Miksi karppaajat, miksi??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kyy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kyy

Aktiivinen jäsen
24.04.2008
7 396
4
36
Miksi on aina pakko haukkua kaikkien muiden tavat laihduttaa? Kyllä minä sen ymmärrän, että karppaus on ns. helppo konsti ja monelle onni ja autuus. Mutta miksi kaikki muut pitää haukkua, jos he eivät karppaa ja yrittävät laihtua?

Asiallisesti toki voi kertoa omista hyvistä kokemuksistaan, mutta miksi tulla joka ketjuun haukkumaan kaikki muut tavat??

*Asiahan ei tietenkään minulle kuulu, mutta ihmettelen vain*

En oo kyllä yhtään haukkumista täällä nähnyt karppaajien puolelta. Ihan tervettä kriittisyyttä.

Black Dahlia, eikös tää koko palsta muuten ole melkoisen provo? =D Jos sitä et ole vielä huomannut, niin kannattaa katsella vähän tarkemmin juttuja. Monet kirjoittavat vähän suoraviivaisemmin, jos meinaavat saada edes joten kuten lyhyen tekstin.

Tämä palstahan ei siis muuta olekaan kuin provoilua, ikävä kyllä. Jos muillakin alueilla haukutaan, niin varmasti myös ruokavalioita..varsinkin jos se ei koostu järkevästi.

Alkuperäinen kirjoittaja heh:
En oo kyllä yhtään haukkumista täällä nähnyt karppaajien puolelta. Ihan tervettä kriittisyyttä.

Black Dahlia, eikös tää koko palsta muuten ole melkoisen provo? =D Jos sitä et ole vielä huomannut, niin kannattaa katsella vähän tarkemmin juttuja. Monet kirjoittavat vähän suoraviivaisemmin, jos meinaavat saada edes joten kuten lyhyen tekstin.

Tämä palstahan ei siis muuta olekaan kuin provoilua, ikävä kyllä. Jos muillakin alueilla haukutaan, niin varmasti myös ruokavalioita..varsinkin jos se ei koostu järkevästi.

Joo, kyllä mä tunnen palstan luonteen, olen täällä sen verran kauan pyörinyt. Mun mielestä siinä vaan ei oo järkeä. Ja en puhu vain tämän päiväisistä laihdutusketjuista, vaan yleisesti ottaen täällä on kaikki karpit aika kärkkäitä.
Ja itsekin olen karpannut, joten tiedän kyllä mitä se on. Ei vaan aina jaksais kattella tappeluita..

Alkuperäinen kirjoittaja Babylonin Riippuva Puutarha:
Sekin on näkökulmasta kiinni ketkä milloinkin on "kärkkäitä/kiihkoilijoita" ja keillä "vaan on vahvat mielipiteet".

Onhan se näinkin. :D Mä taidan vaan olla niin kyllästynyt seuraan näitä turhia tappeluita täällä. Pitäis vissiin hankkia elämä? ;) :whistle:

BD, mut sit ei kantsi avata niitä laihdutuskeskusteluja jos niitä juttuja ei kestä. Koska ite oon huomannut juuri Babylonin Riippuvan Puutarhan mukaisesti, että niitä kiihkoilijoita on tosiaan monessa piirissä. Kukinhan katsoo niitten omien vaaleenpunaisten lasien läpi touhua.

En ole nähnyt kuin yhden laihdutusketjun tänään ja ei siinä ole kyllä kukaan karppaaja ketään haukkunut. Olet nyt ymmärtänyt kyllä jotain väärin. Mun mielestä ainakin tossa Myymuikkunen (tms) aloittamassa ketjussa on varsin asiallinen kommentti karpilta, koska hän puhuu ihan asiaa. Onko järkevää mennä jollain kitukuurilla ja tiputella lihaksia ja sitten retkahtaa takaisin? VArsinkin kun näytti siltä, että tuo on ihan ketjun aloittajan tyylistä. Jos olet siis lukenut koko ketjun. En muita ketjuja ole lukenut tänään, että en tiedä muista ketjuista sitten.

BD, ootko seurannu virallistieteellisen karppien lobbausprojektia? Jos et, niin varmaan sinäkin olisit vähän kärkkäämpi joskus..varsinkin vastakommenteille ;)

Ja ei tartte ottaa nokkiinsa, jos joku antaa rakentavaa kritiikkiä, jos itsellä ei esim. karppaus onnistunut/miellyttänyt/mitä tahansa. Samahan se koskee muitakin ruokavalioita.

BD, totta on kuitenkin tuo provoiluilmapiiri, mistä mainitsin aluksi. Tämä mitäs nyt-palsta on mielestäni aika erikoinen..varsinkin näin ihmisen silmin, jolla ei ole lapsia ja joka on tutustumassa vasta palstoihin ym. Tulee ensimmäisenä mieleen, että onpas Suomessa kyynisiä mammoja =D Joilla on tylsää ;) No, mua ei häiritse kiivaatkaan keskustelut..eniten on häirinnyt sellaiset, että jos joku jossain omassa ketjussa jotain on henkkoht.elämästään kertonut, niin muut kyttäilevät näitä ketjuja ja sitten nostavat esille mitäs nyt-palstalla näitä juttuja. Tämä on mun mielestä vähän erikoinen piirre =)

Että tiedän nykyään, mistä ne naapurikytät tulevat =D

BD, mut sit ei kantsi avata niitä laihdutuskeskusteluja jos niitä juttuja ei kestä. Koska ite oon huomannut juuri Babylonin Riippuvan Puutarhan mukaisesti, että niitä kiihkoilijoita on tosiaan monessa piirissä. Kukinhan katsoo niitten omien vaaleenpunaisten lasien läpi touhua.

En ole nähnyt kuin yhden laihdutusketjun tänään ja ei siinä ole kyllä kukaan karppaaja ketään haukkunut. Olet nyt ymmärtänyt kyllä jotain väärin. Mun mielestä ainakin tossa Myymuikkunen (tms) aloittamassa ketjussa on varsin asiallinen kommentti karpilta, koska hän puhuu ihan asiaa. Onko järkevää mennä jollain kitukuurilla ja tiputella lihaksia ja sitten retkahtaa takaisin? VArsinkin kun näytti siltä, että tuo on ihan ketjun aloittajan tyylistä. Jos olet siis lukenut koko ketjun. En muita ketjuja ole lukenut tänään, että en tiedä muista ketjuista sitten.

BD, ootko seurannu virallistieteellisen karppien lobbausprojektia? Jos et, niin varmaan sinäkin olisit vähän kärkkäämpi joskus..varsinkin vastakommenteille ;)

Ja ei tartte ottaa nokkiinsa, jos joku antaa rakentavaa kritiikkiä, jos itsellä ei esim. karppaus onnistunut/miellyttänyt/mitä tahansa. Samahan se koskee muitakin ruokavalioita.

En mä ole nokkiini ottanut, enkä tarkoittanut mitään että juuri tänään jossain tietyssä ketjussa haukuttaisiin. Yleisesti olen pistänyt vain merkille, että monelta (etenkin harmaalta) karpilta vaan tulee useasti noissa laihdutusketjuissa haukkumista ei-karpeille.

Ja en ole seurannut tuota virallistieteellistä lobbausprojektia, joten en sano siihen mitään.

Itse olen sitä mieltä, että karppaus on ihan hyvä tapa laihduttaa ja terveellinenkin. Olen vain kyllästynyt ainaiseen tappeluun palstalla. Meinaan silti jatkossakin lukea laihisketjuja, sillä aihe kiinnostaa. :D

BD, nyt yleistä. Miten niin "harmaa karppi"? Minä nimettäin esimerkiksi olen karppi ja "harmaa", mutta en harmaana sillä tyylillä kuin täällä tarkoitetaan. Eli en ole rekisteröitynyt. Ja en aio vielä rekisteröityäkään, koska en meillä aloitetaan "lapsenteko" vasta joulukuussa. Eli tällä hetkellä tutustun, rekisteröidynkö ollenkaan =D Vai menenkö kenties vauva-lehden palstoille, tai kiinnsotaa sitten edes rekisteröityä enää. Voi olla, että tässä about 9kkssa kyllästyn koko mammapalstoihin.

En oo kyllä itse nähnyt yhtään karppien harjoittamaa ei-karppien haukuntaa. Mutta toisin päin olen kyllä nähnyt, ihan aloitettuja ketjujakin (siis tämä ketjuhan ei ole sitä selvennykseksi). Tosin en lue joka ikistä laihdutusketjua, koska en laihduta. Olen jo karppaamalla tiputtanut tarvittavat muutamat kilot ja vedän ylläpitoa. JOskus luen ketjuja, jos on jotain mielenkiintosta. Mun mielestä kriittiset kommentit on ok, jopa suotavia. MOnet ku on vähän hönttejä ja laihduttavat tyyliin syömättä mitään/älyttömillä kituiluilla ja noissa kuureissahan ei ole mitään järkeä. Noihin on ihan hyvä, että joku kertoo ees järkeä. Ja sillon se on yks lysti, tekeekö sen karppi (vo ipistää jonkun silmään) tai virallisterveellinen..tai mitä tahansa muuta.

BD, nyt yleistä. Miten niin "harmaa karppi"? Minä nimettäin esimerkiksi olen karppi ja "harmaa", mutta en harmaana sillä tyylillä kuin täällä tarkoitetaan. Eli en ole rekisteröitynyt. Ja en aio vielä rekisteröityäkään, koska en meillä aloitetaan "lapsenteko" vasta joulukuussa. Eli tällä hetkellä tutustun, rekisteröidynkö ollenkaan =D Vai menenkö kenties vauva-lehden palstoille, tai kiinnsotaa sitten edes rekisteröityä enää. Voi olla, että tässä about 9kkssa kyllästyn koko mammapalstoihin.

En oo kyllä itse nähnyt yhtään karppien harjoittamaa ei-karppien haukuntaa. Mutta toisin päin olen kyllä nähnyt, ihan aloitettuja ketjujakin (siis tämä ketjuhan ei ole sitä selvennykseksi). Tosin en lue joka ikistä laihdutusketjua, koska en laihduta. Olen jo karppaamalla tiputtanut tarvittavat muutamat kilot ja vedän ylläpitoa. JOskus luen ketjuja, jos on jotain mielenkiintosta. Mun mielestä kriittiset kommentit on ok, jopa suotavia. MOnet ku on vähän hönttejä ja laihduttavat tyyliin syömättä mitään/älyttömillä kituiluilla ja noissa kuureissahan ei ole mitään järkeä. Noihin on ihan hyvä, että joku kertoo ees järkeä. Ja sillon se on yks lysti, tekeekö sen karppi (vo ipistää jonkun silmään) tai virallisterveellinen..tai mitä tahansa muuta.

En yleistä, täällä vaan huomaa että yleensä ne harmailijat ovat pahimpia suustaan, olivat sitten karppeja tai ei. Ja ihan olen samaa mieltä sun kanssas, terveistä tavoista on hyvä puhua nuossa kituketjuissakin, mutta siihenkin on monta keinoa.

Kaipaisin vain enemmän asiallista keskustelua palstalle, nykyään täällä ei muuta tehdä kuin riidellään.

Sama täällä, mutta se ei koske pelkästään ruokavalioketjuja =D Oon oikeestaan ihmetellyt, et miten täällä on tämmönen ilmapiiri. Toisaalta nykysin en jaksa ees ihmetellä, jos siis monet äidit puhuvat selän takana paskaa..muuten olisin kyllä ihmetellyt, jos en tähän palstaan olisi tutustunut. Niin ikävältä kuin se kuulostaakin.

Toki harmailijat on pahimpia, jos ovat rekisteröityneet..monet ei viitti sitä omaa nikkiä "tahrata" j apitävät päiviensä huvina täällä harmailulla elämänsä..ehkä pirteänä? En tiedä. Mutta siis itseä ärsyttää monesti, kun rekisteröitymättömiä haukutaan myös harmaiksi ym, vaikka ei kaikki "harmaat" ole niitä, jotka eivät omalla nikillään uskalla esiintyä. Ja joo, onhan tuo oma nikkikin..eihän sekään mikään oma nimi+pärstäkuva+osoite+puhnro ole..että eipä sekään ole mikään "meriitti". On meillä "harmaillakin" siis mielipiteitä eikä se tarkoita, että oltais rekisteröityneitä.

Tää mitäs nyt-palsta ois hyvä just kysymysten tekoon, jos ois jotain mielen päällä..ja toimii osittain niissäkin, mutta selkeesti on ongelmia asiallisten vastauksienkin saantiin. Monesti itekin nimettäin epäilen aliotuksia provoiksi, vaikkeivat sitä olisikaan. Tosin en ko. ketjuun niin kirjoittaen ;)

Yhteistyössä