Ex-mies ei enää halua nähdä lapsiamme...:(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaannuin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä hoitaisin ton asiasn virallisia teitä. Että viranomaisetkin tietää, että isä kieltäytyy tapaamasta lapsiaan. Sinne vaan meiskin pukeille. Ja jos ei ilmesty keskustelemaan, niin eiköhän sekin riitä viranomaisille. Voi tosiaan tulla aika, että isä on uudestaan oikeuksiaan peräämässä. Olis hyvä olla näyttöä isän aiemmasta haluttomuudesta. Törkeetä, jos lapset myöhemmin joutuu pakon edessä isäänsä tapaamaan, tässä vaiheessa isän eikä lasten toiveesta.

voi luoja että alkoi nousta korvista kun luin tätä!! on vähän sama tilanne kuin itelläni, mutta ainakin vielä toistaiseksi isä tapaa lapsia edes muutaman viikon välein.. mä varmaan ite yrittäisin pitkittää syyn kertomista lapsille ja sitten kun on pakko niin kertoisin totuuden, että isän uusi ei halua että isä tapaa teitä ja siksi isä ei sitten tapaa. ja korostaisin ettei se johdu millään tapaa lapsista vaan isästä ja tästä uudesta.

kyllä ei voi muuta sanoa ku että ei kyllä exällä oo muna sanoa uutta tyttökaveria vastaan jos valitsee akka lapsien yli... ei voi ymmärrä.. ja kyllä mäsen sille sanoisinkin että eikö sulla todellakaan oo munaa sanoa akkalles vastaan... mun exällä oli sama tilanne kun sen äiti ja isä eros... uus akka ilmoitti että ei halua lapsia.. exällä jo pienestä asti elämä päin peetä... hakkas ihmisiä käytti alkohooli enemmän kuin tarpeeks... muutenkin itsetunto todella matalalla.. ja se vihas isänsä yli kaiken....

Mää en sitten kanssa millään voi ymmärtää näitä luupäitä, jotka hylkää omat lapsensa uuden takia. Enkä kyllä ymmärrä sellaisia akkojakaan, jotka kieltävät kumppaniltaan omien lapsien tapaamisen. Saisi sellainen akka kokea itse samanlaisen tilanteen, jolloin äijä taas hypännyt uuteen suhteeseen ja hylkää lapsensa sen siljan tien. (toki en sitä oikeasti toivo, koska lapsethan ne on, jotka siitä kärsii). Tosi typerää, lapsellistä ja ärsyttävää.

Ap. En tiedä luetko näitä enää.. Koita ainakin tukea lapsiasi asiassa, koska on varmaan todella raskasta kun isi ei enää tulekaan katsomaan.. Oikein alkaa itkettään.. Tsemppiä ja voimia sulle ja lapsille!

Yhteistyössä