S
"siru"
Vieras
tarra systeemi käyttöön.Kun toimii kivasti saa tarran kun rumasti tarra otetaan pois.Kymmenellä tarralla saa jotain kivaa:vaikka uimahallireissun tai mieluisen lelun.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja harmaana itkettää;26998866:Niin, kun mä en kaipaa sitä, että joku veisi mun lapsia ulos, et mä saisin omaa aikaa. Mä saan kyllä omaa aikaa, kun haluan. Mä olen vaan niin totaalisen loppu siihen, että kotona oleminen on jatkuvaa taistelua esikoisen kanssa. Siis koko ajan. Jos aloitetaan joku peli, niin hän haluaa muuttaa sääntöjä kesken kaiken. Tehdään vaikka jotain eskaripotkari-tehtäviä, niin hän ei kuuntele ollenkaan annettuja tehtäviä. Suuttuu ja hermostuu samantien, jos joku menee pikkuisen pieleen. On taitava piirtäjä ja aina kehun hänen piirustuksiaan ja maalauksiaan. Jos jotain kohtaa en vaikka ymmärrä mitä esittää, niin hermostuu ja kovaan ääneen taas huutaa jotain -sä et sitten tajua mistään mitään ja ei nää oikeesti sun mielestä hienoja. Vaikka ne on mun mielestä OIKEESTI tosi hienoja!
Alkuperäinen kirjoittaja harmaana itkettää;26998866:Niin, kun mä en kaipaa sitä, että joku veisi mun lapsia ulos, et mä saisin omaa aikaa. Mä saan kyllä omaa aikaa, kun haluan. Mä olen vaan niin totaalisen loppu siihen, että kotona oleminen on jatkuvaa taistelua esikoisen kanssa. Siis koko ajan. Jos aloitetaan joku peli, niin hän haluaa muuttaa sääntöjä kesken kaiken. Tehdään vaikka jotain eskaripotkari-tehtäviä, niin hän ei kuuntele ollenkaan annettuja tehtäviä. Suuttuu ja hermostuu samantien, jos joku menee pikkuisen pieleen. On taitava piirtäjä ja aina kehun hänen piirustuksiaan ja maalauksiaan. Jos jotain kohtaa en vaikka ymmärrä mitä esittää, niin hermostuu ja kovaan ääneen taas huutaa jotain -sä et sitten tajua mistään mitään ja ei nää oikeesti sun mielestä hienoja. Vaikka ne on mun mielestä OIKEESTI tosi hienoja!
Iso kiitos avauksesta! Sun teksti on ihan kuin mun kynästä, lapsetkin saman ikäisiä. Isompi hyppii seinille ja on erittäin erittäin ärsyttävä koko ajan. Neuvolan uusi terkka osasi kertoa että se on ikään liittyvä juttu, ja mun oloa se helpotti heti! Jaksan taas paremmin, kun tiedän että se loppuu joskus... Hankalin mahdollinen ikäero!
Alkuperäinen kirjoittaja harmaana itkettää;26999329:Tiettekös? Tää tänne avautuminen sai jo ihmeitä aikaan. Mä en koe olevani ollenkaan niin epäkelpo mutsi tai et olisin tehnyt jotain selkeesti väärin. Siis toki aina voi kehittyä ja kasvaa ja tehdä asioita paremmin, mutta se koskee ihan kaikkea.
Mä ajattelin, että täällä varmaan sataa paskaa niskaan, mutta sainkin kannustavia kommentteja, vertaistukea, lämpöä sydämeeni ja positiivisuutta ajatuksiini. Ehkei se mun rakas niin kamala olekaan (kun kerran muutkin on samanlaisia)...