Miksi miehet ovat parempia kaikessa?

  • Viestiketjun aloittaja The Nainen
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Siipien havinaa:
Lepsa, sanoppas viisaampan, koska säästöt kannattas ottaa pois pankkien tileiltä, kaatuuko ne pankit????
Säästöt kannattaa ottaa tililtä pois ennen kuin pankki kaatuu ja sitä ei tiedä etukäteen koska pankki kaatuu. Nordeaa kyllä varoisin, kun siellä saa monopoli-rahaa vaihdetuksi ihan oikeaan rahaan:D

 
Alkuperäinen kirjoittaja lepsa:
Alkuperäinen kirjoittaja Siipien havinaa:
Lepsa, sanoppas viisaampan, koska säästöt kannattas ottaa pois pankkien tileiltä, kaatuuko ne pankit????
Säästöt kannattaa ottaa tililtä pois ennen kuin pankki kaatuu ja sitä ei tiedä etukäteen koska pankki kaatuu. Nordeaa kyllä varoisin, kun siellä saa monopoli-rahaa vaihdetuksi ihan oikeaan rahaan:D
Mä oon nyt kyllä ihan tosissani :|
 
Miehillä on myötäsyntyinen tarve päteä. Olin kerran naisporukassa liikkeellä kun kuskilta hajosi auto alta. Pian sitä ihmettelemään oli ilmaantunut useampikin mies ja minun oli ihan pakko mennä ulos seisoskelemaan käet taskuissa, vaikken tiennyt yhtään mitään moottoreista. En vain voinut jäädä autoon istumaan kun oli pätemisen paikka.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Siipien havinaa:
Alkuperäinen kirjoittaja lepsa:
Alkuperäinen kirjoittaja Siipien havinaa:
Lepsa, sanoppas viisaampan, koska säästöt kannattas ottaa pois pankkien tileiltä, kaatuuko ne pankit????
Säästöt kannattaa ottaa tililtä pois ennen kuin pankki kaatuu ja sitä ei tiedä etukäteen koska pankki kaatuu. Nordeaa kyllä varoisin, kun siellä saa monopoli-rahaa vaihdetuksi ihan oikeaan rahaan:D
Mä oon nyt kyllä ihan tosissani :|
Niin minäkin. Pankin kaatumiseen ei tarvita kuin yksi tarpeeksi uskottava huhu ja pankki on nurin. Toisaalta tilanne on nyt parempi kuin viime syksynä, mutta tulevaisuutta on hiukka hankal ennustaa.

Mä olen pitänyt varani valtion pitkissä lainoissa, mut tällä hetkellä niidenkin tuotto on alkanut kusemaan. Ei tiedä missä rahojaan säilyttäisi.
 
vierailija
Onpa surullinen keskustelu. Jumala on luonut miehen ja naisen kauniiksi tiimiksi, ei kilpailemaan keskenään. Tosiasia on, että miesten pitää olla monesti vahvempia, koska nainen haluaa rinnalleen miehen, jota voi edes vähän ihailla. Toinen totuus on, että naiset on monesti paljon taitavampia ja näppärämpiä kuin miehet, mutta heiltä puuttuu täysin kilpailuvirasto ja usein he esittävät huonompia ja tyhmempiä kuin ovat, esim. tukeakseen miestensä ja lastensa itsetuntoa joissain lautapeleissä. Naista ei yhtään haittaa hävitä peleissä, päin vastoin iloitsee muiden voitoista. Naiset häviää tahallaan.
 
vierailija
Onpa surullinen keskustelu. Jumala on luonut miehen ja naisen kauniiksi tiimiksi, ei kilpailemaan keskenään. Tosiasia on, että miesten pitää olla monesti vahvempia, koska nainen haluaa rinnalleen miehen, jota voi edes vähän ihailla. Toinen totuus on, että naiset on monesti paljon taitavampia ja näppärämpiä kuin miehet, mutta heiltä puuttuu täysin kilpailuvirasto ja usein he esittävät huonompia ja tyhmempiä kuin ovat, esim. tukeakseen miestensä ja lastensa itsetuntoa joissain lautapeleissä. Naista ei yhtään haittaa hävitä peleissä, päin vastoin iloitsee muiden voitoista. Naiset häviää tahallaan.
Siis kilpailuVIETTI puuttuu eikä virasto, kiitos rakas älypuhelin...
 
Kuka nainen oikeasti haluaisi esim. voittaa miehensä kädenväännössä??... siinähän vaan tulisi miehelle surkea mieli eikä kenelläkään olisi kivaa, vähiten naisella... samaten kuka nainen haluaa voittaa miehensä kilpajuoksussa.. olla vahvempi ja pidempi kuin armas puoliso...... nainen luotiin miehelle avuksi, ei tekemään päätyötä!
 
Naiset tykkää miehistä, jotka just on nopeampia, vahvempia, miksei älykkäämpiäkin. Tuskin kovin moni nainen olisi onnellinen edes voittaessaan miehensä jatkuvasti shakissa. Naisella on tarve saada vähän ihailla miestään ja olla hänestä ylpeä, ei kilpailla ja voittaa häntä kaikessa. Varsinkaan kun nainen tietää, miten mieheen on istutettu tarve olla pätevä ja saada ihailua naiselta.
 

Yhteistyössä