miksi kakkosluokan kirje ei vaan tule perille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "tiedoton"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"tiedoton"

Vieras
kuinka kauan kestää kakkosluokan kirjeen, siis tavallisen kirjeen toimitus.
tiedän et sen pitäs olla kahden yön yli.mutta kyseessä tärkee kirje jonka PITÄÄ tulla maanantaiksi ja se on lähetetty jo tiistaina minulle :/ tässä siis mennyt jo 3 yötä :O eli kuinkahan kauan pitää odottaa? kuinka kauan muut odottaa tässä jouluruuhkassa kirjeitä ja miten kauan kestänyt enintään et kirje on perillä? apuva..... tärkee kirje kuitenki jonka pitää olla maanantaina perillä :/

no siis toi ei ole vastauks kysymkseeni :/ en tiedä miksi hän sen lähetti kakkosluokassa.taitaa olla minulle enempi tärkee kuin hänelle.kysyms oli et kuinka kauan siinä kestää enintään että kirje on perillä? vai hidastaako joulukortti liikenne..

Näin joulunaikaan on joskus käynyt niin että kakkosluokan kirje on tullut joulupostin mukana eli vaikka kirjeessä ei ole ollut varsinaisesti joulumerkki vaan ns. tavallinen sitä on ilmeisesti postissa luultu joulutervehdykseksi.

Ok :) minulle ei ole ikinä niin käynyt et näin kauan odotan kirjettä,siksi ihmettelin.jos ei näy maanantaina luulen että kannattanee jo soitella että missähän tuo kirje viipyy :)

[QUOTE="tiedoton";27720809]juu sain just tietää et kirjees onkin joulupostimerkki :O eli kuin kauan yleensä kestää et niil varustetut kuoret tulee perille?[/QUOTE]

Toivottavasti kirjeessä on osoite oikein. Jos on ja se on jätetty ajoissa postiin, niin viimeistään pe 21.12 tulee. Mutta jos osoite ei ole oikein, niin 23.1.2013 mennessä, jos osoite saadaan selvitettyä. Jos osoitettaa ei saada selvitettyä, lähetys palautetaan lähettäjälle, jos lähettäjä on tiedossa. Mikäli lähetystä ei pystytä toimittamaan vastaanottajalle tai palauttamaan lähettäjälle, se tuhotaan.

Toki on mahdollista myös se, että lähetys on jaettu väärään osoitteeseen tai lajiteltu väärin, jolloin perille tulo estyy/viivästyy.

ei ole vieläkään perillä tuo kirje, joulumerkillä varustettu.ja kysyin lähettäjältä, varmistettu, osoite tiedot ON oikein varmasti! :( missä hitoss nyt kiikastaa? oisko lajiletu väärin? onko mahdollista? jos on niin onko odotettavissa et kirje voi putkahtaa postilaatikosta lähipäivinä? :D

Kumma juttu kun saman lähettäjän toinen posti löysi perille.eli osoitetiedoissa ei pitäis olla vikaa nyt on kyl lajiteltu väärin tms.onko se mahdollista?harmittaa vaan kovin..

Yhteistyössä