T
tuttua
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja PikkuKananen:täällä ihan sama tilanne, mies ei osallistu töiden jälkeen kotona mihinkään, paitsi televiosion katseluun ja makoiluun. Sanoo että on hänelläKIN joskus lupa rentoutua, eikä sitten osaa sanoa että koska minulla on lupa rentoutua tai aikaa rentoutua. Ei ota mitään vastuuta lapsesta, eikä oikeastaan mistään muustakaan. Olen on kuin olisin mieheni äiti. Niin ja seksiä kyllä jaksaa harrastaa mutta jos sanon etten itse jaksa ja pyydän vaikka selän raputusta niin johan alkoi miestä väsyttämään. Mietin vaan usein että tajuaako se itsekään miten läpinäkyvää tuo kaikki on. Viime yönä likka oksensi ja mies lähti sohvalle nukkumaan, jätti mut yksin siivoamaan kaikki jäljet ja vahtimaan kipeää lasta. Huusi vaan perään että sähän saat nukkua huomenna vaikka koko päivän.. ja kukas sen lapsen kanssa sitten on jos nukkuisin päivät pitkät täällä. Olen sanonut että jää joskus itse viikoksi likan kanssa kotiin ja puhuu sit uudestaan. Ei pärjää paria tuntia tytön kanssa kaksistaan kotona ku jo soittaa että missä olen. Harvoin silti pääsen minnekään yksin lähtemään!
meilläkin siirtyy aina sohvalle kun ei saa nukuttua jos vähänkin jotain ääntä kuuluu/minä esim.kääntyilen hänen mielestään liikaa sängyssä tms.hänellä oli vähän flunssaa jäi saikulle,minä sitten tulin kuumeeseen samoin lapsi ja raukan nenä oli öisinkin niin tukkoinen että heräili jne.minä sen sitten hoitelin,mies mm.viikonloppuna vaan oli muualla kaikka päivät ja tietty ryyppäämässä yön...mutta kyllä minun pitää jaksaa.et nykyään vaikka mulla on ollut jtn.39 kuumetta,en vaan välitä,enhän mä muuta voi...samaan tapaan siivoan,käyn kaupas jne.kuin terveenäkin.