Miksi kaikki miehet näyttää nykyään niin pieniltä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Miksi kaikki miehet näyttää nykyään niin pieniltä?

Esim. televisiossakin monet näyttelijätkin näyttää joltain luisuharteisilta pikkupojilta, saati sitten tosielämässä. Johtuuko tämä näköharha siitä, että "bodaus" ja harteikkuus on ollut pinnalla, jolloin silmä tottuu tietynlaiseen muotoon (vähän kuin vinksahtaneet naisten kauneusihanteet)?

:confused:

Mä tykkään pienistä miehistä ja todellakin ovat marginaalissa.
Tuntuu, että suurinosa on jotain skrodeja "nallekarhuja", ikuisella bulkilla olevia bodareita aka läskejä, iskävartaloisia lölleröitä ja muuten vaan liian romuluisia/isokokoisia.

Minun silmiin miehet näyttävät myöskin irl pieniltä. vaikka itse en olekaan kuin 173 cm (riippuu päivästä)
Mutta myöskin suuri osa naisista näyttää pieniltä minun rinnalla

Monet näyttelijät ovat pienikokoisia. Vaikea sanoa mistä johtuu. Ehkä pieni koko laittaa lapsen yrittämään enemmän, että tulee huomioiduksi. Siitä saa sitten itsevarmuutta ja joutuuhan siinä esittämäänkin.

syntinen_kaapio.jpg

• Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Mä tykkään pienistä miehistä ja todellakin ovat marginaalissa.
Tuntuu, että suurinosa on jotain skrodeja "nallekarhuja", ikuisella bulkilla olevia bodareita aka läskejä, iskävartaloisia lölleröitä ja muuten vaan liian romuluisia/isokokoisia.

Sinä saat toki haluta hoikkaa miestä vaikka itse olet löllerö läski jonkun mielestä.

Miksi tämä edellinen aseteltuna toisin päin aiheuttaa niin kamalaa kohua?

Miksi se on niin kamalaa jos puolikalju kaljamaha haluaa kauniin ja hoikan petite blonditytön käsipuoleensa?

Samaa mieltä, ap! Nykypäivän hintelät vässykkämiehet eivät ole seksikästä nähneetkään.

Ainoa paikka, mistä Suomesta nykyään löytyy ihan oikeita miehisiä miehiä taitaa olla vastaanottokeskus. Itse toivonkin, että turvapaikanhakijoita tulisi Suomeen mahdollisimman paljon lisää.

Sinä saat toki haluta hoikkaa miestä vaikka itse olet löllerö läski jonkun mielestä.

Miksi tämä edellinen aseteltuna toisin päin aiheuttaa niin kamalaa kohua?

Miksi se on niin kamalaa jos puolikalju kaljamaha haluaa kauniin ja hoikan petite blonditytön käsipuoleensa?
:D Ciervo ei tasan ole mikään lyllerö läski.

Ja joo kaljamaha saa haluta biletytön mutta kaljamaha varmaan maksaa siitä sitten.

• Tykkää
Reactions: Amelie Le Mort
Paino on voimaa ja ylipaino ylivoimaa. Kjäh!

Siis onhan se totta, ettei rimpulalla miehellä ois muhun mitään jakoja, vaikka mä olen normaalipainoinen ja kokoinen. Ymmärrän aapeen ihmetyksen. Noita persiillään koko päivän istuvia miehiä kun alkaa olla jo hiukka liikaa...

:D Ciervo ei tasan ole mikään lyllerö läski.

Ja joo kaljamaha saa haluta biletytön mutta kaljamaha varmaan maksaa siitä sitten.

anteeksi mutta kannattasko sunkin joskus vähän kehittyä sieltä yläpäästä?
ainasta ulkonäköjen haukkumista ja "mä näytä'n 15v enkä ole läski" tasosta juttua.
miksi niin huono itsetunto että pitää nähdä kokoajan muiden ulkonäöstä vaivaa ja korostaa omaa nuoruutta. sä olet ihan ok näkönen, mutta niin on kaikki muutkin.
sille ei voi mitää minkä naaman saa.

anteeksi mutta kannattasko sunkin joskus vähän kehittyä sieltä yläpäästä?
ainasta ulkonäköjen haukkumista ja "mä näytä'n 15v enkä ole läski" tasosta juttua.
miksi niin huono itsetunto että pitää nähdä kokoajan muiden ulkonäöstä vaivaa ja korostaa omaa nuoruutta. sä olet ihan ok näkönen, mutta niin on kaikki muutkin.
sille ei voi mitää minkä naaman saa.
Luetko ehkä hiukan rivien välistä taas vaihteeksi?

Asun maassa, jossa on tosi paljon intialaisia, srilankalaisia, bangladeshilaisia ja muita pygmejä. Noi miehet on rakenteeltaan tyyliä 160/50. Mitoilla 177/63 olen aikamoinen amatsoni ja mulle on jopa pari kertaa sanottu,
että olen tosi iso. Vastaavasti nämä minimiehet on mun silmissä lähes lapsia, vaikka ikää olisi 40v.

Vaatekauppa mainosti naisten farkkuja pitkillä lahkeilla. Menin heti katsomaan 36-tuumaisten lahkeiden toivossa. No se pitkä pituus oli 32.

Yhteistyössä