Alkuperäinen kirjoittaja juuh:Alkuperäinen kirjoittaja Marduk:Alkuperäinen kirjoittaja vakka löytää aina kantensa:Alkuperäinen kirjoittaja Marduk:Mun mies deittaili ennen mua sellaisia hoikkia missityyppisiä naisia, mut ei koskaan seurustellu niitten kans. Sitten mä ylikurvikas rokkipeikko otin ja vein sen![]()
Hää sano, että tykkää mun kropasta vaikka ylimääräistä onkin. On se outo!! joskus mietin et miksi se minut huoli kun olis saanu hoikemmankin, mutta ne ei kuulema saaneet miestä nauramaan. Ja jos ei ole hauskaa, on ihan sama miten hyvä/huono kroppa on.
Tämän oon huomannu miehissä aiemminkin. Mä läski vein miesten huomion aikoinaan naurattamalla niitäSiinä jäi monesti muut naiset ihan seinäruusuiksi
![]()
Kaikki miehet kun ei ole pelkästään sen kropan tiukkuuden perään.
Eli sä ja mies kumminkin ajattelette, että missityyppinen/tiukkakroppainen on parempi kroppa kun sun.
No onko miehesi kroppa edes mister/tiukka?? Tuskin. Joku amisviiksiplösö kuitenkin.
No ei tasan kumpikaan niin ajatella. Mä ajattelin ennen mutta en tosiaan enää. Ja mies sanoi et hän tykkää millaisesta kropasta vaan, kunhan se on MUN kroppa. Sillä ei oo väliä, koska se millä on väliä on se mitä mä ajattelen ja millainen oon luonteeltani. Ja hälle mä olen aina kaikkein kaunein ja viimein mä sen uskonkin![]()
Mieheni on pitkä ja lihaksikas, mutta ei mikään pumpattu. Fyysisen työn tekijä ja komea niin mun kuin monen muunkin mielestä. Et ei tod mikään plösö![]()
no joo, mutta kyllä ne ihan kaikki miehet tykkää hoikista naisistasellasista tanssijan kropasta(treenattu, muttei liikaa) vaikka miehes mielestä olet tietysti rakkain, mutta kyllä hän niitä seksikkäitä typyjä tsiikkaa kaduilla, a tyhmää olis kuvitella ettei mun mies niin tee.... itse olen hoikka ja kaunis, muodot oikeissa paikoissa, moni minua kehunu, ja komea mies myös löytyy mutta kyllä minunkin mies katsoo muitakin kauniita naisia jotka on normaalipainoissa:=) ja minä katson komeita miehiä, en isovatsaisia,
Aika rohkeata väittää että tunnet kaikkien 2 611 653 suomalaisen miehen naismaun. Ihan vaan vinkkinä että tuohon määrään mahtuu aika varmaan monenlaista makua ja mielipidettä. Minusta tämän koko keskustelun aihe on naurettava. Itse olen aina ihastunut ja ollut kiinnostunut sellaisista miehistä joissa on jotain särmää ja karismaa. Ylikomeat ja supersexynamu miehet olen kiertänyt kaukaa koska yleensä kun ne aukaisee suunsa sieltä ei ole tullut ulos mitään järkevää. Joten voisiko mahdollisesti olla niin että myös jotkut näistä 2 611 653 miehestä näkee ehkä hieman pintaa syvemmälle.
Ps: Sori kun tuli pitkä lainaus....