Miksi lihavilla naisilla on normaalipainoinen mies?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja runsas, muodokas, pyöreä, isohko, läski, lihava -
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Siihen tuskin löytyy vastausta.
Meilläkin minä olen oikea ryhävalas tämän mahani kanssa, mutta tarkoitus saada kyllä synnytyksen jälkeen pois kilot. Mies taasen normi painoinen urheilu hullu

Pohditaanpa, puolet suomalaisista miehistä on ylipainoisia, naisista kolmannes. Joten jos ylipainoisilla naisilla on normaalipainoinen mies eli normaalipainoisia miehiä on vapailla markkinoilla noin kuudesosa kaikista miehistä. Eli normaalipainoisilla naisilla on suurimmaksi osaksi ylipainoinen mies. Joten kysymys kuuluu myös että miksi lihavilla miehillä on normaalipainoinen nainen?

Miesten luolamiehen alitajunnasta kiirii primitiivinen viesti; lihava nainen on hedelmällinen ja hedelmällisyys taas liittyy seksuaalisuuteen.
Naisen alitajunnalle taas normaalipainoinen mies viestittää seksuaalisesti kyvykästä ja metsästämiseen kykeneväistä miestä, joka pystyy sitten huolehtimaan jälkikasvustaan.
B)

Mä oon satakiloinen BMI jotain 35 varmaan, mies on myös lähes satakiloinen, mut sen BMI on jotain 25, eli vähän mahaa vaan löytyy häneltä, ihan normaalin näköinen on. Mä oon lihonut suhteen aikana (10 v) varmaan 20-25 kg raskauksien myötä + SYÖMISEN... ja mieheni ei ole kertaakaan maininnut että lihoamisestani. Itse olen. Tuntuu että jos erottais, varmaan laihduttaisin, koska sit alkaisin enemmän ajattelemaan mitä massa minusta ajattelee. Kun saa ihailua, seksiä, rakkautta, hyväksyntää, jopa palvontaa tällaisena, ei tule laihdutettua ihan tosissaan.

Ehkä me läskit syödään itse kaikki herkut ja syötetään ukolle näkkileipää=)

Mutta tottapuhuen meillä on kyllä syynä täysin erilaiset aineenvaihdunnat ukon kanssa. Joku viisas tietenkin tämän tyrmää mutta kyllä kolmessatoista vuodessa on jo jotain oppinut;O
Samaa ruokaa syödään, tosin olen tässä synnyttänyt ja imettänyt neljä lasta, mies ei yhtään, ja minä olen meistä se joka liikkuu enemmän lasten kanssa ja työssäkin tulee hyötyliikuntaa yllin kyllin, mutta jos minuun on tarttunut ylimääräisiä kiloja niin ukko on sama kukkakeppi kuin aina ennenkin. Sitä vaan ei saa lihomaan, ei vaikka voissa paistaisi.

Se sitten miksi minulla ylipainoisella on laiha mies niin.. No, olin missin mitoissa silloin joskus ja olin tuossa välilläkin ennen pikkupoikia, että mikä lie on se syy sitten muuta kun,e ttä eukko lihoo, ukko ei=)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onko tullut mieleen että se nainenkin on ollut (esim.ennen lapsia) ihan normipainoinen??????ei kait sitä toista jätetä lihomisen takia....!

Mulla kans tulee mieleen tämä, että useimmiten nainen on ollut normaalipainossa. Eikä kaikki ole niin pinnallisia, että parinvalinnassa tärkeintä olisi painoindeksi eli muut ominaisuudet on voineet olla ratkaisevia.
Toiset tykkää muhkummasta.

Alkuperäinen kirjoittaja nöpönenä:
Ehkä me läskit syödään itse kaikki herkut ja syötetään ukolle näkkileipää=)

Mutta tottapuhuen meillä on kyllä syynä täysin erilaiset aineenvaihdunnat ukon kanssa. Joku viisas tietenkin tämän tyrmää mutta kyllä kolmessatoista vuodessa on jo jotain oppinut;O
Samaa ruokaa syödään, tosin olen tässä synnyttänyt ja imettänyt neljä lasta, mies ei yhtään, ja minä olen meistä se joka liikkuu enemmän lasten kanssa ja työssäkin tulee hyötyliikuntaa yllin kyllin, mutta jos minuun on tarttunut ylimääräisiä kiloja niin ukko on sama kukkakeppi kuin aina ennenkin. Sitä vaan ei saa lihomaan, ei vaikka voissa paistaisi.

Se sitten miksi minulla ylipainoisella on laiha mies niin.. No, olin missin mitoissa silloin joskus ja olin tuossa välilläkin ennen pikkupoikia, että mikä lie on se syy sitten muuta kun,e ttä eukko lihoo, ukko ei=)

Vähän ristiriitaiselta kuulostaa selityksesi. Syytät lihavuudestasi aineenvaihduntaa, mutta kuitenkin olet ollut missimitoissa. Muutkin ovat saaneet lapsia, mutta silti palautuneet entisiin mittoihinsa. Kas kun et maininnut sitä yleisintä tekosyytä eli geenejä. Älä viitsi pettää itseäsi. Vasta kun myönnät totuuden, niin voit tehdä jotain asian hyväksi.

Jos normaalipainoinen mies valitsee lihavan naisen itselleen, niin joko hän on sairaalloisen mustasukkainen, eikä siis halua, että muut miehet kuolaavat hänen naisensa perään tai sitten hänellä on fetissi lihaviin naisiin.

Alkuperäinen kirjoittaja dfdffd:
Jos normaalipainoinen mies valitsee lihavan naisen itselleen, niin joko hän on sairaalloisen mustasukkainen, eikä siis halua, että muut miehet kuolaavat hänen naisensa perään tai sitten hänellä on fetissi lihaviin naisiin.

Niin kysehän ei missään nimessä voi olla rakkaudesta. :whistle: :laugh:

Tämä kuulostaa järkevältä

Eli siis normaalipainoinen mies ei voi rakastua lihavaan naiseen, tai toisinpäin???? NIINKÖ?

Meillä mies on enemmänkin laiha ku normaalipainoinen ja mä reilusti ylipainoinen. Silloin kuin mies on minuun (Omien sanojensa mukaan) ensimmäisen kerran ihastunut (20 vuotta sitten) olin pyöreähkö. Eipä haitanneet vuosien mukanaan tuomat kilot kun uudestaan tavattiin :)

Ehkä tuo kertoo vain siitä, että rakkaus ei katso sitä ulkokuorta !

:laugh: :laugh: :laugh: :laugh:
Mun perään kyllä on kuolannu muutkin kuin mun mies :whistle: :whistle:

Sun kannattais AP ehkä vähän lihottaa itseäsi, niin voisit saada yhtä komean ja ihanan miehen ku mulla. Ehkä miehet ei tykkää naisista, jotka ravintolassa tilaa vaan vettä ja salaatin ja joille ulkonäkö on kaikki kaikessa.

Mun mies deittaili ennen mua sellaisia hoikkia missityyppisiä naisia, mut ei koskaan seurustellu niitten kans. Sitten mä ylikurvikas rokkipeikko otin ja vein sen :D
Hää sano, että tykkää mun kropasta vaikka ylimääräistä onkin. On se outo!! joskus mietin et miksi se minut huoli kun olis saanu hoikemmankin, mutta ne ei kuulema saaneet miestä nauramaan. Ja jos ei ole hauskaa, on ihan sama miten hyvä/huono kroppa on.
Tämän oon huomannu miehissä aiemminkin. Mä läski vein miesten huomion aikoinaan naurattamalla niitä :D Siinä jäi monesti muut naiset ihan seinäruusuiksi :whistle:
Kaikki miehet kun ei ole pelkästään sen kropan tiukkuuden perään.

kysymykseen en tiedä vastautsa. mutta itse olen normaalipainoinen, no ehkä 2-5kg voisin hoikemmaksi tulla, mutta ei siis näkyvää ylipainoa ole ja mies on bodaaja, painoa tuolla on 110kg ja pituutta 187cm. läskiä ei varmaan yhtään ukon kropasa löydy. että tiedä sitten mihin kastiin me kuulumme..niin ja salia harrastan minäkin.

Yhteistyössä