Miksi kukaan synnyttää alateitse?

  • Viestiketjun aloittaja "Reeta"
  • Ensimmäinen viesti
Rouva tiukkapimpsa
[QUOTE="Lissu";30718000]:D taas tosi asiantuntija vauhdissa. Mulle tehtiin eka sektio suunnitellusti, komplikaationa olin vähällä kuolla sisäiseen verenvuotoon. Toinen sektio oli hätäsektio ja siinä oli omat murheensa, mutta hengenlähtö oli lähellä juuri suunnitellun sektion yhteydessä. Se on iso leikkaus ja siinä on riskejä, vaikka sitä suunnittelisi kuukauden.[/QUOTE]


Kukaan ei varmasti ole sitä mieltä, etteikö suunnitellussa sektiossa olisi riskejä. Itse suunnittelin sitä 10 vuotta. Puoltavia tekijöitä oli enemmän kuin riskitekijöitä. Joskus täältä jokainen kuolee. Ole kiitollinen siitä, että sinä elät vielä.
 
"Lissu"
Kukaan ei varmasti ole sitä mieltä, etteikö suunnitellussa sektiossa olisi riskejä. Itse suunnittelin sitä 10 vuotta. Puoltavia tekijöitä oli enemmän kuin riskitekijöitä. Joskus täältä jokainen kuolee. Ole kiitollinen siitä, että sinä elät vielä.
No sitähän täällä ketjussa on hehkutettu, että suunniteltu sektio on turvallisin synnytystapa. Veikkaan että kovin moni lääkäri ei tuota väitettä allekirjoita.

Ja se on kyllä ihan yhdentekevää kuinka kauan odottava äiti sitä sektiota suunnittelee...

Moni vaan ylväästi ilmoittaa "olevansa tietoinen riskeistä" mutta kun eivät vaan oikeasti ole eivätkä myös usko että omalle kohdalle osuisi... noh, kukin kantakoon omat riskinsä, tuurilla ne isotkin laivat seilaa. :)
 
Rouva tiukkapimpsa
[QUOTE="Lissu";30718061]No sitähän täällä ketjussa on hehkutettu, että suunniteltu sektio on turvallisin synnytystapa. Veikkaan että kovin moni lääkäri ei tuota väitettä allekirjoita.

Ja se on kyllä ihan yhdentekevää kuinka kauan odottava äiti sitä sektiota suunnittelee...

Moni vaan ylväästi ilmoittaa "olevansa tietoinen riskeistä" mutta kun eivät vaan oikeasti ole eivätkä myös usko että omalle kohdalle osuisi... noh, kukin kantakoon omat riskinsä, tuurilla ne isotkin laivat seilaa. :)[/QUOTE]

Itse en laivoista -- saati valaista tiedä, kun olen näin hoikka. Lapselleni ja minulle tämä oli kuitenkin kaikkein paras ja turvallisin vaihtoehto, jota monet lääkärituttavani suosittelivat.
 
m 39
Miehenä sanoisn, että on naisten toiveajattelua ja paskapuhetta, ettei tussu ole pilalla synnytyksen jälkeen. On se. Tietenkään se oma mies ei sitä sano. Ääneen. Miesten keskenkyllä puhuvat, kun sen oman eukon värkki on mallia lortto.

Olen pannut useita naisia, synnyttäneitä (alakautta) sekä ei synnyttäneitä. Lapsettomilla se tussu on AINA kireempi ja antaa paremman tyydytyksen!

Synnytäneenkin värkistä voi orkut saada, mutta se on kuitenkin ihan eri tavaraa kun ei synnyttäneen. Vähän kuin tulpatonta mopoo polkisi kyntiin, puristus puuttuu.

Elämä on kovaa, mammat.
 
"plaaplaaplaa"
Miehenä sanoisn, että on naisten toiveajattelua ja paskapuhetta, ettei tussu ole pilalla synnytyksen jälkeen. On se. Tietenkään se oma mies ei sitä sano. Ääneen. Miesten keskenkyllä puhuvat, kun sen oman eukon värkki on mallia lortto.

Olen pannut useita naisia, synnyttäneitä (alakautta) sekä ei synnyttäneitä. Lapsettomilla se tussu on AINA kireempi ja antaa paremman tyydytyksen!

Synnytäneenkin värkistä voi orkut saada, mutta se on kuitenkin ihan eri tavaraa kun ei synnyttäneen. Vähän kuin tulpatonta mopoo polkisi kyntiin, puristus puuttuu.

Elämä on kovaa, mammat.
Pitäisikö tuon kiinnostaa a) vähän b) jonkun verran c) paljon?
Itseäni se kun ei kiinnosta juuri ollenkaan. Enkä suoraan sanottuna ymmärrä, miksi se ketään muutakaan kiinnostaisi. Omaan tyydytykseeni ei synnytys ole vaikuttanut, joten itse en ainakaan huomaa mitään muutosta. Opetelkaa ajattelemaan vähemmän oman munanne ympärillä, daijut.
 
l o l
[QUOTE="plaaplaaplaa";30718130]Pitäisikö tuon kiinnostaa a) vähän b) jonkun verran c) paljon?
Itseäni se kun ei kiinnosta juuri ollenkaan. Enkä suoraan sanottuna ymmärrä, miksi se ketään muutakaan kiinnostaisi. Omaan tyydytykseeni ei synnytys ole vaikuttanut, joten itse en ainakaan huomaa mitään muutosta. Opetelkaa ajattelemaan vähemmän oman munanne ympärillä, daijut.[/QUOTE]

Tietenkään ei sinua kiinnosta, mieshän se sinun väljää värkkiä joutuu sietämään.
Sua ei varmaan kiinstaisi sekään, että miehellä ei tulisi erektiota.
 
"Ei ole K-hamina kuin ennen.."
Miehenä sanoisn, että on naisten toiveajattelua ja paskapuhetta, ettei tussu ole pilalla synnytyksen jälkeen. On se. Tietenkään se oma mies ei sitä sano. Ääneen. Miesten keskenkyllä puhuvat, kun sen oman eukon värkki on mallia lortto.

Olen pannut useita naisia, synnyttäneitä (alakautta) sekä ei synnyttäneitä. Lapsettomilla se tussu on AINA kireempi ja antaa paremman tyydytyksen!

Synnytäneenkin värkistä voi orkut saada, mutta se on kuitenkin ihan eri tavaraa kun ei synnyttäneen. Vähän kuin tulpatonta mopoo polkisi kyntiin, puristus puuttuu.

Elämä on kovaa, mammat.
No ei tietenkään mies voi muijalleen tollasta sanoa...:D Itkuhan siitä tulis. "Kaiken se kestää...", muttei nyt tollasta (totuutta) kumminkaan.
 
"plaaplaaplaa"
[QUOTE="Ei ole K-hamina kuin ennen..";30718174]No ei tietenkään mies voi muijalleen tollasta sanoa...:D Itkuhan siitä tulis. "Kaiken se kestää...", muttei nyt tollasta (totuutta) kumminkaan.[/QUOTE]

Miten niin tulisi itku? Jos ei nainen kerran itse huomaa koko asiaa, niin tuskin se hänen elämäänsä kauheasti vaikuttaa. Joten mikä ongelma? Jos asia vaivaa miestä, niin hänen itkunsahan se on.
 
ikävä totuus
Se kai siin on, et mammat luulee tavaransa olevan hyvää ja kireää synnytysten jälkeen. Eihän se oma mies, joka on siittänyt, kehtaa sanoa, että ei se värkki ole entisensä. Osa pystyy sen asian kanssa elämään, suurin osa ei, ja ne käyvät panee kireitä tussuja! Minusta siinä ei ole mitään väärää, kun pitää asian salassa.
 
"Mammeli"
Naisena mulle on ainakin tärkeetä kertoo kaikille, etten oo synnyttänyt alateitse. Muutenhan ne automaattisesti ajattelee, että meidän seksielämä on ohi ja alkaa sääliä mun miestä. Nyt ollaan parisuhteessa tasa-arvoisia vielä lapsen syntymän jälkeenkin, eikä toinen meistä oo pilalla.
 
"..."
Jaa... No mietippä Reeta miks joku ei haluais luonnollista kautta synnyttää? Vaan antaa tehdä elinikäisiä arpia vatsaan..? Se on asia erikseen jos ei pystyisi tekemään luonnollista kautta että leikataan.
 
"plaaplaaplaa"
Alkuperäinen kirjoittaja ikävä totuus;30718185:
Se kai siin on, et mammat luulee tavaransa olevan hyvää ja kireää synnytysten jälkeen. Eihän se oma mies, joka on siittänyt, kehtaa sanoa, että ei se värkki ole entisensä. Osa pystyy sen asian kanssa elämään, suurin osa ei, ja ne käyvät panee kireitä tussuja! Minusta siinä ei ole mitään väärää, kun pitää asian salassa.
Kerro jotain uutta! Pettämisprosentit ovat aika isot niin miesten kuin naistenkin kohdalla (ja tähän ei ole laskettu mukaan sovittuja avoimia suhteita tms), joten ei tuo sinun pudottamasi "uutinen" ketään hetkauta suuntaan eikä toiseen.

Ja itselleni sopisikin avoin suhde oikein hyvin. Etenkin naisten kanssa on kiva olla, kun heiltä saa sellaista mitä ei miehet pysty antamaan, nam!
 
"plaaplaaplaa"
[QUOTE="Mammeli";30718191]Naisena mulle on ainakin tärkeetä kertoo kaikille, etten oo synnyttänyt alateitse. Muutenhan ne automaattisesti ajattelee, että meidän seksielämä on ohi ja alkaa sääliä mun miestä. Nyt ollaan parisuhteessa tasa-arvoisia vielä lapsen syntymän jälkeenkin, eikä toinen meistä oo pilalla.[/QUOTE]

Sääntöjen mukaan vain yksi nimimerkki / keskustelija /ketju. Sulla niitä on nyt tässä ketjussa useampi.
 
"Mammeli"
[QUOTE="Niinpä";30718206]Väljävittuiset on aina huvittavia, eivät itse tajua, että tavara on piloilla.[/QUOTE]

..ja sit ihmetellään, miks mies ei pidä viehättävänä ja alkaa muut naiset kiinnostaa.
 
"Mammeli"
[QUOTE="plaaplaaplaa";30718211]Kello on nyt niin paljon, että luulen että sun on aika mennä nukkumaan. Kauniita unia, muista pestä hampaat ja käydä pissillä ennen unia.[/QUOTE]

Kiitos tiedosta. Mene sinä vain nukkumaan, mulla on vielä asioita kesken.
 
"arska"
Onhan tuo pimpan säilyminen tärkeää, voi sitten vanhanakin kertoilla olevansa tunnettu pimpastaan... jotkut on viisaita, toiset ahkeria, jotkut sydämmellisiä, jokainen panostaa siihen minkä tärkeimmäksi kokee...
 

Yhteistyössä