K
"kevät"
Vieras
Itselläni oli samankaltainen tilanne ketjun aloittajan kanssa sillä erotuksella, että mies painosti minua kihloihin, yhteen muuttoon jne. Olimme molemmat jo toisella kierroksella. Suhteemme kesti noin 3 vuotta, kunnes vuosi sitten totesin molemmille olevan oikean ratkaisun se, että jatkamme eri suuntiin.
Itse tiesin sitoutumattomuuden syykseni juuri sen, mikä täälläkin on mainittu; halusin tutkia mahdollisuuksia, jos jossain olisi minulle vielä enemmän oikea. Vielä sitä ei ole vastaan tullut, mutta minun on itseni ollut paljon helpompi olla tuon suhteen lopettamisen jälkeen.
Nautin elämästäni täysillä, ystävänikin ovat sanoneet, että olen puhjennut kukkaan..ja sille tuntuukin.
Toki toivon teille parasta, mutten jaksa uskoa yhteiseen loppuelämäänne.
Itse tiesin sitoutumattomuuden syykseni juuri sen, mikä täälläkin on mainittu; halusin tutkia mahdollisuuksia, jos jossain olisi minulle vielä enemmän oikea. Vielä sitä ei ole vastaan tullut, mutta minun on itseni ollut paljon helpompi olla tuon suhteen lopettamisen jälkeen.
Nautin elämästäni täysillä, ystävänikin ovat sanoneet, että olen puhjennut kukkaan..ja sille tuntuukin.
Toki toivon teille parasta, mutten jaksa uskoa yhteiseen loppuelämäänne.