Mies ei halua muuttaa yhteen mikähän voisi olla syynä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Emmiz
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Emmiz

Vieras
Ollaan vuosi oltu yhdessä ja jo kesällä oli puhetta yhteenmuutosta ja mies sanoi että syksyllä olisi sopiva aika kun saisi työhommat alta pois, mutta tässä sitä vielä ollaan, erillään asutaan.. Mies vaan sanoo että muutetaan muutetaan mutta siltikään ei ole mitään edistystä tapahtunut.. Eikö mies sitten olekkaan kanssani tosissaan? Vai missä mättää? Miksi ei voi suoraan sanoa jos ei halua yhteen muuttaa? :(

No miksi sinua ihmetyttää, ettei mies halua muuttaa yhteen, jos teillä on jo valmiiksi niin isoja näkemyseroja, että niiden takia pitää pohtia eroa?
Totaalipeesaus.

Ja miksi edes haluaa muuttaa yhteen miehen kanssa & perustaa ehkä yhteisen perheenkin, jos on useampia sellaisia asioita, joissa mies on ihan eri linjalla kuin nainen?

En tajuu.

• Tykkää
Reactions: Minni:)
Minä en aikoinaan halunnut muuttaa yhteen heti kun mies sitä ehdotti. Olin ja olen yhä pienipalkkainen ja silloin sain asumistukea, päivähoitomaksua ei ollut ja lapsilisään tuli korotus. Halusin olla varma siitä, että mies tietää mihin päänsä pistää, jos ryhtyy meitä elättämään. Sovittiin sitten raha-asiat ja nuorinkin lapsistani meni kouluun.

Rahasta ei ole tullut riitaa vaikka käytännössä mies koko poppoon elättää. Se on meitä molempia harmittanut kun lapsivapaata on ollut niin vähän. Joskus olemme hankkineet lapsenvahdin ja menneet hotelliin.

Niin haluut päästä leikkiin kotista hinnalla millä hyvänsä. mies ei ole ok, mutta väliä sillä. Tahtoo leikkii kotista.

Mies on tainnut tajuta että olet siemenen perässä - et aidosti rakastunut mieheen. Minäkin pakittelisin.

Yhteistyössä