Miksi kiintymysvanhemmuusketju suljettiin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle;26362102:
Niin? Lain edessä. Mutta laki ei edelleenkään tunne sanaa rakkaus, joten se mitä minä ymmärrän parisuhteella on eri asia kuin lain mukainen parisuhde.

Niin? Parisuhteessa he silti elävät, oli sinun ymmärryksesi mikä tahansa.

Anteeks nyt, mut mun on ihan pakko:

[video=youtube;1orMXD_Ijbs]http://www.youtube.com/watch?v=1orMXD_Ijbs[/video]

:popcorn: Toi vaan soi päässä nonstoppia ku tätä seuraa. :D

[QUOTE="vieras";26362106]Eli sinä tiedät tätä naista paremmin hänen seksuaalisen suuntautumisensa?[/QUOTE]

En, mutta teoissa ja käsitteessä on ristiriita, joten jompikumpi on pakosti väärin. Minä en voi muuttaa henkilön toimintaa, mutta voin mielessäni muuttaa sen käsitteen, joka häntä määrittää.

Alkuperäinen kirjoittaja säpäle;26362121:
Kuka pyysi?

Edelleen, missä huijaus ja missä valelesbo, jos on kyse oikeasta parisuhteesta?

Joku nimimerkki sivu tai kaksi sitten.

Oikea parisuhde lain edessä = huijaus, kun osalliset niin kertovat itse. Silti parisuhde edelleen on lain edessä oikea.

[QUOTE="vieras";26362123]Niin? Parisuhteessa he silti elävät, oli sinun ymmärryksesi mikä tahansa.[/QUOTE]

Niin, _rekisteröidyssä_ parisuhteessa, jossa on jokin huijaus. Onko se valelääkärikin sinun mielestäsi lääkäri, koska siinä sanassa on kuitenkin se -lääkäri.

[QUOTE="vieras";26362146]Joku nimimerkki sivu tai kaksi sitten.

Oikea parisuhde lain edessä = huijaus, kun osalliset niin kertovat itse. Silti parisuhde edelleen on lain edessä oikea.[/QUOTE]

Niin, lain edessä. Mutta kerro nyt missä se huijaus siis on?

Alkuperäinen kirjoittaja säpäle;26362134:
En, mutta teoissa ja käsitteessä on ristiriita, joten jompikumpi on pakosti väärin. Minä en voi muuttaa henkilön toimintaa, mutta voin mielessäni muuttaa sen käsitteen, joka häntä määrittää.

Miksi väärin? Miksi heteronainen ei voi olla suhteessa naisen kanssa? Sinä et edelleenkään määrittele, miten henkilö itsensä kokee ja tuntee.

[QUOTE="vieras";26362168]Miksi väärin? Miksi heteronainen ei voi olla suhteessa naisen kanssa? Sinä et edelleenkään määrittele, miten henkilö itsensä kokee ja tuntee.[/QUOTE]

Siksi väärin, kun todellisuus ei vastaa sitä käsitettä, jonka pitäisi kuvata sitä todellisuutta.

Kerro nyt vielä, mikä ero on heterolla ja homoseksuaalilla? Et tainnut siihen(kään) vielä vastata.

Alkuperäinen kirjoittaja säpäle;26362152:
Niin, _rekisteröidyssä_ parisuhteessa, jossa on jokin huijaus. Onko se valelääkärikin sinun mielestäsi lääkäri, koska siinä sanassa on kuitenkin se -lääkäri.

Ei tietenkään ole lääkäri, jos hänellä ei ole siihen pätevöittävää koulutusta ja lupaa toimia lääkärinä.

[QUOTE="vieras";26362176]Kysy toimittajalta, joka juttunsa niin päätti otsikoida.[/QUOTE]

Olethan tarkastanut kyseiseltä ihmiseltä, että hän haluaa itseään kutsuttavan toimittajaksi?

Hups, minä en tarkastanut, kokeeko hän olevansa edes ihminen ja menin häntä silti sillä nimellä nimittämään.

[QUOTE="vieras";26362194]Ei tietenkään ole lääkäri, jos hänellä ei ole siihen pätevöittävää koulutusta ja lupaa toimia lääkärinä.[/QUOTE]

Mutta jos hän kokee olevansa yhtä hyvä kuin koulutetutkin lääkärit.

Alkuperäinen kirjoittaja säpäle;26362192:
Siksi väärin, kun todellisuus ei vastaa sitä käsitettä, jonka pitäisi kuvata sitä todellisuutta.

Kerro nyt vielä, mikä ero on heterolla ja homoseksuaalilla? Et tainnut siihen(kään) vielä vastata.

Todellisuus on se, että heteroksi itsensä määrittelevä nainen elää suhteessa naisen kanssa. Ei sen vaikeampaa.

Kyllä sinä varmasti tiedät, mikä on hetero ja mikä homoseksuaali. Ei nyt liikoja (hah) saivarrella sentään.

[QUOTE="vieras";26362176]Kysy toimittajalta, joka juttunsa niin päätti otsikoida.[/QUOTE]

Ja on pöyristyttävää väittää, että hän itse otsikoi tekstinsä! Onko tämä tieto häneltä tarkistettu?

[QUOTE="vieras";26362221]Todellisuus on se, että heteroksi itsensä määrittelevä nainen elää suhteessa naisen kanssa. Ei sen vaikeampaa.

Kyllä sinä varmasti tiedät, mikä on hetero ja mikä homoseksuaali. Ei nyt liikoja (hah) saivarrella sentään.[/QUOTE]

Minä luulin tietäväni, mutta jotenkin minusta nyt kyllä tuntuu, että meillä on näistä ihan eri käsitykset.

Alkuperäinen kirjoittaja säpäle;26362232:
Minä luulin tietäväni, mutta jotenkin minusta nyt kyllä tuntuu, että meillä on näistä ihan eri käsitykset.

Sinä olet luullut paljon tässä keskustelussa. Joko nyt ymmärrät, että sinä et päätä esim kenenkään oikeutta määritellä omaa seksuaalisuuttaan?

[QUOTE="vieras";26362234]Siihen hänellä on täysi oikeus, toisin kuin ammatin harjoittamiseen.[/QUOTE]

Eli valelääkäri oikeasti on lääkäri niin kauan kun hän ei harjoita ammattiaan. Hän voi laittaa sen vaikka cv:hen?

Yhteistyössä