?
-
Vieras
Mitään selkeää syytä ei ole löytynyt. Jumittut niska/hartiat/selkä on yleensä diagnoosina.
Mä en jaksa...!
Mä en jaksa...!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja hm:Ootko käyny hierojalla?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mulla on samaa vaivaa,joka kylläki helpottanu huomattavasti ku käyny hierojalla jo muutaman kerran,sanoi sielläkin että hartiat/niska ihan jumissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:voi olla myös hyvälaatusta asentohuimausta. siihen liittyy ainaki miulla pahoinvointisuus ku maailma pyörii silmissä.
Alkuperäinen kirjoittaja hm:Itselläni liittyy tosi pahaa huonovointisuutta niska- ja hartiasärkyyn. Itse olen helpottanut oloa lämpimällä vehnätyynyllä ja kuumavesipullolla. Sitten olen vähän hieroskellut itse. Mut kannattaa oikeasti käväistä hierojallaItselläni se helpotti. En meinannut enää sängystä päästä ylös.
Alkuperäinen kirjoittaja Emma:Mulla oli tuota aivan samaa, jatkuvaa huonoa oloa ja huimausta. Kävi ilmi että niskassa nikamat oli aivan jumissa. Vasta 4 kerta sai ne auki.
Alkuperäinen kirjoittaja Mussupussu:Mulla oli tollanen olo monta vuotta. Sitten lopetin tupakanpolton. Ei oo enää.
Alkuperäinen kirjoittaja V:Minkäslainen tyyny sinulla on ?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Mussupussu:Mulla oli tollanen olo monta vuotta. Sitten lopetin tupakanpolton. Ei oo enää.
Itse en polta.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Onko verensokeri mitattu? Äidilläni diabetes aiheutti huimausta ja huonoa oloa.
Alkuperäinen kirjoittaja Mussupussu:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Mussupussu:Mulla oli tollanen olo monta vuotta. Sitten lopetin tupakanpolton. Ei oo enää.
Itse en polta.
Sitten en osaa auttaa. Alhainen verenpaine? Alipaino? Henkinen paha olo?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:voi olla myös hyvälaatusta asentohuimausta. siihen liittyy ainaki miulla pahoinvointisuus ku maailma pyörii silmissä.
Mulla huimaus ei ole sellaista pyörivää. On vaan lähes jatkuva olotila. Tunnen sen huimauksen ja olo on sellainen "epävarma". Vaikea selittää.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Emma:Mulla oli tuota aivan samaa, jatkuvaa huonoa oloa ja huimausta. Kävi ilmi että niskassa nikamat oli aivan jumissa. Vasta 4 kerta sai ne auki.
Ok. Täytyy vissiin saada lääkärin lähete?