Miksi kaikki mammat haluaa karjavankkurit?

  • Viestiketjun aloittaja Kuka käski olla tyhmä?
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kuinka paljon tuollaiset hyökkäysvaunut sitten maksaa? Pitäis tuollaisiin varmaan sitten satsata tän kakkosen kanssa, koska asutaan Briteissä ja esikoisen vaunut on tosi hintelät noihin verrattuna, vaikkei halvat ollutkaan. Mamas and papas merkkiä. Maksoin niistä varmaan joku 650 euroa, onko nuo Emmaljungat kalliimmat??
Oi mä tykkään mamas and papas merkin yhdistelmien mallista!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Luksusta:
Höhöö, mä ainakin halusin isot (eli korkeat ja tilavat) vaunut, jotka on jämäkät eikä mitkään rimpulat. Eli ostin ORAt, enkä mitään Emmaljungia :D (niitähän vastaan tässä ap tais alunperin hyökätä..)

Tuplat meillä on Emmaljungat, mutta vain, koska löytyi tutulta edullisesti käytettynä. Jos ei niitä olis ollut tarjolla, niin olisin ostanut mun mielestä vielä isommat, Herquleksen rattaat.

:xmas:

Kaupungilla, yms ahtaissa paikoissa, joissa harvemmin edes käydään, käytetään sitten matkarattaita.


Peesi! Meiltä löytyy myös kunnon Orat eteisestä
=) Enkä vaihtaisi pois. Ovat ihan ehdottomat täällä maalla. Mutta autoon en niitä suostu pakkaamaan, ovat niin turkasen painavat! Eli halpis rimpulat on aina auton perässä kaupunkireissuja varten.
 
Lush
on vähän pakko kun on kaksoset :) vaik onki se kapemapi malli niin on ne silti aikamoiset vankkurit (eikä oo emmaljungat)

mun silmissä noi kaikki normivaunut on niin pienent ja kapeat, oli mitkä tahansa...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kuinka paljon tuollaiset hyökkäysvaunut sitten maksaa? Pitäis tuollaisiin varmaan sitten satsata tän kakkosen kanssa, koska asutaan Briteissä ja esikoisen vaunut on tosi hintelät noihin verrattuna, vaikkei halvat ollutkaan. Mamas and papas merkkiä. Maksoin niistä varmaan joku 650 euroa, onko nuo Emmaljungat kalliimmat??
Oi mä tykkään mamas and papas merkin yhdistelmien mallista!
Joo, ne on Italiassa tehdyt, joten niissä on nätit linjat. Aika kapea, mutta silti tarpeeksi tilava. Ja tyylikkäimmät ehdottomasti. Mutta Suomen olosuhteisiin ei taitas sopia.
 
Keittiönoita
Hmm... aikoinaan siskoni, jolla on 6 kk esikoistani vanhempi lapsi, suositteli mulle samanlaisia rattaita kuin hänenkin lapsellaan oli. Nätit, sirot, kevyet ja käytännölliset. Ja mä tyhmä ostin :headwall: :headwall: :headwall: No olihan ne rattaat varmaan siskolleni, joka ei kävele 100 metriä pidempää matkaa vaan kulkee autolla, ihan passelit. Mutta eräänkin kerran päästelin suustani äänettömiä ärräpäitä, kun lykin esikoistani umpihangessa niissä rattaissa. Kuopuksen kohdalla olinkin jo viisaampi ja hankin kunnon karjavankkurit.
 

Yhteistyössä