Miehistä ja rahasta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Harmaana

Vieras
Minua taas täällä itketetään. Mies on lähössä reissuun ja oli käyny ostaan vähän välineitä ku pitäähän kalassa olla kunnon kamppeet...No minä olin maksanu omalta tililtä laskuja ja jätin sen verran et voidaan lasten kans sit humputella vähän sillä aikaa. No nyt isäntä riehu et hänelle pitää laittaa lisää rahaa tilille et voi rauhassa olla reissussa. No minulle jäi sit just sen verran et saan ruuat vlopuksi ja mihinkään muuhun ei sitten jääkkään.

Olisin halunnu uuden paidan itselle ja jostain lapsille. MUTTA sehän on tuhlausta.

Sain sit haukut et akat tuhlaa rahasta tyhjänpäiväsiin. ja mä aina haaskaan kaikki... No mä huolehdin kaikki lasten vaatteet sun muut.

Alkuperäinen kirjoittaja HERNETÄTI:
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Jaaha.

Ukollasi olisivat korvat lukossa, jos mä olisin sä. :saint:

mie en laittais rahaa.

;) no saadaanpa olla vähän aikaa rauhassa ku on reissussa...mut mä ky otan ne takas ku lähen itse reissuun. Ihan varmasti otan.
Sanokoot mitä lystää.

Alkuperäinen kirjoittaja Tämätyttö:
Et kai vaan rupea miehes kalastusvehkeitä maksamaan ja omista, noinkin pienistä menoista tinkimään!

MEILLÄ on rahat yhteisiä. Mut omat tilit ja niitä rahoja pyöritetään niitten tilijen välissä.

tyypillistä, miesten ostoksen kun on AINA niin tarpeellisia. esimerkiks kaikki koneet ja musiikkivempaimet voi selittää sillä et kaikillehan mä näitä ostan, onhan se mukavampi kattella leffojakin kun on kunnon laitteet ym. vaikka muille kelpais halvemmatkin. ja sieltä kalareissultahan saattaa tulla vaikka kalaa ruokapöytään et täytyyhän sitä kunnon vehkeet olla, mut milläs selität sen et uusi paita tai ripsiväri olisi kiva ostaa.. meillä ei oo yhteisiä rahoja enää just ton takia.

Kuule! Jos miehellä on oma tili ja sinulla oma tili niin mitä hittoja sinä menet hänelle rahaa antamaan. Meillä kummallakin omat tilit ja omat rahat ja ostelkoon omillaan mitä haluaa. Minä ostelen omillani. Mieheni tosiaan tienaa 4-5 kertaa paremmin kuin minä, joten tuhlatkoon niin paljon kuin haluaa.

Yhteistyössä