Miksi mä en jaksa mitään?!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MissMaisa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

MissMaisa

Aktiivinen jäsen
19.01.2007
2 415
0
36
Vaikka nukkuisin 10-11h yössä, niin silti väsyttää. Kaikki tekeminen on tuskaa, pystyisin nukkumaan ihan koko ajan. Ja jos en saa nukuttua päikkäreitä, niin koko illan on aivan kamala.. semmonen känninen olo :| Jos sais ittestään edes sen verran puhtia, että lähtis pihalle, tai edes siivoais jotain paikkaa :/
Kai tämä johtuu tästä raskaudesta, mutta mä haluan mun pirteyden takas |O Nyt on rv33+3. Luulin, että tämä väsymys helpottaa jossain vaiheessa :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja MissMaisa:
Vaikka nukkuisin 10-11h yössä, niin silti väsyttää. Kaikki tekeminen on tuskaa, pystyisin nukkumaan ihan koko ajan. Ja jos en saa nukuttua päikkäreitä, niin koko illan on aivan kamala.. semmonen känninen olo :| Jos sais ittestään edes sen verran puhtia, että lähtis pihalle, tai edes siivoais jotain paikkaa :/
Kai tämä johtuu tästä raskaudesta, mutta mä haluan mun pirteyden takas |O Nyt on rv33+3. Luulin, että tämä väsymys helpottaa jossain vaiheessa :kieh:

Ihan sama mulla!
Mulla vaan on viikkoja 35+4 ja nyt vasta alkaa tuo pesänrakennusvimma puskee päätänsä esille niin lujaa, että väsymyksestä huolimatta meen kuin viitapiru. Mutta jatkuva väsy on silti.
Tosin mua väsyttää aina, mutta silti en saa nukutuksi, eli eräänlaista ristiriitaa tässäkin. :(

Nukut ehkä liikaa? Itse olen rv 34 tänään ja nukun n. 6-7 h yöt, ennestään 2 v ja 5 v lapset ja pienempi heräilee yöllä. Väsymys tulee siitä kun elimistö on lujilla, nukkuminen ei tunnu vaikuttavan ainakaan ittellä. Mulla on niin että jos nukun tunninkin päiväunia, valvon yöllä, eikä nukuta senkään vertaa. Jaksamisia loppumetreille! :hug:

HB oli 120 viime viikolla, eikä raskausmyrkytyksestä oo oireita :/
Ruuanlaittokin tuntuu aivan ylivoimaiselta tehtävältä :ashamed: :| Ja usein kärpäsestä tulee härkänen, kun on aivan poikki :'( Sitte vielä kun on viikonloppuna muutto edessä |O Onneksi tämä on pian ohi... Tässä odotuksessa on kyllä ollu ongelmia ihan riittämiin :headwall:

Kai tämä taas tästä :) Suututtaa vaan, kun ennen oon ollu kova kokkaamaan, leipomaan ja siivoamaan, niin nyt en jaksa mitään :headwall: Jos jonain yönä nukun huonommin (n.7-8h), niin en uskalla edes lähteä ajamaan autolla, ku pyörryttää ja on niin outo olo :o :kieh:

Söiköhän noikin Obsidan -nappuloita? Kerran maistoin, turposi koko poski. Piti mennä hammaslääkäriin, kun luulin, et on mätä siellä. Ei ollut. Mut kamalaa myrkkyä on se, kn katsoo apuaineet siitä kohdasta 6 tuoteselosteesta. Glysiini mainitaan vaikuttavana aineena. Siitä tulee migreeni... Mut eipä noista ihmiset valita, kun ilmaiseksi saa.? En tiedä, moniko on valittanut. En valittanut minäkään, kun ei niitä mulle kukaan ollut määrännyt.