Minä sain esikoisen kuukausi ennen kuin täytin 19 vuotta. Mieheni on minua 7 vuotta vanhempi ja oltiin oltu yhdessä 1½ vuotta ennen esikoisen syntymää, kihloissa reilun vuoden. Se vaan kolahti silloin kun mieheni tapasin!
Oltiin asuttu yhdessä reilu vuosi.
Toisen lapsen saimme 3½ vuotta myöhemmin. Tuossa välissä olin pari vuotta töissä mutta lapseni ei tarvinut päiväkodissa olla vaan sain hoidon järjestettyä muuten
Koulutusta minulla ei vielä ole.
Kolmas lapsi syntyi reilu 2 vuotta toisen lapsen syntymän jälkeen. Ja vajaa vuosi kolmannen lapsen syntymän jälkeen ostimme oman talon.
Nyt kun kuopuskin jo 3 vuotias niin olen tehnyt ajoittain taas töitä ja lapset edelleen saaneet olla kotona - ei ole tarvinut päiväkotielämään heitä koskaan laittaa
Onneksi on ollut tälläinen mahdollisuus ja isovanhemmat, minun työni ja mieheni työ hyvin järjesteltävissä niin että lapset ovat saaneet olla kotona
En ole kaivannut mitään nuoruudesta. Ystävät ehkä katos jotenkin ykskaksyllättäen kun elämäntilanteet olleet niin erilaiset mutta edes heitä en ole enää vuosiin kaivannut kun olen saanut uusia ystäviä
Bileihminen en ole koskaan ollutkaan ja minulle on ollut itsestään selvää että minusta tulee äiti. Ja se on tärkeintä mitä minulla on. Äitiys, lapset, aviomies ja aivan ihana perhe!
En edelleenkään kaipaa mitään discotanssin jytkettä missään yökerhoissa. Ja vielä toivon että neljäskin lapsi tulee mutta meille lapset eivät ole tulleet vahingossa eikä edes "tilauksesta" vaan raskaaksi tuleminen on kestänyt 8kk-2 vuotta. Nyt on neljättä 'tehty' yli 1½ vuotta ja lääkkeet otettu avuksi.
Jos neljäs vielä tulee niin ollaan enemmän kuin onnellisia.
SILTI ... Olen ihminen joka kovasti haaveilee asioista ja miettii tulevaisuuttakin vaikka koskaan ei voikaan tietää mitä se tuo tullessaan
Ollaan mieheni kanssa jo puhuttu mm. siitäkin että jos ei enää enempää lapsia saada niin 15 vuoden päästä meidän kaikki lapset on jo täysi-ikäisiä. Minulla ikää silloin 42 vuotta. Haaveissa on nyt ( jos vauvaa ei ala pian kuulumaan ) aloittaa opiskelut ja opiskella mahdollisesti jopa 7 vuotta saadakseni ammatin josta olen aina haaveillut
Sen jälkeen sitten työelämään unelma työhön
Lapset ovat jo sen verran isoja sitten että ihan erilailla saa panostaa esim. työhön
Ei tarvitsisi olla pois töistä jatkuvasti kun lapset päiväkoti-ikäisenä sairastavat jne.
Ja sitten voin omien ystävieni kanssa istua iltaa vaikka viinilasillisen parissa tai käydä vaikka lomareissuilla
Eikä pienet lapset ikävöi äitiä kotona
Olen kuitenkin ihan nuori silloinkin kun lapset jo täysi-ikäisiä
Mieshän se eilen jo letkautti että 15 vuoden päästähän me voidaan hyvinkin olla isovanhempia jo
Esikoinen silloin jo 23 vuotias. Tervetuloa vaan lapsenlapsetkin meidän elämään
Mitään en omasta elämästäni siis muuttaisi!
Kaikki on oikein hyvin näin