Miksi kaikki mammat haluaa karjavankkurit?

  • Viestiketjun aloittaja Kuka käski olla tyhmä?
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja niin..:
Mä en yhtään tykkää noista "Isoista kääntyvistä etupyöristä".. Ne ei vain oikein toimi hangessa.. :/ Meillä kun auraus tapahtuu niin myöhään iltapäivästä, että oltais talvisaikaan jumissa. :D
Nehän saa yleensä lukittua. Eli toimivat hangessa siinä missä isot kääntymättömät pyörätkin :)
 
vieras
No kokeilkaapa huviksenne juoksulenkkiä joittenkin matkaratas rimpuloitten kera, tai ylipäänsä liikkumista talven pahimmissa loskakeleissä auraamattomilla teillä. Eipä tiataisi kukaan enää ihmetellä karjavankkureita.
 
omena
Kyllä ne hyökkäysvaunut on tarpeen täällä kaupungissakin talviaikaan ja kesällä niillä voi sit muuten vaan vallata kadut. Mutta kyllä oli hyvä jyrätä mummoja tuplarattailla kumoon, kun oli sellaiset vierekkäinistuttavat jykevät kunnon vaunut! :D
 
I'coo
Alkuperäinen kirjoittaja niin..:
Alkuperäinen kirjoittaja I'coo:
Alkuperäinen kirjoittaja niin..:
Meillä ei talvisaikaan pääse oikein liikenteeseen näillä nykyajan kärreillä, joten olen ihan suosiolla ostanut ne mainitsemasi "karjavankkurit" :D :D Ja hyvin pelittää... ;) Mummotkin väistää ihan suosiolla tienvarteen :D
No mainostetaans nyt tähänkin, että I'coon vaunut on nykyaikaisemmat ja niissä on ISOT kääntyvät etupyörät, joilla kyllä pärjää talvellakin :wave:
Mä en yhtään tykkää noista "Isoista kääntyvistä etupyöristä".. Ne ei vain oikein toimi hangessa.. :/ Meillä kun auraus tapahtuu niin myöhään iltapäivästä, että oltais talvisaikaan jumissa. :D
Noh, nehän tod. saa lukittua talvella :wave: ;) Ja on kokemusta 15 sentin sohjossa tarpomisesta näillä I'coon vaunuilla - toimii aivan kuten nää karjavankkuritkin ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No kokeilkaapa huviksenne juoksulenkkiä joittenkin matkaratas rimpuloitten kera, tai ylipäänsä liikkumista talven pahimmissa loskakeleissä auraamattomilla teillä. Eipä tiataisi kukaan enää ihmetellä karjavankkureita.
Meillä oli kevyet ja näppärät kolmipyöräiset, jotka toimivat juoksulenkillä, loskakeleissä, metsälenkillä, yms. Kasattuna menivät tosi pieneen tilaan.

Jotkut vastaavat hommaisin seuraavallekin mahdolliselle muksulle, uskoisin. En missään nimessä mitään nelipyöräisiä perinteisiä vaunuja.
 
hihi
Alkuperäinen kirjoittaja tää:
Mä taas oon joskus naureskellut kun joku epätoivoinen äiti tai isä pukkaa talvella lumen seassa jotain pikku rimpulavaunuja tuskainen ilme kasvoillaan..
Ai mä nauran aina ihmisille jotka puuskuttaa karjavankkureiden kanssa ku me mennään kevysesti sohjon seassa.. ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No kokeilkaapa huviksenne juoksulenkkiä joittenkin matkaratas rimpuloitten kera, tai ylipäänsä liikkumista talven pahimmissa loskakeleissä auraamattomilla teillä. Eipä tiataisi kukaan enää ihmetellä karjavankkureita.
Meillä oli kevyet ja näppärät kolmipyöräiset, jotka toimivat juoksulenkillä, loskakeleissä, metsälenkillä, yms. Kasattuna menivät tosi pieneen tilaan.

Jotkut vastaavat hommaisin seuraavallekin mahdolliselle muksulle, uskoisin. En missään nimessä mitään nelipyöräisiä perinteisiä vaunuja.
No onhan näitä pieneen meneviä karjavaunujakin. Tai kai tuo on suhteellista. Linkkiä peliin, mikä on kevyt, pieni ja superhyvin rullaava ratas?
 
Weebl+
Minä vannon Phil & Tedsien nimeen,menee loskassa lukittavan etupyörän ansioista,menee pieneen tilaan ja saa toisen muksun jos haluaa ni siihen samoihin vauhuihin. Kääntyy 360 yhdellä kädellä ja on kevyet 11kg eikä yhtään rimpulat. Meillä oli viikon oran combit mut myytiin ne heti pois.
 
Boogyman
Alkuperäinen kirjoittaja keiz0r:
Hirveen kateellisii ihmisii tääl :) Emmaljungat on vaan parhaat mitä saa. Tyytykööt köyhemmät niihin leluja muistuttaviin nateseviin muovkoreihinsa.
kahet emmaljungat ollu meillä ja ikinä ei tule....hajoo heti....
 
Minä taas en halunnut Emmaljungia, koska jotakuinkin kaikilla taloyhtiössämme on sellaiset. :eek: Siksi hankimmekin Gessleinit. Sellaiset nelipyöräiset, johon on vaihdettavissa tarpeen vaatiessa pienemmät kääntyvät etupyörät. Muutenkin Gessleinit vastasivat ominaisuuksiltaan enemmän meidän tarpeita. Muuten minulla ei ole kovin suuria mielipiteitä eri vaunumerkeistä, ei puolesta eikä vastaan.
 

Yhteistyössä