Ensin ajattelin että ei haittaiskaan vaikka ite ei sais mitään kunhan lapset saa, mutta sit eilen ku ukko tokas että mä saan sit ens vuoden puolella vasta jotain, ni nyt vasta tajus et sen verran mussa asuu pieni lapsi että oisin edes yhden paketin halunnu..