A
annamunkaikkikestää
Vieras
Meillä ei ainakaan ole aikuisten keksimä, vaan lapsi rupesi itse käyttämän ko. nimitystä.
Sanoohan ne lapset "voi peekele". Senkö jälkeen teidän perheessä kaikki käyttää ilmausta "voi peekele"?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Meillä ei ainakaan ole aikuisten keksimä, vaan lapsi rupesi itse käyttämän ko. nimitystä.
Minulla ei ole mitään tarvetta hakeutua seksuaali ym. terapeutin hoitoon. Pimppi on ihan ok. sana, mutta kikkeli on kyllä lapselle ihan liian rivo. Ei ole ahdasmielisyyttä, jos käyttää alapäästä lapsen itsensä "keksimää" nimitystä.
Alkuperäinen kirjoittaja annamunkaikkikestää;30078495:Sanoohan ne lapset "voi peekele". Senkö jälkeen teidän perheessä kaikki käyttää ilmausta "voi peekele"?
Alkuperäinen kirjoittaja Näin se nyt vaan on.;30078514:Mutta kun se ei mene niin. Lapselle sanotaan konkreettisesti mitä tarkoitetaan. Tämä on päivänselvä perussääntö. Ei kukaan sano "hitsu tötö", kun tarkoittaa hyvää huomenta, eikä puuroa sanota "deritaksi", kenkiä ei sanota "oppuleiksi", äitiä ei sanota "hepskakaksi", kotia ei sanota "hyltsynlyltsyksi". Siksi pimppiä sanotaan pimpiksi ja pippeliä pippeliksi. Ne ovat perusilmauksia, jotka jokainen normaali vanhempi opettaa lapsilleen.
On se jotenkin hassua kehottaa poikaa pyyhkimään etupylly pissaamisen jälkeen.
Alkuperäinen kirjoittaja VL äiti;30076869:Mitähän uskovaisia tarkotat? Ainakin me veeällät käytetään enimmäkseen pimppi ja pippeli nimityksiä, tai jotain muuta vastaavia. En oo kuullu kenenkään veeällän puhuvan etupyllystä, mutta kahden ei veeällän kylläkin.
etupylly on ihan hyvä nimitys kun kyseessä on pieni lapsi.
etupylly on ihan hyvä nimitys kun kyseessä on pieni lapsi.
Alkuperäinen kirjoittaja Nannan äiti;30076596:Ei ole mitään syytä mollata etupylly nimityksen käyttäjiä. Meillä käytetään nimityksiä pippi ja kikki.
Tästäpä nappaankin hyvät nimitykset meille käyttöön.
Alkuperäinen kirjoittaja Lääkärin sanomaa;30082579:Lääkäri puhui etupyllystä, kun käytin lasta lääkärillä pimppi vaivojen takia. Ihmettelen kun edes lääkäri ei voi käyttää kunnon nimitystä.
Ei pojilla ole etupyllyä.
Voisko joku pyytää poistamaan tämän ketjun. Aloittaja on selvästi joku vanha tumppu-ukko pedofiili, joka nauttii näistä jutuista.