miksi mies ei kerro mulle enää MITÄÄN?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja todella loukkaantunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

todella loukkaantunut

Vieras
tänään kuulin et sillä on pekkaspäivä huomena ja ihan tasan siks et kuulin sen puhuvan puhelimeen, mulle se ei oo kertonu vieläkään mitään, eikä se tiedä et kuulin sen puhelun.
kuulin myös et se lähtee risteilylle viikon päästä työporukalla, sitäkään en kuullut mieheltä itseltään.
elä sitten tasavertaista kahden aikuisen välistä arkea tässä.
minä kerron jokaisen kauppareissun ja puolen tunnin muutokset työpäivissä ja se ei kerro mulle mitään.
hieno fiilis.

kuulostaa ihan mun appiukolta...joka on työnarkomaani, ja ei voi myöntää itselleen olevansa loman tarpeessa :hug: Anoppi on käärmeissään...asia helpottuu kun appiukko on pitänyt rentouttavan loman...Juu ja siihen menee vielä aikaa...

Alkuperäinen kirjoittaja Ehkä:
Ehkä se pointti on just siinä että sinä raportoit ihan kaikesta, ja mies on väsyny siihen että kaikista menoista tilitetään?

no mutta hei vapaapäivä ja laivaristeily!!
en mä siltä ole mitään tilityksiä vaatinut, itse vaan tykkään kertoa että huomena olen sitten myöhemmin kotona ettet ihmettele...
ei millään tilitysmeiningillä vaan musta se kuuluu sille toiselle jos tulee jotain yllättävää, ihan jo siksi ettei huolestu.

Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:
Monet miehet ei kerro vapaapäivistä, koska haluavat itse päättää päivän ohjelman.

mä olen kuitenkin töissä, miten voisin vaikuttaa siihen mitä mies tekee?
enkä ole mikään käskyttäjä, että kun kerta olet vapaalla, niin teet suursiivouksen, en tosiaan..

Alkuperäinen kirjoittaja miola:
Oikeasti, mä olen vahvasti sitä mieltä että tuo miehissä joku valmistusvirhe. Se on sama niillä kaikilla (ainakin melkein).

miks mä en syntyny mieheks?? niillä tuntuu olevan niin paljon vapauksia normaalista arjesta ja perusjutuista!! *huutaa*

Yhteistyössä