Miksi kaikki mammat haluaa karjavankkurit?

  • Viestiketjun aloittaja Kuka käski olla tyhmä?
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:
Alkuperäinen kirjoittaja notuota:
Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:
Alkuperäinen kirjoittaja notuota:
ostakaa herqulekset niin ei tarvihe ulista
En osta.
omapa on menetykses..
Sori vaan, mutten menetä YHTÄÄN mitään.. :D :D :D
En osta enkä menetä mitään.
Vaunut on mitkä on ja enää en uusia tarvitse.Vaunut oli meidän kahden käyttöön sopivat ja kolmannen käyttöön vielä.

 
Alkuperäinen kirjoittaja I'coo:
Alkuperäinen kirjoittaja niin..:
Meillä ei talvisaikaan pääse oikein liikenteeseen näillä nykyajan kärreillä, joten olen ihan suosiolla ostanut ne mainitsemasi "karjavankkurit" :D :D Ja hyvin pelittää... ;) Mummotkin väistää ihan suosiolla tienvarteen :D
No mainostetaans nyt tähänkin, että I'coon vaunut on nykyaikaisemmat ja niissä on ISOT kääntyvät etupyörät, joilla kyllä pärjää talvellakin :wave:

Joo,ehkä kaupungisa. Tervetuloa tohon hiekkatielle kokeilemaan vaikka pihimpaan loska-aikaan, ei taitas sen jälkeen kääntyvät pyörät enää houkutella.
 
Meillä oli ainakin semmoset tuplat mitkä oli meidän käyttöön ja tarpeisiin sopivat, ihan sama mitä muut niistä ajatteli. Tuplat ei sentään emmaljungat ollu mut yksöisvaunut kylläkin. Tungokses karjavankkurit on hyvät, tuloo äkkiä lakiaa :saint:
 
ähmöh
Alkuperäinen kirjoittaja hehe:
arjavankkurit

http://www.babyvest.lv/public/userimages/emmaljunga%20edge%20duo%20combi.JPG
No kävitkö jo mittaamassa? Huomattavasti ovat kapeammat ja lyhyemmät kuin useimmat kolmirattaiset. Ja niin tukevat!! Taitaa harmittaa, kun ei oo sulla:)) Hihi!
 
mie
Ai jaa. Just bussissa katselin, kun olivat herkulekset lähes kymmenen senttiä leveemmät kuin meidän emmalungat eikä täti meinannut saada niitä bussiin sisään, kun olivat hiemat himpulat. Onnex ei oo mulla!
 
millis
Herqules tuplia kuukauden jaksoin työnnellä ja sit vaihdettiin noihin karjavankkureihin (emmaljunga)! Ja on kyllä lumessa ja sohjossa ja sorassa paaaaaaljon paremmat! Ja niiiin paljon kevyemmät!! Kuinkas moni näitä haukkuva on niitä työnnellyt?? Vai pelkkä ulkonäkökö mättää?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lokki:
Joo,ehkä kaupungisa. Tervetuloa tohon hiekkatielle kokeilemaan vaikka pihimpaan loska-aikaan, ei taitas sen jälkeen kääntyvät pyörät enää houkutella.
Kokeiltu on :D ja toimii erittäin hyvin niin pellolla, metsässä, hiekkatiellä, uimarannalla, lumessa kuin loskassakin.

Eihän ne pyörät käänny ellet sitä halua :)
 
hipihii
Alkuperäinen kirjoittaja millis:
Herqules tuplia kuukauden jaksoin työnnellä ja sit vaihdettiin noihin karjavankkureihin (emmaljunga)! Ja on kyllä lumessa ja sohjossa ja sorassa paaaaaaljon paremmat! Ja niiiin paljon kevyemmät!! Kuinkas moni näitä haukkuva on niitä työnnellyt?? Vai pelkkä ulkonäkökö mättää?
Peesi!

Tuskinpa vaan haukkujilla on niitä ollut, kunhan kateellisten hapatusta! Ah mun emmalungat!
 
meillä on ihanat herquleksit joilla ollaan päästy toistaseks eteen- ja taakkepäin säässä kuin säässä.
mä valitsin nää ihan vaan siitä syystä kun eniten miellyttivät silmää ja todettiin ominaisuuksiltaan kans passeleiks meidän käyttöön =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja Lokki:
Joo,ehkä kaupungisa. Tervetuloa tohon hiekkatielle kokeilemaan vaikka pihimpaan loska-aikaan, ei taitas sen jälkeen kääntyvät pyörät enää houkutella.
Kokeiltu on :D ja toimii erittäin hyvin niin pellolla, metsässä, hiekkatiellä, uimarannalla, lumessa kuin loskassakin.

Eihän ne pyörät käänny ellet sitä halua :)
mäkään en tajua mitä eroa sillä loskapaskassa on onko ei-kääntyvät etupyörät vai lukitut kääntyvät etupyörät. kummatkin ollu ja ei mitään ongelmaa sillä saralla.
 
millis
joo ei noi herquleksen tuplat ainaka ketterät ollu muutaku kaupan tasaisella lattialla..
ulkona jos yritti rotvallinreunasta päästä yli niin eipäs vaan etrenkaat nousekaan ilman että painaa takaa jalalla.. kun taas noi emmaljungat menee yhdellä kädellä.. ja toi autoon laittaminen.. huhhuh.. niiin ketterää..
 
vieraampi
Mä just tässä kevään pahimmassa sulamiskuravelli-kelissä olin TODELLA onnellinen meidän Emmaljungista. Meiltä kun tarvotaan hiekkatietä yli kilometri isolle tielle. Olis siinä vetulassa vellissä olleet nämä hienot ja matalat vaunut kamalassa kunnossa.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja millis:
joo ei noi herquleksen tuplat ainaka ketterät ollu muutaku kaupan tasaisella lattialla..
ulkona jos yritti rotvallinreunasta päästä yli niin eipäs vaan etrenkaat nousekaan ilman että painaa takaa jalalla.. kun taas noi emmaljungat menee yhdellä kädellä.. ja toi autoon laittaminen.. huhhuh.. niiin ketterää..
Peesi!
Itse olin ensin ostamassa Herqulesin tuplia, mutta onneksi testasin ja vertasin Emmaljungan tupliin! Merkki vaihtui samantien, ja en ole katunut Emmaljungien ostoa päivääkään!

 
vieras
Mun kaveri halus lapselleen kolmipyöräiset välttämättä ja oli isot komeat pyörät ja piti olla niin hyvät ja kätevämmät. Molemmat asutaan maalla eikä ole asfalttia vaan pelkkää kuoppaista metsätietä.

Nykyään kaveri kiroaa ostoksensa alimpaan helvettiin. Käy sitten vaunuillaan ostoskeskuksissa pyörimässä :D Ei ne vaan liiku ainakaan sohjossa yhtään mihinkään. Kävelylle jos mennään niin kaveri saa työntää hikipäissään ja mun kulkee kuin itestään.

Musta tää on turha taistelu just siitä johtuen, että kaipa kaupungissa pärjää vaikka sateenvarjorattailla, mutta tervetuloa tänne, missä tosiaan tiet aurataan vasta siinä vaiheessa, kun autolla ei pääse...
 
Höhöö, mä ainakin halusin isot (eli korkeat ja tilavat) vaunut, jotka on jämäkät eikä mitkään rimpulat. Eli ostin ORAt, enkä mitään Emmaljungia :D (niitähän vastaan tässä ap tais alunperin hyökätä..)

Tuplat meillä on Emmaljungat, mutta vain, koska löytyi tutulta edullisesti käytettynä. Jos ei niitä olis ollut tarjolla, niin olisin ostanut mun mielestä vielä isommat, Herquleksen rattaat.

:xmas:

Kaupungilla, yms ahtaissa paikoissa, joissa harvemmin edes käydään, käytetään sitten matkarattaita.
 
i'coo
Alkuperäinen kirjoittaja Lokki:
Alkuperäinen kirjoittaja I'coo:
Alkuperäinen kirjoittaja niin..:
Meillä ei talvisaikaan pääse oikein liikenteeseen näillä nykyajan kärreillä, joten olen ihan suosiolla ostanut ne mainitsemasi "karjavankkurit" :D :D Ja hyvin pelittää... ;) Mummotkin väistää ihan suosiolla tienvarteen :D
No mainostetaans nyt tähänkin, että I'coon vaunut on nykyaikaisemmat ja niissä on ISOT kääntyvät etupyörät, joilla kyllä pärjää talvellakin :wave:

Joo,ehkä kaupungisa. Tervetuloa tohon hiekkatielle kokeilemaan vaikka pihimpaan loska-aikaan, ei taitas sen jälkeen kääntyvät pyörät enää houkutella.
Juu, ei asuta kaupungissa... Ne pyörät LUKITAAN talvioloissa ja käyttäytyvät silloin ihan samalla lailla kuin noiden vankkureidenkin pyörät! Miten teidän on nyt tätä NIIIIIN vaikee tajuta?!? Todellakin olen loskaisella hiekkatiellä näillä mennyt ja hyvin toimii! =) Sitten kun menee kauppaan, niin senkus ottaa lukituksen pois ja hyvin kääntyy.
 
vieras
Kuinka paljon tuollaiset hyökkäysvaunut sitten maksaa? Pitäis tuollaisiin varmaan sitten satsata tän kakkosen kanssa, koska asutaan Briteissä ja esikoisen vaunut on tosi hintelät noihin verrattuna, vaikkei halvat ollutkaan. Mamas and papas merkkiä. Maksoin niistä varmaan joku 650 euroa, onko nuo Emmaljungat kalliimmat??
 

Yhteistyössä