Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Luulisin, että se on mennyt monilta jo kauan sittenAlkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Nyt meni kyllä maku jo sustakin :x![]()
Eikun muuten oot ollut ihan kiva tyyppi,mut tää vetää jo överiksi :/
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Luulisin, että se on mennyt monilta jo kauan sittenAlkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Nyt meni kyllä maku jo sustakin :x![]()
Alkuperäinen kirjoittaja jösses:onneks en tunne tätä alottajaa. sääliks käy sun lapsias. eli ne kusiset kissat samalla viivalla lastes kanssa? siis voisit jättää omaskin muksus tuleen ja valita kissan.... great
Niin.. aina ei voi miellyttää kaikkia. Eikä varmaan ole tarkoituskaan? =)Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Eikun muuten oot ollut ihan kiva tyyppi,mut tää vetää jo överiksi :/
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Öö, häh?
Miksi joku kysyisi äidin nimeä keskellä tulipaloa?
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Tuskin ap tuota tarkoitti. Jos mun pitätisi valita lasteni ja koirani väliltä, valitsisin tietysti lapseni. Mutta jos mun pitäisi valita naapurin juiopon äiän ja koirani väliltä, valitsisin koirani.Alkuperäinen kirjoittaja jösses:siis voisit jättää omaskin muksus tuleen ja valita kissan.... great
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Tuskin ap tuota tarkoitti. Jos mun pitätisi valita lasteni ja koirani väliltä, valitsisin tietysti lapseni. Mutta jos mun pitäisi valita naapurin juiopon äiän ja koirani väliltä, valitsisin koirani.Alkuperäinen kirjoittaja jösses:siis voisit jättää omaskin muksus tuleen ja valita kissan.... great
Eikö sillä muka ole minkäännäköistä ihmisarvoa enää jos on juoppo?!
Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:Onpa ala-arvoisia eläinviha kommentteja täällä "jonkun katin", "kissat sukupuuttoon". Toi vain nostaa ihmis-inhoa. Olette typeriä vihanlietsojia. Miten ette voi arvostaa TOISEN ihmisen rakkausmaailmaa. Itsekin välitän enemmän eläimistä kuin ihmisistä ja se ei tee musta huonoa ihmistä. Mutta teistä se tekee huonon, että alatte haukkumaan eläimiä. *MOT*
Läheiset ihmiseni + monet eläimet ovat minulla rakkaampaa kuin maailmaan vieraat ihmiset. Toki pelastan kaikki ketä voin pelastaa. Mutta empatiaa en voi tuntea ihmisiä kohtaan kuten eläimiä. Tästä poikkeus on läheiseni. Minulla menee kauan aikaa rakastua.. mutta kun rakastun, niin rakastun aidosti ja pyyteettömästi. Miehenikin kehuu sitä. Joten turha sanoa minua kylmäksi jos välitän naapurin koiranpennusta enemmän kuin naapurin lapsesta.
Ei kyse ole siitä. Jos olisi, en olisi aikoinaan sitä yhtä juoppoa tulipalosta pelastanutkaan. Kyse on siitä, kenet ensisijaisesti pelastaa. Pelastaisin siis ensin koirani ja sen jälkeen menisin katsomaan, voisiko sen juoponkin vielä pelastaa. Lapset on sitten jo vähän toinen juttu eli en ole lasten suhteen yhtä ehdoton kuin ap.Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:[
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Niin.. aina ei voi miellyttää kaikkia. Eikä varmaan ole tarkoituskaan? =)Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Eikun muuten oot ollut ihan kiva tyyppi,mut tää vetää jo överiksi :/
mutta entäs sitten naapurin juoppo koiraAlkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Tuskin ap tuota tarkoitti. Jos mun pitätisi valita lasteni ja koirani väliltä, valitsisin tietysti lapseni. Mutta jos mun pitäisi valita naapurin juiopon äiän ja koirani väliltä, valitsisin koirani.Alkuperäinen kirjoittaja jösses:siis voisit jättää omaskin muksus tuleen ja valita kissan.... great
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:jos se on siitä kiinni että tulipalon sattuessa kysyt ensin lapselta kukas sun äitee on niin kysy ja jätä pelastamatta jos tulee ilmi että mun lapsi, se on sitten hänen kohtalo tässä maailmassa ja siihen on tyydyttävä
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Ei kyse ole siitä. Jos olisi, en olisi aikoinaan sitä yhtä juoppoa tulipalosta pelastanutkaan. Kyse on siitä, kenet ensisijaisesti pelastaa. Pelastaisin siis ensin koirani ja sen jälkeen menisin katsomaan, voisiko sen juoponkin vielä pelastaa. Lapset on sitten jo vähän toinen juttu eli en ole lasten suhteen yhtä ehdoton kuin ap.Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:[
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mutta entäs sitten naapurin juoppo koiraAlkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Tuskin ap tuota tarkoitti. Jos mun pitätisi valita lasteni ja koirani väliltä, valitsisin tietysti lapseni. Mutta jos mun pitäisi valita naapurin juiopon äiän ja koirani väliltä, valitsisin koirani.Alkuperäinen kirjoittaja jösses:siis voisit jättää omaskin muksus tuleen ja valita kissan.... greatno vähän vaan kevennystä tähän... vaikkakin olen sitä mieltä oikeasti, että aina ensin ihmisen pelastaisin, oli se sitten juoppo tai ei.. tässäkin tosin on järkevää ottaa huomioon, että riittääkö voimat sen naapurin juopon raahaamiseen...
liian vakavia aiheita edes mietittäväksi, toivottavasti kukaan, koskaan ei joudu asiaa todellisuudessa kothaamaan.. (siis tuon ketjun "tätä on pakko kysyä" tavalla...
No tähän on pakko kyllä sanoa sen verran, että jos mä joskus kännipäissäni poltan kämppäni, toivottavasti joku pelastaa nimenomaan ton mun koirani eikä mua. Syytön se koira siihen on, jos olen päissäni kuin paviaani.Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Ei voikkaan,mut toivottavasti näin ei tule käymään koskaan teidän kaltaisille..