Miksi mollaatte niitä jotka sanovat tytön alapäätä etupyllyksi, vaikka ei ole sen huonompii nimitys ku muutkaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kertokaapa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meilläpäin lapsena, kai aikakauan sitten ilmeisesti? oli koko hoito pylly eli siis rautalangasta väännettynä paikka josta tulee pissi ja kakka. Siihen nähden etu ja taka ihan loogista eikä mitenkään särähdä mun korvaan. Jos erikseen haluaa korostaa että kyseessä takaosa niin sanotaan takapuoli tai peffa.

Niinkuin mä jo tossa edellisessä ketjussa sanoin.. me ap oikeesti keskustelemaan jonkun seksuaali ym terapeutin kanssa sillä sulla ei oikeesti oo kaikki ihan himassa jos susta pimppi ja kikkeli on rivoja sanoja toi sun ahdasmielisyys on jo sairasta ja tota menoo teet lapsestasi yhtä skitson noiden asioiden suhteen..

[QUOTE="Äiti-77";30074907]Niinkuin mä jo tossa edellisessä ketjussa sanoin.. me ap oikeesti keskustelemaan jonkun seksuaali ym terapeutin kanssa sillä sulla ei oikeesti oo kaikki ihan himassa jos susta pimppi ja kikkeli on rivoja sanoja toi sun ahdasmielisyys on jo sairasta ja tota menoo teet lapsestasi yhtä skitson noiden asioiden suhteen..[/QUOTE]

Erikoista sikäli, että pimppi on liian rivo sanottavaksi, mutta pimpin sanominen pyllyksi, likaiseksi, on sitten ok. Hienoa opettaa pienestä asti, että sukupuolielimet ovat saastaisia.

[QUOTE="Äiti-77";30074907]Niinkuin mä jo tossa edellisessä ketjussa sanoin.. me ap oikeesti keskustelemaan jonkun seksuaali ym terapeutin kanssa sillä sulla ei oikeesti oo kaikki ihan himassa jos susta pimppi ja kikkeli on rivoja sanoja toi sun ahdasmielisyys on jo sairasta ja tota menoo teet lapsestasi yhtä skitson noiden asioiden suhteen..[/QUOTE]

Minulla ei ole mitään tarvetta hakeutua seksuaali ym. terapeutin hoitoon. Pimppi on ihan ok. sana, mutta kikkeli on kyllä lapselle ihan liian rivo. Ei ole ahdasmielisyyttä, jos käyttää alapäästä lapsen itsensä "keksimää" nimitystä.

[QUOTE="Sirkkeli";30075284]Pimppa, pimppi, kikkeli, pippeli. Siiinä on lasten värkkien kutsumanimet.

Aikuisilla on sitten vittu, pillu, muna, kulli jne.[/QUOTE]

Mun mielestä myös pillu on lasten värkin nimi. Meillä sanotaan pilluksi niin kuin jo ennemin mainitsin.

[QUOTE="Hei";30075506]Mun mielestä myös pillu on lasten värkin nimi. Meillä sanotaan pilluksi niin kuin jo ennemin mainitsin.[/QUOTE]

Pillu ei todellakaan oo lapsille kuuluva sana.

Sori vaan, mutta meilläkin puhutaan joskus etupyllystä ja tämä tuli ihan lapsen suusta ekaksi. Kun mä sanoin aina illalla jollei menty suihkuun, että "käydääs pyllypesulla" erittelemättä sen kummemmin, mitä värkkejä siinä pestään. Ja sitten suihkuteltiin edestä ja takaa, jolloin tuli nimet etupylly ja takapylly. Ja ihan pystyn silti käyttämään myös pimppi -sanaakin eikä olla yhtään ahdistuneita, vaan hyvinkin avoimia näissä asioissa. Tämä on niin turhaa vääntöä, hauskimmat nimitykset keksivät lapset itse, pimppi+pylly=pymppä :D.
Murrosikäisen tytön kanssa sitten puhutaan niinkuin aikuiselle ja on niin luonteva näissä asioissa, että lienee olen jotain osannut oikeinkin tehdä lasten kanssa.

[QUOTE="Nasu";30076077]Sori vaan, mutta meilläkin puhutaan joskus etupyllystä ja tämä tuli ihan lapsen suusta ekaksi. Kun mä sanoin aina illalla jollei menty suihkuun, että "käydääs pyllypesulla" erittelemättä sen kummemmin, mitä värkkejä siinä pestään. Ja sitten suihkuteltiin edestä ja takaa, jolloin tuli nimet etupylly ja takapylly. Ja ihan pystyn silti käyttämään myös pimppi -sanaakin eikä olla yhtään ahdistuneita, vaan hyvinkin avoimia näissä asioissa. Tämä on niin turhaa vääntöä, hauskimmat nimitykset keksivät lapset itse, pimppi+pylly=pymppä :D.
Murrosikäisen tytön kanssa sitten puhutaan niinkuin aikuiselle ja on niin luonteva näissä asioissa, että lienee olen jotain osannut oikeinkin tehdä lasten kanssa.[/QUOTE]

Pymppä on hauska sana. :D

Yhteistyössä