Kiitos Ultramariini, kun nostit. Mä en tosiaan harmaana saanut tätä tuolta haettua...
Mun on pakko jatkaa stooria meidän eskarilaisen eilisestä tempauksesta =O Siis voi herranjee...kiitos teille siitä, että jaksoin pysyä tyynenä enkä vetää itse mitään megamahtihepuleita lapsen saadessaan sellaiset...
Kävimme eskarin jälkeen tavaratalossa ostamassa VAIN niitä tarpeellisia asioita, pari tyhjää dvd-levyä, vessapaperia jne...Minä siinä tutkin, mikä olisi nyt se oiken levy ja siinä jouduin luottoystävällekin soittelemaan välillä, kun asioista paremmin tietää...
Noh..Koko ajan kuului äiti-äiti-äiti-äiti....ja tuu nyt...tuu nyt kattoo. No missäpä muuallakaan se lapsi olisi ollut kuin leluhylly luona ja siellä komeili sellainen tooosi hieno asuntovaunu mikä olis just siltä seisomalta pitänyt saada.
Minä kieltäydyin ja voi apua, en edes muista milloin poika olis saanut sellaiset hepulit että kuului varmaan tavaratalon toiseen päähän! Siis tsiisus, että mä ihan itsekin hölmistyin. Jopa niin paljon, että piti näyttää pokerinaamaa vaikka melkein voin sanoa tilanteen naurattaneen minua.
Kassojen ohi mentiin, ja ostin VAIN ne tarpeelliset asiat. Ulvontaa jatkui kotonakin vielä puolisen tuntia ennenkuin välipalan voimalla saatiin itku loppumaan.
Ilta menikin melko hienosti (jesh)...kunnes tuli nukkumaanmenoaika!
Siis sen sellainen hepuli - sä et sitten vie mua nukkumaan, mä meen ihan yksin. Ja ei tartte auttaa yökkäreiden kanssa.
-Selvä, ei sitten. hetken päästä kuitenkin mies meni katsomaan selvisikö sänkyyn ja olisi auttanut yöpaidan kanssa. Poika veti sellaiset hepulit, että kiskoi paidan pois päältään niin, että niskassa, otsassa ja poskissa hirveet naarmut. Siinä oli napit siinä yökkärissä.
Joo-o...
Melkoista on tämä meno, tänään ollut ihan ok meno, kun koko ilta vaan urheiltu
Että kiitos siitä teille, että sain voimaa jakaa tämän asian nyt hymyssä suin eikä niin että itkettäisi.