Alkuperäinen kirjoittaja mitä ihmettä:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ihmeellistä että suututte tästä niin, mikäköhän defenssi tuokin on. Kaikki menettivät kyvyn keskustella asiallisesti. Åboriginaali, sinäkin vain vääntelet sanojani, voit vaihtaa ketjua jos et edes halua puhua mitään, ilkeillä vain.
No ei kai täällä nyt kukaan ole suuttunut. Mielipiteesi ovat vain, ainakin minusta hieman erikoisia. Jos joku on erimieltä se ei tarkoita että ollaan suututtu. Ja minusta täällä oli ihan asiallisiakin vastauksia. Miksi ihminen ei saa pitää itseään kauniina? Jos pitää itseään rumana. niin miten voi olla hyvä itsetunto? Pitäisikö kaikkien nyt painaa hartiat alas ja alkaa pitämään itseään epämielyttävänä? Sekö olisi kaunista?
Hyvä, sinun kanssasi voi siis keskustella

Kyllä ihminen saa pitää itseään kauniina tai saa ajatella että minulla on kauniit huulet/silmät/nenä ja mitä vaan.
Entä jos nauttii meikkaamisesta ja kauniista vaatteista? Minua ne piristävät ja laittaudun vaikken näkisi ketään koko päivänä. Saan itse siitä hyvän olon =)
Aloitukseni ajatus oli siinä että miksi se on niin tärkeää näyttää kauniilta vaikka elämässä voi olla hyvin onnellinen muutenkin. Jos katson vierestä kun rumuutensa hyväksynyt ihminen lähtee kauppaan, niin hän laittaa vaatteet päälle ja lähtee, hänellä on helppo olla ja kaupassa käyminen on helppoa. No mitäs tekee ihminen joka haluaa olla muiden silmissä kaunis, tällää itseään puoli tuntia ennen kauppaan lähtöä, kävelee siellä epämukavissa vaatteissa ja kengissä ja varoo ettei kampaus sotkeennu tuulessa, hänen kauppareissunsa kuulostaa niin vaikealta. Uskon että ihmisillä olisi helpompaa jos he eivät edes yrittäisi olla sen enempää kuin mihin ulkonäkö edellyttää, ymmärrätkö mitä ajan takaa? Ja tämäkin oli kärjistäen sanottu että ajatus tulisi selväksi.