Miksi miehen/vaimon ulkonäöstä täytyisi pitää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
peesaan åboriginaalia.

meillä ukko on 20kg painavampi ku sillon kun alettiin seurustelemaan, ja silti se on edelleen komea, himottava ja paljon muuta.
Tiedän etten mäkään mikään riisu ole, mutta kukkiihan se perunakin, tokko mä nyt mikään monsteri olen, ainakaan kukaan ei ole tunkenut paperipussia päähän kun on yleisillä paikoilla liikuttu.

No ei nyt toki tarvitse mikään malli olla... mutta itsestään huolta pitävä ja siisti kuitenkin. Tähän kuuluu myös se ettei päästä itseään huomattavasti ylipainoiseksi, haisevaksi tms. En voisi kuvitella olevani sängyssä ulkoisesti vastenmielisen ihmisen kanssa.

Ja minusta suurin osa ihmisistä on ihan hyvän näköisiä. Vain todella harvoin näkee jonkun oikeasti tosi ruman... täällä en ole nähnyt ketään rumaa palstalaista. Ihan tavallisen mukavan näköisiä naisia:)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Onnellinen Villasukka:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Onnellinen Villasukka:
Ei mitään täytyisi. Mutta on se etu, jos pitää kumppaninsa ulkoisesta muodosta.
Tai edes omastaan?

99% ihmisistä ei näytä hyvältä, onko siis hyvä jos valehtelee itselleen? Minusta ainakin paljon parempi kuin myöntää tosiasiat, että ei ole se kimpun kaunein ruusu ja se ei haittaa. Täälläkin virheellisesti ajatellaan että hyvä itsetunto tulee siitä kun on omasta mielestään kaunis tai ainakin väittää olevansa, todellisuudessa hyvä itsetunto tulee siitä että hyväksyy itsensä virheineen, myös sen että on ruma jos se niin on.

Kenen mielestä 99% ihmisistä ei näytä hyvältä?
Samaa mieltä olen, että tosiasioiden myöntäminen ja hyväksyminen on aina hieno asia ja vaatii rohkeutta. Mutta kenen totuus on oikea? kenen totuus on parempi kun jonkun toisen?
Kaikki siis ajattelee palstalla, että hyvä itsetunto tulee siitä että on omasta mielestään kaunis?
Mistä tiedät että kaikki niin ajattelee? ainakin mun käsityksestä on kaukana ja luultavasti monen muunkin ymmärrys on toisenlainen.

Voi halloota halloo, ei kai täällä tule keskustelua mistään asiasta jos jokaiselle mielipiteelle pitäisi esittää tilastolliset faktat tai ei sais yleistää. Vaikka se yleistys on tapana näillä palstoilla niin ei se tarkoita sitä että olisi niin ehdoton. Ne asiat on vaan helpompi ilmaista yleistäen, eiköhän kaikille se asian "pointti" tullut selväksi.

Voi halloota halloo :D
ei sinusta ainakaan keskustelijaksi ole. Sinulla tuntuu olevan niin jyrkät nuo omat keskustelunsäännöt.
Vaikea keskustelua kehittää silloin.. =)

Yhteistyössä