mies ei näe (halua nähdä?!) kokonaisuutta!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja avunhuuto
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

avunhuuto

Vieras
ei kunnioita eikä arvosta mua, huutaa ja tiuskii ja sit esim.eiliseltä...

mehän käydään siis kumpikin töissä ja jos mies on 7-16 ja minä 8-16 niin lähdetään ja tullaan suht samoihin aikoihin ja koirien on kestettävä tuo aika kotona eikä mitään ongelmaa, se käyttää kumpi ehtii eka!
no, eilen pääsin klo15, olin kotona 15.15 ja puhelin soi. vastasin puhelimeen ja puhuin kun mies tuli 15.30 yllättäen kotiin ja ALKOI RAIVOTA MULLE KUN EN OLLUT KÄYTTÄNYT KOIRIA! jouduin lopettaan sen puhelun äkkiä ettei toinen pää kuule sitä huutoo...

mun miehestä on tullu ihan kamala. mä teen täällä kotona kaiken (paitsi en enää pese sen pyykkejä eikä enää ole valmista ruokapöytää kun mies tulee töistä...)
mies on tosi vähän kotona ja sit se valittaa mulle kun mä en jaksa täällä yksin käkkiä ja hoitaa lasta. se käännetän sit niin et ai hän EI SAA MENNÄ. v*ttu kun toivoisin vaan apua tän huushollin pyörittämiseen ja arkeen enkä jatkuvaa maanrakoon mättämistä.

ja mikään ei auta, ei mitkään puheet ja mihinkään terapiaanhan hän ei lähde kun eihän hän hullu ole. v*ttu.

eropäätös on tehty jo jossain tuolla takaraivossa, mutta lähteminen ja käytännön asiat tuntuu nyt niin ylivoimaisilta.....

Yhteistyössä