Miksi limsa on niin hyvää????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
En ymmärrä, että minkä takia se on niin suosittua ja monet tykkäävät sitä juoda. Miksi?
Joo, tämä on selkeästi mielipideasia. Tykkäättekö te siitä?

Omasta mielestäni se hiilihappopitoinen litku ei ole kovin kehuttavan makuista. Sitä ei voi juoda yhtä kyytiä paljoa juurikaan niiden hiilihappojen takia. Ja ei se muutenkaan ole kovin kivan makuista. Voisin sanoa, että tuoremehu on paremman makuista. En ole ikinä pitänyt limsasta. Jo kaverisynttäreinä lapsena tuli pakolla juotua sitä litkua, kun kaikki muutkin ottivat sitä, niin otin minäkin. En siis ole ollut limsan ystävä, sehän menee nenäänkin se hiilihappo. Nykyään kyllä voin juoda hieman Fantaa, mutta Coca-colasta en pidä.

En tiedä mitään parempaa juomaa kuin cola light. Aina maistuu yhtä hyvälle vaikka oon pitäny pitkiäkin taukoja. Lapsena en tykännyt limsoista. En tiedä mikä cokisessa on niin hyvää, muista limsoista en edes pidä!

Mä olen kavereiden mielestä se outo lintu. En juo limua, ja heselläkin otan yleensä soodaveden. Jos mun kaapista löytyy limpparia, niin se on vieraita varten, ja yleensä se on ostettu joskus jostain tarjouksesta jossa saa 3 pulloa vitosella. (ja tietenkin avaamattomia, jos jää "yli" vieraiden jäljiltä niin menee viemäristä alas)

Minä en ole koskaan juonut kovinkaan paljoa virvoitusjuomia. Harvemmin olen oma-aloitteisesti juonut niin, että ostaisin pullon, mutta join kyllä aina silloin jos kotiin ostettiin tai jos kävin hampurilaisravintolassa ym. vastaavassa. Nykyään en juo virvoitusjuomia enää ollenkaan. Tai hyvin satunnaisesti hampurilaisravintoloissa. Sielläkin otan yleensä appelsiinimehun.

Yhteistyössä