Miksi lapsia ei voi pitää tasa-arvoisina?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gluteus maximus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
G

Gluteus maximus

Vieras
Nyt kun oli tytön 1v syntymäpäivä niin taas huomasi, miten meidän esikoinen on isovanhempien ja muidenkin suosikki. Olen yrittänyt sanoa, että YRITTÄKÄÄ edes pitää samanarvoisena tyttöäkin, mutta ei. Kai tähän on tyytyminen. Meidän suvussa on aina poikalapset olleet jotenkin jalustalle nostettavia ja minä tässä yritän tehdä muutosta |O

no sinä voit onneksi vimeistään sitten muuttaa sen kun omat lapsesi saavat lapsia.
kyllä meilläkin anoppi on joskus anonut että esikko tärkein kun eka on.mutta ei onneksi sitä mitenkään huomaa ja molemmat tyttöjä

Mua kans yhteen vaiheeseen ärsytti, kun vanhempani tuntuivat huomioivat vain tyttäriämme. Ja edes esikoisen (tyttö) riehuminen ei saanut heitä kimpantumaan -oli vaan niin normaalia, mutta annas olla jos poika on villi -mummo ei ota mukaan, äksyileekin lapselle. Poika on "toista" sukua, olkoon isänsä kanssa jne...Meillä vanhempieni vastalauseet ovat kohdistuneet paljon myös mieheeni, mutta kaikki tämä show on vähentynyt kummasti, kun olen harventanut yhteydenottoja. Myöskään äitini ei ota minuun yhteyttä, kuin vain jos tarvitsee jotain. Sisareni on myös huomannut tämän saman jutun -mutta annetaan vanhusten elää omaa elämäänsä. Toivon kovasti, että minulla ja lapsillani on sitten joskus välit kohdillaan.

Yhteistyössä