mä en saa joululahjaa

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja wiivi84
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

wiivi84

Aktiivinen jäsen
06.06.2005
5 035
0
36
Ensin ajattelin että ei haittaiskaan vaikka ite ei sais mitään kunhan lapset saa, mutta sit eilen ku ukko tokas että mä saan sit ens vuoden puolella vasta jotain, ni nyt vasta tajus et sen verran mussa asuu pieni lapsi että oisin edes yhden paketin halunnu..
 
Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:
Ensin ajattelin että ei haittaiskaan vaikka ite ei sais mitään kunhan lapset saa, mutta sit eilen ku ukko tokas että mä saan sit ens vuoden puolella vasta jotain, ni nyt vasta tajus et sen verran mussa asuu pieni lapsi että oisin edes yhden paketin halunnu..

No, jos keskittyisit vaikka katsomaan sitä lasten riemua ja ottaisin sen lahjaksi itsellesi? :) Samoin sen, jos saatte olla kaikki kotona yhdessä, eikä kukaan ole sairaalassa. Hyvää Joulua! :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja mude:
Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:
Ensin ajattelin että ei haittaiskaan vaikka ite ei sais mitään kunhan lapset saa, mutta sit eilen ku ukko tokas että mä saan sit ens vuoden puolella vasta jotain, ni nyt vasta tajus et sen verran mussa asuu pieni lapsi että oisin edes yhden paketin halunnu..

No, jos keskittyisit vaikka katsomaan sitä lasten riemua ja ottaisin sen lahjaksi itsellesi? :) Samoin sen, jos saatte olla kaikki kotona yhdessä, eikä kukaan ole sairaalassa. Hyvää Joulua! :hug:

ei se muuten ole sama asia, kun siitä puuttuu se yllätys.
Meillä sama tilanne...
 
Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Alkuperäinen kirjoittaja mude:
Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:
Ensin ajattelin että ei haittaiskaan vaikka ite ei sais mitään kunhan lapset saa, mutta sit eilen ku ukko tokas että mä saan sit ens vuoden puolella vasta jotain, ni nyt vasta tajus et sen verran mussa asuu pieni lapsi että oisin edes yhden paketin halunnu..

No, jos keskittyisit vaikka katsomaan sitä lasten riemua ja ottaisin sen lahjaksi itsellesi? :) Samoin sen, jos saatte olla kaikki kotona yhdessä, eikä kukaan ole sairaalassa. Hyvää Joulua! :hug:

ei se muuten ole sama asia, kun siitä puuttuu se yllätys.
Meillä sama tilanne...

Voi teitä pieniä. Toki sellaset yllärit on kivoja, mutta kun avaamme silmämme ja katsomme ympärillemme vähän tarkemmin, meillä on lahjoja jokapuolella! :heart:
 
Mä pidin miehelle eilen puhuttelun ku en oo jouluisin saanut häneltä mitään,viimeksi varmaan sillon sain lahjan ku olin teini.
Tänään kyseli et mitä mahtaisin joulupukilta toivoa,johon minä en osannut vastata.

Mitä sitä vois oikein haluta?
 
Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:
Ensin ajattelin että ei haittaiskaan vaikka ite ei sais mitään kunhan lapset saa, mutta sit eilen ku ukko tokas että mä saan sit ens vuoden puolella vasta jotain, ni nyt vasta tajus et sen verran mussa asuu pieni lapsi että oisin edes yhden paketin halunnu..

Niin minussakin.. tein toivelistan kuten lapsena.. ;)

Mies kysyi että laskitko paljon tuo lista maksaa.. nyt jo mennyt kohta 200?. Sanoin sen olevan vain toivomuslista, ei ostoslista.. :D
 
joo, onhan mulla ihanat lapset jne, mutta kyllä se kolautti kun kuuli ettei saa edes yhtä lahjaa vaikka alunperin piti saada, no katselen sitten kun mies avaa minun antamat lahjat
 
Mies on yrittäny moneen kertaan kysellä et mitä tahtoisin lahjaks, mut lopulta päästiin yhteisymmärrykseen; ostetaan sit mulle alennusmyynneistä jotain kivaa :) Mielummin laitan rahaa tuttavaperheen lasten lahjoihin kun pyydän itselleni jotain "turhaa". Ei ole yksinkertaisesti tällä hetkellä edes mitään mitä tartteis kovasti :D

Mutta ymmärrän ihan täysin tuon, et olis jotain kiva saada. Mut mä tiedän myös, et mies ei pystyis keksimään mitään semmosta ei-turhaa lahjaa tällä hetkellä :P
 
Mä ostin viime jouluna miehelle järjestelmäkameran ja veljelle ja miehelle keikkaliput ja järjestin vielä matkat ja töistä vapaata heille kummallekkin. Itse en saanut mitään, ja mulle tokastiin, että oon jo niin vanha etten lahjoja tartte. Ja olen siis nuorempi kun nuo herrat. Sillon tuli oltua ehkä vähän pettynyt, vaikka ihan mielelläni järjestänkin mukavaa läheisille. Mutta siis ehkä eniten otti päähän toi tokasu, etten tartte mitään..
 
Mä haluan paketin tai pari sen vuoksi, että muistan omasta lapsuudestani, kuinka mulle tuli aina paha mieli, kun äiti ei saanut yhtään pakettia. Äiti yritti kertoa, ettei se haittaa, eikä minun kannata siitä kantaa huolta, mutta muistan sen harmin ja huolen...
En halua, että mun lapset joutuu tuntemaan jouluna samoin.
 
Mä menin kauppaan, laitoin pankkikortin tiskille ja kerroin etten saa muuten yllätyslahjoja ja sanoin myjälle maksimisumman ja pyysin paketoimaan jonkun "mun näköisen" hajuveden ilman että mä näen, ja laittamaan kuitin kirjekuoreen piiloon. Allekirjoitin maksuosan ja yllätys odottaa :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä menin kauppaan, laitoin pankkikortin tiskille ja kerroin etten saa muuten yllätyslahjoja ja sanoin myjälle maksimisumman ja pyysin paketoimaan jonkun "mun näköisen" hajuveden ilman että mä näen, ja laittamaan kuitin kirjekuoreen piiloon. Allekirjoitin maksuosan ja yllätys odottaa :D

Hauska tapa. :)

Hyvää joulua kaikille!

 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä menin kauppaan, laitoin pankkikortin tiskille ja kerroin etten saa muuten yllätyslahjoja ja sanoin myjälle maksimisumman ja pyysin paketoimaan jonkun "mun näköisen" hajuveden ilman että mä näen, ja laittamaan kuitin kirjekuoreen piiloon. Allekirjoitin maksuosan ja yllätys odottaa :D

Tää on ihan loistava! :D
 
mä en, ihan rehellisesti, kaipaa yhtään pakettia =)
musta parasta on syödä hyvin, olla, rakastella miehen kanssa myöhään illalla ja
nautiskella elämästä =)
lapsille paketit on tärkeitä...
 
Silloin kun kellään perhepiiristä ei ollut vielä lapsia, päätettiin joskus ettei niitä lahjoja tarvita. "Säästyy rahaa".... mut aika tylsää se oli, tai se että ostettiin sitä mitä oli sovittu eli tiesi mitä saa. Jossain vaiheessa arvottiin hatusta vetäen henkilö jolle saa ostaa lahjan, kukaan ei teinnyt kelle ja mitä, edes sitä kuka sen oli ostanut, ei saanut lappuun laittaa. Se oli kivaa!

Nyt olen itsekseni aloittanut uuden perinteen, eli olen ostanut perhepiirille lahjat. Pienet, 5-25 euron arvoisia. Voi olla että suuttuvat, mut mulla oli kivaa niitä ostellessa. Miehen kanssakin ostellaan nyt lahjoja toisillemme. Kyllä mäkin haluan jotain ylläreitä!
 

Yhteistyössä