miksi miehet ei tykkää otsatukasta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja leikkaanko?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla on sellainen suora ja paksu graafinen otsatukka ja mies ei taida tykätä yhtään :D
Jossain vaiheessa kasvatin sen pois ja kun päätin mennä kampaajalle leikkauttamaan sen takaisin, kysyi mies, että "ei kai sellaista suoraa lippaa tuohon roikkumaan". Just sellainen taisi taas tulla, mutta toivottavasti mies pystyy elämään asian kanssa :D

[QUOTE="huhhuh";26108775]Miehet ei ole mikään yhtenäinen ryhmä jolla on vain yksi mielipide.

Ja oikeesti, toi 'leikkaanko'-nimimerkki viittaa siihen että harkitset ettet voisi leikata otsista kun MIEHET EI TYKKÄÄ, et kai ole tosissasi?[/QUOTE]

Mulla on ollut otsatukka aina 10 vuotiaasta asti. Nyt tukka on niin pitkä että se tulee silmille, niin mietin että pitäisikö leikata ja jättää leikkaamatta. Mut halusin kuulla onko muutkin törmänneet miehiin jotka ei oikeen tykkää ottiksista...

[QUOTE="aapee";26108922]Mulla on ollut otsatukka aina 10 vuotiaasta asti. Nyt tukka on niin pitkä että se tulee silmille, niin mietin että pitäisikö leikata ja jättää leikkaamatta. Mut halusin kuulla onko muutkin törmänneet miehiin jotka ei oikeen tykkää ottiksista...[/QUOTE]

No, mä en ole kertaakaan kuullut yhdeltäkään mieheltä että ei tykkäis otsiksesta. Ehkä on kuitenkin eri asia onko 'normaali' otsis tai sivuotsis vai sellainen paksu otsis joka peittää melkein silmätkin. Sellaisesta voisin kuvitella miesten sanovan etteivät tykkää kun peittää kasvojen piirteitä aika reilusti.

[QUOTE="huhhuh";26108927]No, mä en ole kertaakaan kuullut yhdeltäkään mieheltä että ei tykkäis otsiksesta. Ehkä on kuitenkin eri asia onko 'normaali' otsis tai sivuotsis vai sellainen paksu otsis joka peittää melkein silmätkin. Sellaisesta voisin kuvitella miesten sanovan etteivät tykkää kun peittää kasvojen piirteitä aika reilusti.[/QUOTE]

En nyt kohdista tätä sanomaani sinuun, vaan ylipäänsä naisille jotka jattelevat asialla olevan jotain merkitystä:

Otsatukka rulaa jee jee
mun silmälasit skulaa
ou jee

pistä beibi rulaa diijee (dj)
ja sitä rataa bujaa oujee....

Ja tämä kaikki rappimusan siivittämänä.....

...asia kevenee eikä maailmaa kaada. Tuskin sinunkaan, jolla on ns törtsä.

En nyt kohdista tätä sanomaani sinuun, vaan ylipäänsä naisille jotka jattelevat asialla olevan jotain merkitystä:

Otsatukka rulaa jee jee
mun silmälasit skulaa
ou jee

pistä beibi rulaa diijee (dj)
ja sitä rataa bujaa oujee....

Ja tämä kaikki rappimusan siivittämänä.....

...asia kevenee eikä maailmaa kaada. Tuskin sinunkaan, jolla on ns törtsä.

Kenen biisi? :) Ja pitäisikö mun heittää noi lasitkin roskiin? c(:

[QUOTE="vieras";26108582]Miehet ei vain pidä tietyistä asioista.
Samaan kategoriaan menee kiilakorkokengät, miehet ei vain tajuuuu.[/QUOTE]

Minua kiilakorkokengät suorastaan ällöttävät enkä ole edes mies.. Kertokaa mulle pliis mikä niiden idea on!

Joillekin otsatukka sopii ihan mahtavan hyvin

2231_article.jpg

Mä niin haluisin otsiksen, mutta tällä tukalla se ois ihan mahoton. Mun hiukset menee luonnonkiharalle jos ne vähänkään kastuu ja varsinkin lyhyenä ne menee heti ihmeelliselle kippuralle. Vieläpä semmoselle epämääräselle, että jokainen törröttää ihan eri suuntaan. Pitkinä ne kai on sit sen verran painavammat tai jotain, niin ne pysyy suht suorana.

Ärsyttävää kun on tämmöset hiukset, että nää ei oo suorat, mutta ei täysin kiharatkaan. Argh! :D

Siis kiilakoroilla on pirun mukava kävellä, itse en tykkää korkkareista mutta kiilakorkoiset menee.. vähän ot mutta moniko NAINEN seurustelis miehen kanssa jolla ois otsatukka? minä en koskaan voisi :D

[QUOTE="vieras";26109158]Siis kiilakoroilla on pirun mukava kävellä, itse en tykkää korkkareista mutta kiilakorkoiset menee.. vähän ot mutta moniko NAINEN seurustelis miehen kanssa jolla ois otsatukka? minä en koskaan voisi :D[/QUOTE]

Yök, mikä mielikuva tuli kun mietin miestä otsatukalla :x :D
Pitkähiuksisen miehen voisin ottaa, mutta siis hiusten pitäisi olla kokonaan pitkät, ei mitään otsatukkaa!

Ihan hyvinhän otsatukka näyttää joillekin miehille sopivan. En vannoisi etukäteen mitään.

latest-trends-in-men-hairstyles-1.jpg

[Kuva on netistä poimittu!]

Muoks. Kuvassa näkyvä mies on mun mielestä myös ulkonäöltään seksikäs! Ketjuun jäljemmäksi linkittämiäni pitkätukkaisia otsatukkafriikkimiehiä tykkään katsella, mutta koskeminen ei oikeastaan käy edes mielessä.

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja sähköpaimenkoira;26109169:
Ihan hyvinhän otsatukka näyttää joillekin miehille sopivan. En vannoisi etukäteen mitään.

latest-trends-in-men-hairstyles-1.jpg

[Kuva on netistä poimittu!]

no ei lasketa otsikseksi jos on yhtä pitkä kuin muukin tukka..

Yhteistyössä