Miksi mä en saa sitä mielestäni pois!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja että se siitäkö...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

että se siitäkö...

Vieras
Jos nyt joku muistaa kun kirjottelin siitä ihastuksesta jonka kans kuukausitolkulla katseltiin ja sit päästiin juttusille ja silleen ja sit se soitteli ja tekstaili kunnes sit koko homma tyssäs.Ja te työnsitte mut takaisin maanrakoon.No,kuitenkin tänään sit näin sen ajo ohi,katso mua ja mä sitä.No kai ihmiset nyt katselee mutta siis mun tuli niin sellanen olo et eikä,mä oikeesti haluisin tavata sen .Kaverikin sano et parempi kun nyt unohdat sen ettet ihastu enempää ja sit pety ja särje sydäntäs jos homma ei toimi.Olisin vaan niin halunnu juosta auton perään ja sanoo sille jotain.

Ihan per*eestä tällänen!

Kyllä se homma tulee varmaan vielä etenemään. Toi on tyypillistä tollanen jahkaaminen alussa...anna olla vaan ja ota rennosti, niin se mieskin ehkä sitten ottaa yhteyttä. Ajattele, ettet sä sitä asiaa murehtimalla paremmaks tee.

[QUOTE="oops";25498546]Kyllä se homma tulee varmaan vielä etenemään. Toi on tyypillistä tollanen jahkaaminen alussa...anna olla vaan ja ota rennosti, niin se mieskin ehkä sitten ottaa yhteyttä. Ajattele, ettet sä sitä asiaa murehtimalla paremmaks tee.[/QUOTE]

Voi kun tulisikin mutta en usko,se sai mitä halusi ja siihen tais sen kiinnostus loppua.Onhan tässä siis kaikkea muutakin miks pitäs nyt vaan unohtaa se mutta näin suurta ihastumista en olis uskonut ja siksi se tuntuu niin kurjalta kun tietää ettei siitä mitään tule.Seksikin oli NIIN loistavaa ja mieskin tuntu nauttivan siitä.Jos en olis ihastunut niin voisin ehdottaa sille palkkää seksisuhdetta mutta tässä tapauksessa en taida.

[QUOTE="vieras";25498662]Mikä siinä sitten on se iso mutta? Onko mies varattu?[/QUOTE]

Ei ole,mutta se on sellanen "pahapoika" eli sillä on menneisyys,okei kaikilla on mut tällänen on vähän eri kaliiperia.Ja sitten kun sille taitaa toi alkoholi olla aika iso osa elämää,käy arkenakin baarissa.Ja onhan meillä ikäeroakin sellaset 11-12vuotta.

Järki ja tunteet ei kulje käsi kädessä:(

Ja minä kun lupasin itselleni eron jälkeen että nyt otan sen asenteen et jos joku kiinnostaa niin yritän.Vaikka olen niin arka tekee aloitteita mutta sen itselleni lupasin et nyt alkaa uusi kausi siinä et nyt on uskallettava ottaa härkää sarvista.Ja nyt sit kuitenkin en uskalla.Okei,tää jo anto ymmärtää et tämä juttu ei tuu etenemään mutta minkäs teet kun oot niin retkus!
Sen vika,mitäs katseli kuukausia mua ja seuraili mua ja näin ollen sit pikkuhiljaa ihastuin aina vaan enemmän ja enemmän.
Nyt kun näin sen ni mun olis pitänyt olla vihanen sille mutta mua vaan hymyilytti ja tuli lämpönen olo.
Miksi miehet ei tajua mitään?!

Kun et ole sitä tosissaan edes yrittänyt..siis unohtaa. Vastaus siis kysymykseesi. Mutta eiköhän tuokin vaihe kuulu rakastumiseen tai sitten voi olla niinkin ettei tuosta tuli mitään isompaa..

No eihän siitä mitään isompaa tule,minä tiedän sen,se tietää sen,kaverit tietää,te tiedätte eli KAIKKI. Miten voin unohtaa sen kun tulee jatkuvasti vastaan.Kyllä hemmetti jos tulee kävellen vastaan ni menen kysymään et mikä meni metsään,sen verran nyt vitsittää tää koko tilanne et sen haluan tietää ja kun olen itelleni tehnyt lupauksen niin uskallan sitten tänkin selvittää.Mutta mielummin kysyn kasvotusten kuin sen et soitan tai laitan viestiä.
Pikkusen odotin et tänään olis puhelin piipannut sen jälkeen kun ajo ohi mutta ei.

Tiedän et olen ihan pöllö mutta olen IHASTUNUT pöllö! ja kaikki sanoo et mä tulen vielä satuttamaan itseni uudelleen ja oikeessa kai ovatkin.

Yhteistyössä