"Miksi mainoksetkin ovat identiteettipolitiikkaa, vaativat moninaisuutta ja esittävät keinotodellisuuden ainoana oikeana tapana olla ja elää?"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
”Pettää ajatuksin, sanoin ja teoin.”
Mielestäni hyvin pitkään jatkunut naisten kuvien ja videoiden linkitys viattomalla perhepalstalla on pahempaa kuin fyysinen pettäminen elävässä elämässä.
Olisi raadollista olla parisuhteessa tämän palstan pervosetien kanssa.
Onneksi en ole koskaan tuntenut miestä, joka läähättää nettipalstoilla.

Ei kannata. Mainos pilasi kaiken. Enää ei elämäkään maistu oikein elämältä.
Ymmärrätkö tahallasi väärin? Halusin vain kiinnittää huomiota siihen, että suomalaistenkin firmojen mainoksissa on nykyöään aina tummaihoisia, enkä koe enää kuuluvani kohderyhmään. Onko tässä nyt jotain sellaista, joka saa sinut hermostumaan, vai miksi pitää olla noin ilkeä?

Ymmärrätkö tahallasi väärin? Halusin vain kiinnittää huomiota siihen, että suomalaistenkin firmojen mainoksissa on nykyöään aina tummaihoisia, enkä koe enää kuuluvani kohderyhmään. Onko tässä nyt jotain sellaista, joka saa sinut hermostumaan, vai miksi pitää olla noin ilkeä?
Eikö niissä enää ole lainkaan valkoihoisia? Itselläni ei ole ollut vuosiin televisiota, niin ei ole kokemusta. Jos niissä on sekä tumma- että vaaleaihoisia, niin etkö voisi kokea olevasi sitä kohderyhmää, jota varten se vaaleaihoinen mainoksessa on? Tuntuu jotenkin väkisin väännegyltä ongelmalta.

Eikö niissä enää ole lainkaan valkoihoisia? Itselläni ei ole ollut vuosiin televisiota, niin ei ole kokemusta. Jos niissä on sekä tumma- että vaaleaihoisia, niin etkö voisi kokea olevasi sitä kohderyhmää, jota varten se vaaleaihoinen mainoksessa on? Tuntuu jotenkin väkisin väännegyltä ongelmalta.
Sinä kuulut siihen porukkaan joka näkee ongelmaksi sen jos mainoksissa on vain valkoisia.

No minä en varsinaisesti näe tässä mitään ongelmaa ollenkaan. Asia nyt lähti paisumaan ja joku ilkeilijä väänteli sanojani, kun minä vain toin ilmi, mitä olen havainnoinut. Mutta sellaista se on tällä palstalla, olen huomannut. Mitä tahansa sanot, niin joku tulee siihen ilkkumaan tai ilkeilemään tai vaatimaan linkkejä mielipiteisiin. Tyhmää sellainen.

No minä en varsinaisesti näe tässä mitään ongelmaa ollenkaan. Asia nyt lähti paisumaan ja joku ilkeilijä väänteli sanojani, kun minä vain toin ilmi, mitä olen havainnoinut. Mutta sellaista se on tällä palstalla, olen huomannut. Mitä tahansa sanot, niin joku tulee siihen ilkkumaan tai ilkeilemään tai vaatimaan linkkejä mielipiteisiin. Tyhmää sellainen.
Sinä ilmeisesti olit kuitenkin se, joka ei tahdo nähdä tummaihoisia mainoksissa ja jolle heidän käyttämisessä mainoksissa tuo negatiivisen kuvan brändistä. Siitä huolimatta, että mainoksissa on myös valkoisia. Juu, kyllä se tekee sinusta vähän rasistin, vaikka kuinka koetatkin uhriutua.

Itselläni ei televisiota ole, joten kosketuspintani mainontaan on lähinnä kadunvarsi tai lehtimainontaa. En usko, että kulutustottumuksiini vaikuttaisi, vaikka käyttäisivät furryjä tai lesbiaaneja. Koetan hankkia tietoni tarvitsemistani tuotteista muualta kuin mainoksista.

Yhteistyössä