Miksi miehet ovat parempia kaikessa?

  • Viestiketjun aloittaja The Nainen
  • Ensimmäinen viesti
missä miehet on parempia? miks niiden pitäis olla parempia? tai miks naisten pitäis olla parempia?
eikö me vaan voitais tehä kukin juttuja yksilöllisten kykyjemme mukaan, viis siitä mitä löytyy haarovälistä.
 
vieras
Ei meillä! Ainoa missä on parempi on rekan ajo, sekin harjoituksen ja kokemuksen eikä munien takia :kieh: Mä pidän kyllä itseäni tasavertaisena jos muuta ei ole perustella kuin sukupuoli.
 
nooh eläs nyt -....
Onhan meillä naispressa ja armeijassa naiset ovat keskimäärin miehiä parempia ylivoimaisesti. Tosin armeijaan menneet naiset ovat keskimäärin motivoituneempiakin!
 
Miehet ehkä menestyvät paremmin koska ovat joskus rohkeampia kuin naiset, ja luovempia. Ja koska naiset tosiaan synnyttävät lapset ja mielellään niitä hoitavatkin, ja ehkäpä jossain välissä jäävät aloilleen kun mies taas porskuttaa eteenpäin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja nooh eläs nyt -....:
Onhan meillä naispressa ja armeijassa naiset ovat keskimäärin miehiä parempia ylivoimaisesti. Tosin armeijaan menneet naiset ovat keskimäärin motivoituneempiakin!
Löytyiskö mitään linkkiä naisten ylivoimaiseen paremmuuteen armeijassa?
 
Zoe-F
Mä tiedän paremmin missä kohtaa autoa vika on pelkkien "oireiden" perusteella, tosin mies on nopeampi korjaamaan kun on tehnyt enemmän kuin minä toistaiseksi.
Olen parempi siivoamaan, ja siihen riittää jo se, että mä imuroin myös sängyn ja sohvan alta :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja lepsa:
Alkuperäinen kirjoittaja Turbojurpo:
Alkuperäinen kirjoittaja lepsa:
Alkuperäinen kirjoittaja Turbojurpo:
Voit ap lohduttautua sillä, että nainen sentään on ihmisen paras ystävä.
Heti koiran jälkeen :attn:
Meille allergisille miehille naiset ovat tärkeämpiä kuin koirat.
Onhan niitä semmoisiakin koiria joista ei saa allergisia oireita :D
Olisikin. Hankkisin heti. Mutta ei: karvattomuus ei riitä, vaan koira ei saisi hilseilläkään. Eikä kuolata, sillä jos saan koiran kuolaa kädelleni, siihen nousee punaisia näppylöitä, ellen heti pese sitä pois.
 

Yhteistyössä