miksi miehet ei tykkää otsatukasta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja leikkaanko?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Aijaa? Kukaan mies koko maailmassa ei pidä otsatukasta, vai? Minä tiedän monta, jotka pitävät. Useamman taas, jotka eivät pidä siitä, että paljas otsa vilkkuu hehtaarin kokoisena plänttinä kun sitä otsista ei ole :)

Mun mies ei voi sietää otsatukkaa. Syytä kun yrittää saada selville, saa vastaukseksi jotain yhtä rakentavaa kuin "no siks", "sun otsa on niin kiva, että sitä ei saa peittää, "kun otsa ei näy, nainen näyttää karvaiselta apinalta"... just. Ja mieheni ei siis ole 16v vaan yli 30 :snotty:

Tää on näitä samoja, kun että "miehet ei tykkää lyhyestä tukasta". Mikä tossa on? Mä tiedän monta miestä, jotka valittaa kun naisensa on leikannut lyhyemmän tukan tai otsatukan. En ymmärrä, tiedän ihan törkeen hyvännäköisiä lyhyttukkaisia naisia!

No koska yleensä miehen mielestä otsatukka on sellainen tasapaksu päälaesta vedetty. :D Ainakin tuli ilmi kun omalta mieheltä kysyin.
Kun näytin kuvaa nätistä rikotusta otsiksesta pitkätukkaisesta naisesta, mies kysyi "ai onko tuoki siis otsatukka, no sitten näyttää hyvältä".

Miehet nimenomaan tykkäävät otsatukasta, mutta eivät vain erota tukkatyylejä yleensä ja jos heille sanallisesti esittää kysymyksen, mielessä on lasten polkkatukkaotsis. :D

En nyt montaa miestä ole "haastatellut" mutta aina kun olen leikannut ottiksen, niin jätkäkaverit on kavahtaneet sitä, ja moon joutunut pitämään tukkaa pinneillä kiinni.

Muuten olen saanut olla ja pukeutua miten haluan, mutta ottis ahdistaa. Ja mullekin ne on vastanneet juurikin noin, eli no siks ja se ei näytä kivalta. Mut olisi kiva tietää et mikä siinä on ongelma...

[QUOTE="Blondi";26108708]Mä taas olen kuullut useammalta mieheltä, että otsatukkainen ja pitkähiuksinen nainen on kaunein.[/QUOTE]

Koska sillä on pitkät hiukset, saa todennäköisesti otsiksen anteeksi.
Toiseksi lievä sivuotsis ei miehen mielestä ole edes otsis vaan sivuhiuksia.

[QUOTE="vieras";26108759]Koska sillä on pitkät hiukset, saa todennäköisesti otsiksen anteeksi.
Toiseksi lievä sivuotsis ei miehen mielestä ole edes otsis vaan sivuhiuksia.[/QUOTE]

Eikä sellainen rikottukaan ole miehen mielestä otsatukka. :D

Miehet ei ole mikään yhtenäinen ryhmä jolla on vain yksi mielipide.

Ja oikeesti, toi 'leikkaanko'-nimimerkki viittaa siihen että harkitset ettet voisi leikata otsista kun MIEHET EI TYKKÄÄ, et kai ole tosissasi?

• Tykkää
Reactions: Mummeliisa
En nyt montaa miestä ole "haastatellut" mutta aina kun olen leikannut ottiksen, niin jätkäkaverit on kavahtaneet sitä, ja moon joutunut pitämään tukkaa pinneillä kiinni.

Muuten olen saanut olla ja pukeutua miten haluan, mutta ottis ahdistaa. Ja mullekin ne on vastanneet juurikin noin, eli no siks ja se ei näytä kivalta. Mut olisi kiva tietää et mikä siinä on ongelma...

ota huomioon, et se ei kaikile sovikaan yhtä hyvin. riippuu kasvojen mallista yms..

Mulla on tuollainen otsatukka, sivuilta vaan lyhyempi.:)
[/img]http://4.bp.blogspot.com/_Nl55gsA0YnI/TAKS9vlZ7oI/AAAAAAAADkk/ayTLTpljEzk/s400/bob-hairstyle-with-bangs1.jpg[/img]
Toimisko:
bob-hairstyle-with-bangs1.jpg

Yhteistyössä