Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minä olen paneskellut julkisilla paikoilla, mutta mitäs se teille oikeastaan kuuluu. Imetys kahviloissa jne. on minusta ihan ok, lapsen on syötävä. En ole ikinä ajatellut, että ihmisten pitäis jotenkin hyväksyä mun ja mieheni seksipuuhat, missä se sattuukin tapahtumaan. Se ei kuulu sulle ap, ellet satu joutumaan silminnäkijäksi, enkä usko, että kukaan on nähnyt. Joten mikä sinua niin risoo tässä asiassa? Ihmiset tekee kaikenlaista, paljon pahempaakin, joten miksi et valita jostain muusta? Miksi just tämä juttu ottaa sua niin pattiin?
Ottaa pattiin että seksi julkisilla paikoilla hyväksytään, mutta huomaamatonta julki-imetystä ei. Ja kyllä se vaan kuuluu...julkisilla paikoilla sekstailu on laitonta ja kuka tahansa voi joutua näkemään toisten seksiä. Onko itsensäpaljastelijat ja porealtaissa sekstailevatkin mielestäsi ok?
Eihän sitä hyväksytä. Kuka ei muka hyväksy huomaamatonta julki-imetystä? Sulla on niin armoton pakkomielle tästä, että en tajua. Ei minusta itsensäpaljastelijat ole ok, enkä menis ihan uimahalliin puuhailemaan en. Mutta kun on nuorena rakastunut, ja hulluna toisiinsa, niin joskus ei ehdi edes sinne makkariin puuhaamaan, vaan se on tässä ja nyt. Sinä et sitten varmaan hyväksy elokuviakaan tai kirjoja, joissa pari tekee sen julkisella paikalla? En pitäis sitä samalla tavalla rikoksena kuin itsensäpaljastelua, tai kaupoista näpistelyä tai muuta. Se ei ihan varmasti ketään vahingoita, ja jos alat väittämään jostain lapsista jotka saattavat sen nähdä, niin kuule lapsi saattaa nähdä ihan mitä vaan. Ei niitä voi pumpulissa kasvattaa.
Onko susta ihan ok kusta ja paskoa julkisille paikoille ulos?
Joten sun mielestä seksiä saa harrastaa vain kotona verhot kiinni. Ok, ymmärrän sun kantasi. Minua ei oikeastaan kiinnosta mitä ihmiset ajattelee minusta, ja etenkin jostain seksin harrastamisesta. Elän niin kuin haluan, jos se sinua niin kauhistuttaa, niin se on sun ongelma.
Mitä sun seksistäsi jää puuttumaan, jos et saa sille silminnäkijöitä?
Jos sulla on niin pahoja ongelmia seksuaalisuutesi kanssa, ettet pysty kiihottumaan ilman ajatusta jostain ulkopuolisesta katselemassa, eikö olis reilumpaa hommata siihen vaikka netistä ihan joku vapaaehtoinen ihminen, joka jopa saattais itsekin saada siitä jotain irti?
Vai onko sulla sadistisia taipumuksia, että sen henkilön täytyy olla vasten tahtoaan pakotettu katselemaan irstailujasi?
Ja ei todellakaan seksin harrastaminen julkisella paikalla poikkea mun mielestä mitenkään itsensäpaljastelusta. Jos selkeä riski, että lapsia näkemässä, menee jo pedofilian puolelle.