A
ainutko
Vieras
Onko normaalia, että vielä kuusivuotiaanakin lapsi saa päivittäin vähintään yhden hepulin "mutku mä haluuuuuuuuun"?
Meillä toki neiti on just vasta täyttänyt kuusi, mutta mua alkaa jo pikkuhiljaa huolettaa. Osaako kaikki muut kuusivuotiaat hillitä jo vähän paremmin itseään? Meillä saattaa tulla tuo hepuli ihan vaikka pikkuasioistakin, vaikka siitä että äiti avaa oven... Huuto alkaa tolla "mä oisin halunnu avata oven" ja sit se menee helposti yli se huuto eikä lapsi meinaa rauhoittua millään. Meillä oli samanlainen vaihe joskus kaksivuotiaana, se meni oli, mutta sitten viisivuotiaana palas takasin eikä loppua näy.
Periksi ei anneta, eli neiti ei ole oppinut saamaan tahtoaan läpi huutamalla. Muutoin on ihan rauhallinen tapaus.
Sanokaa mulle, että tää on viel ihan normaalia
Meillä toki neiti on just vasta täyttänyt kuusi, mutta mua alkaa jo pikkuhiljaa huolettaa. Osaako kaikki muut kuusivuotiaat hillitä jo vähän paremmin itseään? Meillä saattaa tulla tuo hepuli ihan vaikka pikkuasioistakin, vaikka siitä että äiti avaa oven... Huuto alkaa tolla "mä oisin halunnu avata oven" ja sit se menee helposti yli se huuto eikä lapsi meinaa rauhoittua millään. Meillä oli samanlainen vaihe joskus kaksivuotiaana, se meni oli, mutta sitten viisivuotiaana palas takasin eikä loppua näy.
Periksi ei anneta, eli neiti ei ole oppinut saamaan tahtoaan läpi huutamalla. Muutoin on ihan rauhallinen tapaus.
Sanokaa mulle, että tää on viel ihan normaalia