A
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Ja miks mä en saanut töitä nuorena- no siks kun ei ollut sitä kokemusta. Ja entäs nyt? Edelleen- ei kokemusta.
No mistä helvetistä sitä olis voinut tullakaan tällä menoa? |O
:snotty: :|
Niin että kehää nämä asiat kiertää aina. Munat ja kanat iloisesti ringissä pyörii ja pyörii ja pyörii ja.....![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Ja miks mä en saanut töitä nuorena- no siks kun ei ollut sitä kokemusta. Ja entäs nyt? Edelleen- ei kokemusta.
Niin että kehää nämä asiat kiertää aina. Munat ja kanat iloisesti ringissä pyörii ja pyörii ja pyörii ja.....![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Ja miks mä en saanut töitä nuorena- no siks kun ei ollut sitä kokemusta. Ja entäs nyt? Edelleen- ei kokemusta.
Onneksi voi aina palata koulun penkille tai kotiäitiyden yhteydessäkin sivistää itseään =)
Alkuperäinen kirjoittaja Mari:Mikäs yleistys tämä on? Itse olen ammattikorkeakoulusta valmistunut viimeksi.
Alkuperäinen kirjoittaja KiiajaVille:Määrittele ensin "matalasti" koulutettu ja "pitkään"..
Itse olen tradenomi ja ollut kotona yhteensä viitisen vuotta.. Vähän kävin välillä työelämää maistelemassa..
Alkuperäinen kirjoittaja ll:Meikäläinen ainakin on lisensiaatti ja pitkään olen kotona äippäpalstoille näpytellyt jo...
Alkuperäinen kirjoittaja jh:Alkuperäinen kirjoittaja Mari:Mikäs yleistys tämä on? Itse olen ammattikorkeakoulusta valmistunut viimeksi.
Korkeasti koulutettu![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:Alkuperäinen kirjoittaja jh:Alkuperäinen kirjoittaja Mari:Mikäs yleistys tämä on? Itse olen ammattikorkeakoulusta valmistunut viimeksi.
Korkeasti koulutettu![]()
Äläpäs naura. Hyvä koulutus on tuokin. Tämä on niin tätä. Ensin sanotaan ettei olla mitään kouluja käyty ja sitten kun on jotkut käytynä niin sekään ei ole hyvä. Ja anteeksi että nussin pilkkuasi mutta miksi se sitten on ammattikorkea? Onko sillä väärä nimi? Syökö se yliopistokoulutuksen arvokkuutta tai jotain?