V
VierasS
Vieras
Olen pohtinut tätä nyt pari iltaa. Miksi esim. vaunuissa ja haalareissa on ihan OK olla merkkiuskollinen esim. reima emmaljunga. Tai vaikka sisävaateissa joku lego,lenne yms. Sitten jos olet merkkiuskollinen jollekkin "kalliimmalle" merkille niin heti tulee paskaa niskaan ja olet elitisti ja haluat prameilla niillä merkeillä. On OK vaahdota haalareiden merkeistä,mutta jos etsit vaikka tietyn merkkistä duffelia lapselle niin olet elitisti ja merkeillä pröystäilijä. Jos haluat Reima-Tecin niin se on Ok, mutta jos haluat Burberryn niin olet pröystälijä.