Minkä takia normaalipainoinen ei saa valittaa läskeistään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Ilman, että joku vetää siitä herneen nenään? Mä oon normaalipainoinen, bmi 21, mutta perse roikkuu, reidet hölskyy ja molemmat on kamalan selluliitin peitossa :x Enkä saa valittaa, että haluan kiinteytyä ja läskeistä eroon? Selluliitti on niin pahaa, että näkyy housujenkin läpi. Siitäkö ei saisi kärsiä, valittaa ja suunnitella miten siitä pääsee eroon? Vaikka olisikin normaalipainoinen, ei se automaattisesti tarkoita, että näyttää hyvältä.

Miksi ylipainoinen "saa kärsiä" kiloistaan, mutta normaalipainoinen ei?

minusta ei kuulu kohteiaisiin käytöstapohin keneltäkään valittaa omista kiloistaan. ei siis minkään painoisen pitäisi kerjätä huomiota noin kornilla tavalla. jos on ongelma, niin aikuinen ihminen ratkaisee ja koittaa hoitaa sen kuntoon, eikä vaan valita.

Alkuperäinen kirjoittaja ihramakkaramahaton:
sun ei tarvii laihduttaa läskejä vaan kiinteytyä. valita oikein ees luigi!

Enkä saa valittaa, että haluan kiinteytyä ja läskeistä eroon?

Noin kirjoitin aloituksessa. Kiinteytyminen tarkoittaa, että lihas tulee rasva tilalle, eikö se muka ole sama asia kun läskeistä eroon?

Alkuperäinen kirjoittaja heikku:
normaalipainonen on normaalipainonen,eikä mikään LÄSKI!SIKSI..

Niin eli normaalipainoinen ei saa valittaa siitä, että ei näytä hyvältä, vain koska paino sattuu sopimaan raameihin? Väitätkö, että selluliitti oikeesti näyttää hyvältä? Että ihminen jolla sitä on, siinä määrin, että se näkyy jo housujenkin läpi, ei kärsi siitä? Mutta siitä ei saa valittaa, koska on normaalipainoinen? Jos olisi ylipainoinen, ja selluliittiä saman verran, siitä saisi valittaa?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Niin eli normaalipainoinen ei saa valittaa siitä, että ei näytä hyvältä, vain koska paino sattuu sopimaan raameihin? Väitätkö, että selluliitti oikeesti näyttää hyvältä? Että ihminen jolla sitä on, siinä määrin, että se näkyy jo housujenkin läpi, ei kärsi siitä? Mutta siitä ei saa valittaa, koska on normaalipainoinen? Jos olisi ylipainoinen, ja selluliittiä saman verran, siitä saisi valittaa?

jos sulla on ongelma, hoida se kuntoon äläkä vingu täällä

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
minusta ei kuulu kohteiaisiin käytöstapohin keneltäkään valittaa omista kiloistaan. ei siis minkään painoisen pitäisi kerjätä huomiota noin kornilla tavalla. jos on ongelma, niin aikuinen ihminen ratkaisee ja koittaa hoitaa sen kuntoon, eikä vaan valita.

Juuri näin!

Alkuperäinen kirjoittaja hmpt:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

jos sulla on ongelma, hoida se kuntoon äläkä vingu täällä

Tämä palstahan on suorastaan vinkumista varten ;) Ihmettelen vaan, miksi toinen saa valittaa, saa kannustusta jne mutta toinen ei, vaikka molemmat varmasti kärsivät samalla tavalla.

Mä olen kans normaalipainoinen, vaatteet päällä näytän siis hoikalta. Moni on ihmetellyt, "kuinka olet saanut itsesi noin hyvään kuntoon synnytyksen jälkeen". Tosiasia on, että makkarat ovat väljän paidan alla :ashamed: Sanonkin aina kaikille, että näkisitpä ilman vaatteita :snotty: Ja jos mainitsen läskimakkaroistani, kukaan ei ota minua tosissaan. Nekään, ketkä ovat nähneet makkarani. Mutta, ne haittaavat minua suunnattomasti.

Höpö höpö! Kyllä normaalipainoinen saa valittaa. Tosin oikeasti ylipainoisten seurassa voisi ajatella kahteen kertaan ennen kuin suunsa aukaisee. Mutta jos ap:lla on oikeasti niin paha selluliitti, niin kyllä se yltää jo valitusrajan hyväksyttävälle puolelle. Kannattaa aloittaa vesijumppa. Myös uiminen ja hiihto on hyviä lajeja tavallisen jumpan rinnalle. Ja muista venytellä joka päivä. Se laittaa kamat lihaksissa liikkeelle ja parantaa verenkiertoa, sekä saa näyttämään sorjemmalta.

No joo, saman oon kokenut. Mut aina ne taitaa olla niitä satakiloisia jotka loukkaantuu jos joku heidän mielestään laiha valittaa kiloistaan. Mä en edes kerro kellekään irl, että laihdutan ja yritän kiinteytyä kun aina kommentit on: EI SUN TARVII, SÄHÄN OOT LAIHA!!!! Vaikka mulla bmi samaa luokkaa kuin sulla niin kylläpä vaan jää mukavat vatsamakkarat farkkujen vyötärölle, samoin reidet on pehmeät ja lyllyvät, pyllystä puhumattakaan. Mut ei, eihän sitä saa normaali painoindeksin sisään mahtuva tehdä mitään kropalleen, "oikeesti" läskit loukkaantuu.

Onneks mulla ei ole kavereita, jotka jaksavat puhua painostaan ja läskeistään, onko niitä vaiko eikö niitä ole ja mitä pitäisi tehdä. Aiheuttaa mussa myötähäpeää ja on tosi rasittava ja turha keskustelunaihe. Etenkin jos se on vain huomionhakua, mää mää mää. Mut jotkut tykkäävät puhua, toivottavasti löytävät toistensa seuran keitä kiinnostaa.

Alkuperäinen kirjoittaja ihramakkaramahaton:
sun ei tarvii laihduttaa läskejä vaan kiinteytyä. valita oikein ees luigi!

Ei se läski muutu lihakseksi, ei ole semmoista, kuin läskin kiinteyttäminen lihakseksi. Lihas tulee läsän tilalle, eli silloin laihtuu, koska läski katoaa.

Tässä tuntus olevan vähän sama juttu kun lapsettomilla ja lapsellisilla. Jos sulla on lapsia niin ei sais valittaa koskaan kuinka rankkaa on, koska jotkut on lapsettomia :O

Jos jollain on sama ongelma vähän pahempana ei se poista sun ongelmaa, joten mun puolesta saat valittaa!

Yhteistyössä