suihinotto.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys-Rosalee:
Alkuperäinen kirjoittaja Fleur de la Cour:
Kyllä minä panostan hellään otteeseen enkä suinkaan kovaan imemiseen. Hellä, mutta tarpeeksi tehokas. Käytän myös kieltäni tehokkaasti, pyörittelen sitä peniksen ympäri samalla, nuoleskelen enemmän kuin imen. Kädet tietty toiminnassa mukana..

Niin minäkin teen! Ei mun mies ainakaan tykkää jos liian kovaa imee!

Kosteat huulet, "ahnaat" on hyvästä ja ei saa unohtaa myöskään palleja! ne on aika tärkeessä osassa siinä hommassa :heart:

No mitäs niille palleille tehään :O voi perhana miten mä voin olla näin susi näissä asioissa. mulla ei ole miestä mutta ajattelin asioita irtosuhteiden kannalta.niin en voi kysellä kaikilta et mist tykkää.

No palleja voi suudella, pyöritellä huulilla/suussa, hieroa/hyväillä toisella kädellä. Ja vinkvink, se väliliha on miehillä hyvin erogeenista aluetta.... =) :whistle: ;)

Viettekö homman loppuun asti, mä en tykkää ite siitä osasta, mutta välillä niinkin... Mut mä luulisin et ap:n mies tykkäis, kun oikein hunajaisella äänellä kehräis, et miten tän haluat tehtävän... ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Passepartout:
Viettekö homman loppuun asti, mä en tykkää ite siitä osasta, mutta välillä niinkin... Mut mä luulisin et ap:n mies tykkäis, kun oikein hunajaisella äänellä kehräis, et miten tän haluat tehtävän... ;)

Silloin tällöin toki, mukavaahan se on :p Mut monesti esileikin aikana tuota suuseksiä tulee käytettyä, mut lopulta päädytään perinteisiin keinoihin. Mut on myös ihanaa yllättää mies ja viedä homma loppuun, hemmotella ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
Alkuperäinen kirjoittaja kangasajuruoho:
Mä en oikeasti haluaisi sinne.

Äsyttävää, kun koskaan ei tiedä, mikä ketju sinne hilataan.

Siis mä kävin vähän aikaa sitten vilkasee seksiosiota- ja vaikka tiedän, että jotkut alotukset sinne heitetään- niin oli aika outoa katella, et jaa, mäkin oon sit muka tänne kirjotellu:/

se kyllä muuten on ärsyttävää enkä mäkään sinne mitenkään halua :snotty:

Joo, pois se minusta että seksiosiossa pyörisin... :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja Passepartout:

:x

Yhteistyössä