Miksi miehet eivät koskaan lähesty mua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Siri89
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Siri89

Vieras
Olisi mukavaa jos joskus olisi jotain säpinää, mutta jostain syystä miehet eivät koskaan yritä mitään kontaktia. Edes baarissa :O Auttakkaa mua keksimään missä
mättää..

Olen nuori, kallistun enemmän kauniin kuin ruman puolelle, pitkä ja hoikka. Ainakin kuvittelen olevani iloinen ja avoin.

Varmaan neljään vuoteen(!) mua ei oo pyydetty ulos. Aika usein ystävät/tutut
kertovat miespuolisten ystäviensä udelleen olenko vapaa ja kehuneet ulkonäköäni. Kuitenkaan kukaan ei tehnyt mitään siirtoa tai mitään. Hyvä jos tervehtivät.

Miytä mä teen väärin? :(

Kun mä just toivoisin että mies tekee aloitteen. Olen aika dominoiva luonne ja kaipaisin miehessä semmoista kovempaa otetta...

Muita ajatuksia/vinkkejä miten olisin lähestyttävämpi? Ilmiselvästi jokin mättää kun kukaan ei uskalla/halua tulla juttelemaan.

Pukeudu seksikkäämmin ja pieni flirttaileva käytös ei kenties olis pahitteeksi. Toisaalta kyllä jos on kaunis nainen niin varmasti baarissa joku tulee iskemään jos on välillä yksin.

Kuule mitäpä jos lähestyisit ihan itse vaihteeksi? Nyt eletään vuotta 2012 eikä 1952 ellet ole sattunut katsomaan kalenteria ja seuraamaan aikaasi.

Minulla ei ole ongelmia lähestyä naisia missään mutta silti vituttaa suunnattomasti kun ravintoloissa jo kaukaa tunnistaa naiset jotka pälyilevät ympärilleen ja ilmiselvästi odottavat että heitä lähestytään jotta pääsevät sitten mukavasti persettään penkistä nostamatta karsimaan joukosta ne jotka eivät tätä prinsessaa kiinnosta. Joskus jo pelkkä tuollainen käytös on luotaantyöntävää.

Minä arvostan aivan helvetisti sitä jos nainen uskaltaa lähestyä, ulkonäöstä ja aikeista riippumatta. Nämä omaa macho-ritariaan epätoivoisesti odottavat prinsessatyypit eivät jaksa oikein enää edes aina kiinnostaa muuta kuin korkeintaan kertapanomielessä. Kyllä naisessakin pitää olla vähän munaa.

• Tykkää
Reactions: päätön
[QUOTE="vieras";27274676]Olet liian kaunis tai sit susta näkee jo päältä päin mimmonen pirttihirmu sä olet.[/QUOTE]

Kerran joku kyllä sanoi että olen liian kaunis pantavaksi. En kyllä ole, vaan aika tavallisen näköinen. Kaikki nuoret naisethan ovat kauniita ja en mä mitenkään kovasti muista erotu.

Mutta voihan toi olla totta että mun luonne karkottaa mahdolliset miehet. Yksi naispuolinen ystävä kerran sanoi että musta huokuu asenne että ei kannata edes yrittää.. Mä kyllä yritän olla mukava..

[QUOTE="mies";27274700]Kuule mitäpä jos lähestyisit ihan itse vaihteeksi? Nyt eletään vuotta 2012 eikä 1952 ellet ole sattunut katsomaan kalenteria ja seuraamaan aikaasi.

Minulla ei ole ongelmia lähestyä naisia missään mutta silti vituttaa suunnattomasti kun ravintoloissa jo kaukaa tunnistaa naiset jotka pälyilevät ympärilleen ja ilmiselvästi odottavat että heitä lähestytään jotta pääsevät sitten mukavasti persettään penkistä nostamatta karsimaan joukosta ne jotka eivät tätä prinsessaa kiinnosta. Joskus jo pelkkä tuollainen käytös on luotaantyöntävää.

Minä arvostan aivan helvetisti sitä jos nainen uskaltaa lähestyä, ulkonäöstä ja aikeista riippumatta. Nämä omaa macho-ritariaan epätoivoisesti odottavat prinsessatyypit eivät jaksa oikein enää edes aina kiinnostaa muuta kuin korkeintaan kertapanomielessä. Kyllä naisessakin pitää olla vähän munaa.[/QUOTE]

toisaalta jos lähestyy miestä ja mies sanoo et joo ei kiinnosta ennku ooot ees kunnolla moi sanonut niin ei siinä arempi ihminen enää paljon uskalla. Mulla oli noin alkuun ja olin ihan järkyttynyt et tolleen töksästään,voi kai sitä nätemminkin sanoa. Mut sit vaan uudelleen yritystä ja nykysin sitä jo uskaltaa lähestyy ja jos joku sanoo noin niin eipä se sitten oliskaan mun arvoinen.

Ap: ei muuta ku härkää sarvista!

Miten hyvin mies sitten erottaa ujouden ja koppavuuden? Epävarmuuden ja kylmäkiskoisuuden? Ei ole ihan yksi tai kaksi miestä jotka on mulle ihmetellyt kun "sun näköset naiset on yleensä ihan itseään täynnä". Moni ei kuulemma uskalla lähestyä kun vaikutan "kylmältä ja etäiseltä". Niin varmaan onkin, mutta syy on ujoudessa ja epävarmuudessa. Se mitä joku mies voi pitää "prinsessatyyppisenä, ympäriinä pälyilynä, mukavuudenhaluisena perseellään istumisena" on todellisuudessa hirvittävää epävarmuutta. Joo, olen sitten varmaan väärä nainen sellaiselle miehelle joka haluaa että naisella on munaa, mutta en mä myöskään halua että mut ohitetaan ihan vääristä syistä.

Yhteistyössä