Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Ja minäkään en suosittele rela-tippoja (ihan vaan sillä, kun niitä usein kuulen suositeltavan tämmöisissä ketjuissa) Voi toki olla, että niistä joillekin on hyötyä, mutta minä testasin niitä useamman kerran muutaman päivän jaksoissa, ja silloin vauva itki vielä tuplasti enemmän, eli lähestulkoon kaiken aikaa.
Alkuperäinen kirjoittaja rööki:tupakoitko raskauen aikana? Jos kyllä, vauvalla on vierotusoireita vaan. helpottaa ajan kanssa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Ja minäkään en suosittele rela-tippoja (ihan vaan sillä, kun niitä usein kuulen suositeltavan tämmöisissä ketjuissa) Voi toki olla, että niistä joillekin on hyötyä, mutta minä testasin niitä useamman kerran muutaman päivän jaksoissa, ja silloin vauva itki vielä tuplasti enemmän, eli lähestulkoon kaiken aikaa.
Joo, meillä sama homma. Ihan hirveät itkut tuli noista.
Alkuperäinen kirjoittaja voimia!:meillä kanssa poika itki ekat 5-6kk. voimia, se on todella raastavaa ja pelottavaa kun ei tiedä mikä toisella on hätänä. meillä ei auttaneet cuplaton ja vyöhyketerapia eikä mikään muukaan mitä hädissämme yritettiin. ja oli todella ahdistavaa kun näki että vauvalla on hätä mutta kukaan ei osannut sanoa mikä sillä on. oli vatsanväänteitä, ilmavaivoja ja todella vahvaa pulauttelua (näytti enemmän oksentamiselta). neuvolasta sanottiin että se saattaa olla epätavallinen koliikin muoto jossa lapsi itkeskelee koko ajan, ei vain tiettyyn aikaan vuorokaudesta.
loppujen lopuksi selvisi että kyse oli ruoka-aineallergioista. äidinmaidon kautta vauva sai allergeeneja joihin reagoi. mutta tämän epäilyn selvittämisessä saimme olla tosi tiukkoina, kun meitä ei otettu ollenkaan vakavasti. itse aloin ekana epäillä allergiaa, mutta kun vauva oli silloin vielä täysimetyksellä niin nuori lääkäri väitti ettei allergisoivat aineet voi välittyä äidinmaidon kautta.
Alkuperäinen kirjoittaja äiti88:En tupakoinut. D vitamiinia annamme, ja toissapäivänä aloitimme relat ja disflatylit.. Ei tunnu auttavan..
Alkuperäinen kirjoittaja Tiskirätti:Alkuperäinen kirjoittaja rööki:tupakoitko raskauen aikana? Jos kyllä, vauvalla on vierotusoireita vaan. helpottaa ajan kanssa.
Voi hyvä luoja.... Miks mun esikoinen sitten rääkyi jatkuvalla syötöllä, vaikka en poltellut?