalkkunaleikettä, Paprika.

Eikö hyvänen pitäisi ihmisen tuolla pärjätä? Miksi mulla vaan on aina nälkä?[/QUOTE]

Tosissaanko meinaat että höttöoset riisikakut pitää nälkää??
Syö aamulla kaksi palaa ruisleipää täytteineen ja illalla sama niin olo on varmasti parempi. Päivälliseltä myös tuo kakku pois, tilalle vaikka höyrytettyjä kasviksia tai salaattia.

• Tykkää
Reactions: Scarlett O Harava
mun aamupala on aina 250g maitorahka (paljon proteiinia, vähä hiilareita), pari kukkuraista lusikkaa bulgarian jogurttia (paljon rasvaa, vähä hiilareita) ja pakastemustikoita. riippumatta siis mitä paskaa päivän mittaan lykkään ääntä kohti, mut tolla pysyy nälkä pois ainakin 3 tuntia.

Mä tiedän että syön ihan väärin, mutta mun eka ateria on aina lounas (joka voi olla milloin hyvänsä klo 10 ja 14 välillä, riippuu oonko töissä vai vapaalla). Sitten syön mitä jaksan ja kerkeen pitkin iltapäivää ja iltaa, yleensä määrät pysyvät kohtuullisina.

En oo hyvällä yrittämiselläkään koskaan oppinut syömään aamupalaa, ja jos joskus sellaisen syystä tai toisesta pakotan itseni nauttimaan, mulla on sitten sen jälkeen ihan koko ajan nälkä. Siis ihan koko ajan. Outoo?

Mutta niin, entä jos ap kuulostelet kehoasi, milloin ja mitä se haluaa, etkä syö vain siksi, että on jonkin "pakollisen" aterian aika? Mä aloin voida paremmin, kun lakkasin syömästä silloin, kun jonkun muun mielestä pitäis, ja aloin syödä silloin, kun on nälkä.

Pitää yrittää lisätä jotain proteiineja lisäksi,jospa se tästä. Vituttaa koko laihdutus ja motivaatio nollassa. En pidä karppauksesta, koska en voi syödä töissä talon tarjoamaa lounasta,mikä tarkoittaa juoksulounasta. Kas kun espoon kaupunki sallii omat eväät vain tauoilla. Se on sitten aika hiilaripainotteista,vaikka jättäisi lisäkkeet pois. Ruista en voi syödä, ku vatsa ei kestä. :/ Ehkä siis päivällisen tueksi jotain kasviksia vielä ja iltapalalle vaikka kananmuna. Ja aamuun jugurttia tms.

Miten olisi kaupasta ostettu lounassalaatti, jossa kasviksia jajokin proteiinillähde, esim. Kana tai juusto?
Riisikakut ovat vainnapostelua varten, mitään energiaa ei noista saa.
Paljonko on ylipainoa, jos todella paljon, niin olet kerralla pudottanut liikaa energian saamista. Pudota mieluummin hiljakseen, jotta ei tule hervotonta nälkää ja ahmimista.
Kannattaa myös muistaa, että laihtuminen yleensä edellyttää hienoista nälän sietoa.

aivan varmasti kellä tahasa tuolla ruokavaliolla nälkä,ruuastasi puuttuu kokonaan proteiinit jotka juuri kylläiseksi tekee.Jätä turhat riisikakut pois,syö rarjuustoa,kanaa,kalaa,lihaa,rahkaa tms protskua joka ruualla ja aivan varmasti nälkä lähtee.Puputat aivan turhia kaloreita etkä kunnon ruokaa jota elimistösi tarvitsee jaksaakseen,siksi aina nälkä! muistathan joskus janokin tuntuu nälältä,juo aina lasi vettä ja kuulostele uudelleen oliko sittenkään nälkä vai oliko jano.Väsymys tekee myös nälän tunteen...ja vielä,-riisikakut kuuluvat korkeintaan illanistujaisiin viinin ja juustojen kera,ne eivät ole kunnon ravintoa keholle...toivottavasti neuvoista on apua!

[QUOTE="Liisi";30179424]Miten olisi kaupasta ostettu lounassalaatti, jossa kasviksia jajokin proteiinillähde, esim. Kana tai juusto?
Riisikakut ovat vainnapostelua varten, mitään energiaa ei noista saa.
Paljonko on ylipainoa, jos todella paljon, niin olet kerralla pudottanut liikaa energian saamista. Pudota mieluummin hiljakseen, jotta ei tule hervotonta nälkää ja ahmimista.
Kannattaa myös muistaa, että laihtuminen yleensä edellyttää hienoista nälän sietoa.[/QUOTE]

Itse kyllä muistelen riisikakuissa olevan aika paljonkin kaloreita. Muistaakseni per 100g oli 250-350kcal. Toki yksi riisikakku painaa aika vähän. Äkkiä kalorit silti kertyy, kun ap niitä syö noin paljon. Korjatkaa jos varmaa tietoa.

Aika vähän ap kyllä syöt. Ei ihme, että sulla nälkä. Syö edes 1200kcal jos laihdutat. Lasketko edes kalorit?

Yhteistyössä