Miksi lihavilla naisilla on normaalipainoinen mies?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja runsas, muodokas, pyöreä, isohko, läski, lihava -
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja juuh:
Alkuperäinen kirjoittaja Marduk:
Alkuperäinen kirjoittaja vakka löytää aina kantensa:
Mun mies deittaili ennen mua sellaisia hoikkia missityyppisiä naisia, mut ei koskaan seurustellu niitten kans. Sitten mä ylikurvikas rokkipeikko otin ja vein sen :D
Hää sano, että tykkää mun kropasta vaikka ylimääräistä onkin. On se outo!! joskus mietin et miksi se minut huoli kun olis saanu hoikemmankin, mutta ne ei kuulema saaneet miestä nauramaan. Ja jos ei ole hauskaa, on ihan sama miten hyvä/huono kroppa on.
Tämän oon huomannu miehissä aiemminkin. Mä läski vein miesten huomion aikoinaan naurattamalla niitä :D Siinä jäi monesti muut naiset ihan seinäruusuiksi :whistle:
Kaikki miehet kun ei ole pelkästään sen kropan tiukkuuden perään.

Eli sä ja mies kumminkin ajattelette, että missityyppinen/tiukkakroppainen on parempi kroppa kun sun.

No onko miehesi kroppa edes mister/tiukka?? Tuskin. Joku amisviiksiplösö kuitenkin.

No ei tasan kumpikaan niin ajatella. Mä ajattelin ennen mutta en tosiaan enää. Ja mies sanoi et hän tykkää millaisesta kropasta vaan, kunhan se on MUN kroppa. Sillä ei oo väliä, koska se millä on väliä on se mitä mä ajattelen ja millainen oon luonteeltani. Ja hälle mä olen aina kaikkein kaunein ja viimein mä sen uskonkin :D
Mieheni on pitkä ja lihaksikas, mutta ei mikään pumpattu. Fyysisen työn tekijä ja komea niin mun kuin monen muunkin mielestä. Et ei tod mikään plösö :D

no joo, mutta kyllä ne ihan kaikki miehet tykkää hoikista naisista:) sellasista tanssijan kropasta(treenattu, muttei liikaa) vaikka miehes mielestä olet tietysti rakkain, mutta kyllä hän niitä seksikkäitä typyjä tsiikkaa kaduilla, a tyhmää olis kuvitella ettei mun mies niin tee.... itse olen hoikka ja kaunis, muodot oikeissa paikoissa, moni minua kehunu, ja komea mies myös löytyy mutta kyllä minunkin mies katsoo muitakin kauniita naisia jotka on normaalipainoissa:=) ja minä katson komeita miehiä, en isovatsaisia,

Aika rohkeata väittää että tunnet kaikkien 2 611 653 suomalaisen miehen naismaun. Ihan vaan vinkkinä että tuohon määrään mahtuu aika varmaan monenlaista makua ja mielipidettä. Minusta tämän koko keskustelun aihe on naurettava. Itse olen aina ihastunut ja ollut kiinnostunut sellaisista miehistä joissa on jotain särmää ja karismaa. Ylikomeat ja supersexynamu miehet olen kiertänyt kaukaa koska yleensä kun ne aukaisee suunsa sieltä ei ole tullut ulos mitään järkevää. Joten voisiko mahdollisesti olla niin että myös jotkut näistä 2 611 653 miehestä näkee ehkä hieman pintaa syvemmälle.
Ps: Sori kun tuli pitkä lainaus....

haha saanee nauraa:):) no kyllä sä nyt saat uskoo tietysti mitä haluat:) ;) onko sinulla paljon ylipainoa?

Ylipainoo on joku 30kg, mut tippuu tippuu.
ja miksipäs mä en miestäni uskoisi.kyllä mä hänet vähän paremmin tunnen kuin sinä :whistle:
[/quote]

no aika paljon..... mutta ei siinä mitn onnea teille:) [/quote]

Liian paljon onkin ja se siitä kyllä häviää. Itseni ja terveyteni takia opettelen uusia elämäntapoja. Mies kannustaa ja vahtii etten laihdu liikaa :D

haha saanee nauraa:):) no kyllä sä nyt saat uskoo tietysti mitä haluat:) ;) onko sinulla paljon ylipainoa?

Ylipainoo on joku 30kg, mut tippuu tippuu.
ja miksipäs mä en miestäni uskoisi.kyllä mä hänet vähän paremmin tunnen kuin sinä :whistle:

no aika paljon..... mutta ei siinä mitn onnea teille:) [/quote]

Liian paljon onkin ja se siitä kyllä häviää. Itseni ja terveyteni takia opettelen uusia elämäntapoja. Mies kannustaa ja vahtii etten laihdu liikaa :D
[/quote]

onnea laihdutukseen!:)

tottakai hän niin sinulle sanoo, kun sinä olet lihava, hei haloo! tuskin hän mieltäsi haluaa pahottaa... niillä miehillä on päässä vikaa jotka lihavista tykkää, hyi olkoon, kai se lihavien helppous? ja muuten ootko kuullu sanontaa että lihavat on lepposii....sekin on vain siittä kun ei niillä muuta ole tarjolla:(

:laugh: :laugh: Sä kuulostat ihan yhdeltä mun "tutulta", sekin on enemmän tai vähemmän katkera ihmisille joilla on muotoja etenkin kun menetti elämänsä rakkauden yhdelle sellaiselle, minulle ;)

Alkuperäinen kirjoittaja idunnor:
tottakai hän niin sinulle sanoo, kun sinä olet lihava, hei haloo! tuskin hän mieltäsi haluaa pahottaa... niillä miehillä on päässä vikaa jotka lihavista tykkää, hyi olkoon, kai se lihavien helppous? ja muuten ootko kuullu sanontaa että lihavat on lepposii....sekin on vain siittä kun ei niillä muuta ole tarjolla:(

:laugh: :laugh: Sä kuulostat ihan yhdeltä mun "tutulta", sekin on enemmän tai vähemmän katkera ihmisille joilla on muotoja etenkin kun menetti elämänsä rakkauden yhdelle sellaiselle, minulle ;)

Mut sehän johtuukin vaan siitä et miehes on sairas ja pimeä päästään.
Kukaan normaali mies ei vaihtais hoikkaa naista pulleeseen :D :whistle:

Mun mies pitää naisesta, joka huolehtii ulkonäöstään. Ylipainosta hän ei vain pidä, mutta se on reilu peli, sillä mäkään en piittaa ylipainoisista miehistä. Me syödään yhdessä terveellisesti ja ollaan kumpikin hoikkia.

Mutta moni tässä ketjussa näyttää sanovan, että 'syödään samaa ruokaa ja silti vaan mä lihon'. No ensinnäkin naisen annoksen kuuluu olla SELVÄSTI miehen annosta pienempi, jotta kumpikin pysyisi samoissa mitoissa. Joten jos syöt vain hieman miehen annoksia pienempiä annoksi, painohan se siitä nousee..

Meillä miehen annos on aina selkeästi isompi, vaikka hän ei ole mua kuin 10 kiloa painavampi ja viisi senttiä pidempi. Mutta näin tekemällä, me kumpikin pysytään samoissa mitoissa. Molemmat myös urheilemme...

Alkuperäinen kirjoittaja idunnor:

Mut sehän johtuukin vaan siitä et miehes on sairas ja pimeä päästään.
Kukaan normaali mies ei vaihtais hoikkaa naista pulleeseen :D :whistle:

Niimpä... :D

no kerran olin viihteellä ja näin hyvin isokokoisen neitosen, jonka ympärillä parveili tumma ihoisia miehiä. Jotenkin tuli mieleen, etteikö hänelle ole muuta tarjolla...

Alkuperäinen kirjoittaja no:
Mun mies pitää naisesta, joka huolehtii ulkonäöstään. Ylipainosta hän ei vain pidä, mutta se on reilu peli, sillä mäkään en piittaa ylipainoisista miehistä. Me syödään yhdessä terveellisesti ja ollaan kumpikin hoikkia.

Mutta moni tässä ketjussa näyttää sanovan, että 'syödään samaa ruokaa ja silti vaan mä lihon'. No ensinnäkin naisen annoksen kuuluu olla SELVÄSTI miehen annosta pienempi, jotta kumpikin pysyisi samoissa mitoissa. Joten jos syöt vain hieman miehen annoksia pienempiä annoksi, painohan se siitä nousee..

Meillä miehen annos on aina selkeästi isompi, vaikka hän ei ole mua kuin 10 kiloa painavampi ja viisi senttiä pidempi. Mutta näin tekemällä, me kumpikin pysytään samoissa mitoissa. Molemmat myös urheilemme...

Annoskoko on se lihomisen syy, siinäpä se.

no kerran olin viihteellä ja näin hyvin isokokoisen neitosen, jonka ympärillä parveili tumma ihoisia miehiä. Jotenkin tuli mieleen, etteikö hänelle ole muuta tarjolla...

Kaikkee sinäkin mietit :whistle:

Etkö sä tiedä, että ylipainoisen pitää ottaa kenet vain kuka hänet huolii. :whistle: Eikä tarjonta voi olla mitään tasokasta ja muuta diipa daapaa. :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:

Kaikkee sinäkin mietit :whistle:

Etkö sä tiedä, että ylipainoisen pitää ottaa kenet vain kuka hänet huolii. :whistle: Eikä tarjonta voi olla mitään tasokasta ja muuta diipa daapaa. :laugh:

Niinhän ne väittää mut perhana kun itsellä on ihan päinvastaisia kokemuksia :D

Alkuperäinen kirjoittaja t. bmi 20:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onko tullut mieleen että se nainenkin on ollut (esim.ennen lapsia) ihan normipainoinen??????ei kait sitä toista jätetä lihomisen takia....!

Mulla kans tulee mieleen tämä, että useimmiten nainen on ollut normaalipainossa. Eikä kaikki ole niin pinnallisia, että parinvalinnassa tärkeintä olisi painoindeksi eli muut ominaisuudet on voineet olla ratkaisevia.
Toiset tykkää muhkummasta.

Mun mies ei jättänyt mua kun lihoin muodottomaksi munuaisten pettämisen takia, eikä senkään jälkeen kun lihavaan tuvonneeseen kroppaan ilmestyi syöpä joka vei toisen rintani. Eli juu, norm. painoinen mies minulla saastaisella, sairaallaa ja lihavalla naisella on.

mulla kukkakeppi ukko ja tavatessamme olin normi painoinen, kilot ovat karttuneet vuosien myötä eikä tämä kukkakeppi kyllä ihastele näitä kilojani, on välillä tosi loukkaavasti huomauttanut niistä...

Alkuperäinen kirjoittaja näinkin voi käydä:
Alkuperäinen kirjoittaja t. bmi 20:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onko tullut mieleen että se nainenkin on ollut (esim.ennen lapsia) ihan normipainoinen??????ei kait sitä toista jätetä lihomisen takia....!

Mulla kans tulee mieleen tämä, että useimmiten nainen on ollut normaalipainossa. Eikä kaikki ole niin pinnallisia, että parinvalinnassa tärkeintä olisi painoindeksi eli muut ominaisuudet on voineet olla ratkaisevia.
Toiset tykkää muhkummasta.

Mun mies ei jättänyt mua kun lihoin muodottomaksi munuaisten pettämisen takia, eikä senkään jälkeen kun lihavaan tuvonneeseen kroppaan ilmestyi syöpä joka vei toisen rintani. Eli juu, norm. painoinen mies minulla saastaisella, sairaallaa ja lihavalla naisella on.

voi ei, minkäikäisenä tuon rintasyövän sait?

Yhteistyössä