R
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja runsas:Eiks olekin tyhmä kysymys. Mut pohditaanko silti.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Onko tullut mieleen että se nainenkin on ollut (esim.ennen lapsia) ihan normipainoinen??????ei kait sitä toista jätetä lihomisen takia....!
Alkuperäinen kirjoittaja nöpönenä:Ehkä me läskit syödään itse kaikki herkut ja syötetään ukolle näkkileipää=)
Mutta tottapuhuen meillä on kyllä syynä täysin erilaiset aineenvaihdunnat ukon kanssa. Joku viisas tietenkin tämän tyrmää mutta kyllä kolmessatoista vuodessa on jo jotain oppinut;O
Samaa ruokaa syödään, tosin olen tässä synnyttänyt ja imettänyt neljä lasta, mies ei yhtään, ja minä olen meistä se joka liikkuu enemmän lasten kanssa ja työssäkin tulee hyötyliikuntaa yllin kyllin, mutta jos minuun on tarttunut ylimääräisiä kiloja niin ukko on sama kukkakeppi kuin aina ennenkin. Sitä vaan ei saa lihomaan, ei vaikka voissa paistaisi.
Se sitten miksi minulla ylipainoisella on laiha mies niin.. No, olin missin mitoissa silloin joskus ja olin tuossa välilläkin ennen pikkupoikia, että mikä lie on se syy sitten muuta kun,e ttä eukko lihoo, ukko ei=)
Alkuperäinen kirjoittaja dfdffd:Jos normaalipainoinen mies valitsee lihavan naisen itselleen, niin joko hän on sairaalloisen mustasukkainen, eikä siis halua, että muut miehet kuolaavat hänen naisensa perään tai sitten hänellä on fetissi lihaviin naisiin.
Alkuperäinen kirjoittaja dfdffd:Jos normaalipainoinen mies valitsee lihavan naisen itselleen, niin joko hän on sairaalloisen mustasukkainen, eikä siis halua, että muut miehet kuolaavat hänen naisensa perään tai sitten hänellä on fetissi lihaviin naisiin.
Alkuperäinen kirjoittaja NaimakasPuuhaSiviä:No mitäpä luulet... Me porsaat syödään niiden mies-raasujenkin sapuskat :snotty: