aivan. touchéAlkuperäinen kirjoittaja Ilona Ilopilleri:Miksi mun pitäisi jossakin netin keskustelupalstalla antaa mitään todisteita? Voihan naapurin Irma joka on työskennellyt 30 vuotta siivoojana, väittää täällä että on koulutukseltaan lääkäri.Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:mie otan tämän ketjun ja siun puheet tällä tavalla:Alkuperäinen kirjoittaja Ilona Ilopilleri:Ikävää, että otat tuolla tavalla tosiasian kertomisen.Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja Ilona Ilopilleri:En kerro. Se ei ole oleellinen tieto tässä ketjussa kun asioita pohditaan yleiseltä kannalta.Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:no ap, kerros oma tutkintos, ja aikaa muutama sekunti ettet ehi googlettaa
on se oleellinen koska sie ite teit siitä oleellisen sanomalla että oot menny suoraan lukiosta lukemaan semmosta alaa johon monen rahkeet ei riittäis.
eli nostit ite ittes jalustalle sillä kommentilla :saint:
eli en usko pätkääkään koska todisteita et pysty/kykene antamaan...
Onko?Alkuperäinen kirjoittaja Ilona Ilopilleri:Ai niinkö? Ikävää.Alkuperäinen kirjoittaja MieletönMelinda:Tyylisi kirjoittaa tuo väkisinkin mieleeni yhden toisen nicin tältä palstalta...Alkuperäinen kirjoittaja Ilona Ilopilleri:Omien vahvojen ja ehkä erilaistenkin mielipiteiden kertominen ääneen on provoa?Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:juu. Ap:lla ei ole mitään muuta tarkoitusta tällä palstalla kuin provosoida. :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja juu:http://kaksplus.fi/keskustelu/t1343888 Provo mikä provo.
Ei ole mun alaani ilmastoasiat.Alkuperäinen kirjoittaja naurettavaa:Luuletko tosiaan, että ihmiset kuunioittaa sua enemmän, kun sulla on joku paperilappunen? Ei se tee kenestäkään ihmisestä sen ihmeellisempää...Palataan asiaan, kun keksit ratkaisun ilmaston lämpenemiseen.Alkuperäinen kirjoittaja Ilona Ilopilleri:Mitä se tähän liittyy? Mulla on ollut kyllä kunnianhimoa ja paljon, se näkyy koulutuksessanikin.Alkuperäinen kirjoittaja kkpp:Mikähän koulutus sulla on?Alkuperäinen kirjoittaja Ilona Ilopilleri:Eikö näillä ihmisillä ole minkäänlaista kunnianhimoa?
Kyllä jokaisen pitäisi hankkia edes yksi tutkinto vähintään ammattikorkeakoulusta, mieluiten kuitenkin yliopistosta.
Kyllä. Hyvin ikävää, että muistutan jotakin toista. En halua olla massaa.Alkuperäinen kirjoittaja MieletönMelinda:Onko?Alkuperäinen kirjoittaja Ilona Ilopilleri:Ai niinkö? Ikävää.Alkuperäinen kirjoittaja MieletönMelinda:Tyylisi kirjoittaa tuo väkisinkin mieleeni yhden toisen nicin tältä palstalta...Alkuperäinen kirjoittaja Ilona Ilopilleri:Omien vahvojen ja ehkä erilaistenkin mielipiteiden kertominen ääneen on provoa?Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:juu. Ap:lla ei ole mitään muuta tarkoitusta tällä palstalla kuin provosoida. :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja juu:http://kaksplus.fi/keskustelu/t1343888 Provo mikä provo.
Samaa mieltä. Mä menen takaisin koulunpenkille vain, jos siitä on mulle jotain konkreettista hyötyä.Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Miksi kouluttautua kun ilmankin pärjää?
sitte kandeis pitää sitä tiimarivihkoa käsillä at all times, ettei vahingossakaan tule sotketuksi kehenkään muuhun :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Ilona Ilopilleri:Kyllä. Hyvin ikävää, että muistutan jotakin toista. En halua olla massaa.Alkuperäinen kirjoittaja MieletönMelinda:Onko?Alkuperäinen kirjoittaja Ilona Ilopilleri:Ai niinkö? Ikävää.Alkuperäinen kirjoittaja MieletönMelinda:Tyylisi kirjoittaa tuo väkisinkin mieleeni yhden toisen nicin tältä palstalta...Alkuperäinen kirjoittaja Ilona Ilopilleri:Omien vahvojen ja ehkä erilaistenkin mielipiteiden kertominen ääneen on provoa?Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:juu. Ap:lla ei ole mitään muuta tarkoitusta tällä palstalla kuin provosoida. :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja juu:http://kaksplus.fi/keskustelu/t1343888 Provo mikä provo.
no niinhän se tekee mutta huvinsa kullakin. jos se vaikka puhuis ittesä pussiinAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Miten te kaikki jaksatte jauhaa paskaa tuon ap:n kanssa kun sen ainoa tarkoitus on ärsyttää ja suututtaa? Täysin keksittyä höpönlöpöähän se haastelee.
Tämä palsta ei ole mulle koko elämä niin kuin teille tuntuu olevan, kun pidätte kirjaa palstalaisista.Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:sitte kandeis pitää sitä tiimarivihkoa käsillä at all times, ettei vahingossakaan tule sotketuksi kehenkään muuhun :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Ilona Ilopilleri:Kyllä. Hyvin ikävää, että muistutan jotakin toista. En halua olla massaa.Alkuperäinen kirjoittaja MieletönMelinda:Onko?Alkuperäinen kirjoittaja Ilona Ilopilleri:Ai niinkö? Ikävää.Alkuperäinen kirjoittaja MieletönMelinda:Tyylisi kirjoittaa tuo väkisinkin mieleeni yhden toisen nicin tältä palstalta...Alkuperäinen kirjoittaja Ilona Ilopilleri:Omien vahvojen ja ehkä erilaistenkin mielipiteiden kertominen ääneen on provoa?Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:juu. Ap:lla ei ole mitään muuta tarkoitusta tällä palstalla kuin provosoida. :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja juu:http://kaksplus.fi/keskustelu/t1343888 Provo mikä provo.
aivan...niinkuin toisella sivulla kerroin....en tarvitse paperia muuhun kuin takapuolen pyyhkimiseen...Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Samaa mieltä. Mä menen takaisin koulunpenkille vain, jos siitä on mulle jotain konkreettista hyötyä.Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Miksi kouluttautua kun ilmankin pärjää?
Maailma on täynnä ammatteja, joihin monen rahkeet ei riitä. Ei sunkaan rahkees joka hommaan riitä. Ihan turha esittää parempaa ihmistä. Sussa ei ainakaan ole mitään kunnioitettavaa, jos aletaan mittaamaan sun omahyväisyyttä ja itsekeskeisyyttä. Hyvien ihmiseten ei tarvi mainostaa itseään muille.Alkuperäinen kirjoittaja Ilona Ilopilleri:Niin pyrin, pääsin ja menin.Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:niin joo, ja oikea termi lienee: pyrkinyt ja päässyt, eikä suinkaan että mennytAlkuperäinen kirjoittaja Ilona Ilopilleri:Mulla ei ole tradenomin papereita koska en ole ammattikorkeakoulua käynyt. Olen mennyt lukion jälkeen suoraan yliopistoon opiskelemaan sellaista mihin hyvin harvan rahkeet riittäisi. Olen valmistunut hyvin arvosanoin ja suorittanut paljon opintoja, suoritan edelleen opintoja vaikka olenkin työelämässä. Haluan olla mahdollisimman hyvä.Alkuperäinen kirjoittaja ppkk:No anna tulla sit esimerkkiä kunnianhimosta? Tekeekö AMK tai yliopisto jotenkin ihmisestä kunnianhimosen? Tradenomin paperit? Ja ne sun paperit?Alkuperäinen kirjoittaja Ilona Ilopilleri:Mitä se tähän liittyy? Mulla on ollut kyllä kunnianhimoa ja paljon, se näkyy koulutuksessanikin.Alkuperäinen kirjoittaja kkpp:Mikähän koulutus sulla on?Alkuperäinen kirjoittaja Ilona Ilopilleri:Eikö näillä ihmisillä ole minkäänlaista kunnianhimoa?
Kyllä jokaisen pitäisi hankkia edes yksi tutkinto vähintään ammattikorkeakoulusta, mieluiten kuitenkin yliopistosta.
On edelleen hyvin ikävää, että pidetään provona erilaisten mielipiteiden vuoksi.Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:no niinhän se tekee mutta huvinsa kullakin. jos se vaikka puhuis ittesä pussiinAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Miten te kaikki jaksatte jauhaa paskaa tuon ap:n kanssa kun sen ainoa tarkoitus on ärsyttää ja suututtaa? Täysin keksittyä höpönlöpöähän se haastelee.
En mainostanut itseäni vaan kerroin kun kysyttiin.Alkuperäinen kirjoittaja äly hoi:Maailma on täynnä ammatteja, joihin monen rahkeet ei riitä. Ei sunkaan rahkees joka hommaan riitä. Ihan turha esittää parempaa ihmistä. Sussa ei ainakaan ole mitään kunnioitettavaa, jos aletaan mittaamaan sun omahyväisyyttä ja itsekeskeisyyttä. Hyvien ihmiseten ei tarvi mainostaa itseään muille.Alkuperäinen kirjoittaja Ilona Ilopilleri:Niin pyrin, pääsin ja menin.Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:niin joo, ja oikea termi lienee: pyrkinyt ja päässyt, eikä suinkaan että mennytAlkuperäinen kirjoittaja Ilona Ilopilleri:Mulla ei ole tradenomin papereita koska en ole ammattikorkeakoulua käynyt. Olen mennyt lukion jälkeen suoraan yliopistoon opiskelemaan sellaista mihin hyvin harvan rahkeet riittäisi. Olen valmistunut hyvin arvosanoin ja suorittanut paljon opintoja, suoritan edelleen opintoja vaikka olenkin työelämässä. Haluan olla mahdollisimman hyvä.Alkuperäinen kirjoittaja ppkk:No anna tulla sit esimerkkiä kunnianhimosta? Tekeekö AMK tai yliopisto jotenkin ihmisestä kunnianhimosen? Tradenomin paperit? Ja ne sun paperit?Alkuperäinen kirjoittaja Ilona Ilopilleri:Mitä se tähän liittyy? Mulla on ollut kyllä kunnianhimoa ja paljon, se näkyy koulutuksessanikin.Alkuperäinen kirjoittaja kkpp:Mikähän koulutus sulla on?Alkuperäinen kirjoittaja Ilona Ilopilleri:Eikö näillä ihmisillä ole minkäänlaista kunnianhimoa?
Ja sitä saa kaupasta rahalla. Myös ne, jotka tekevät vain duunarihommia.Alkuperäinen kirjoittaja kraak:..en tarvitse paperia muuhun kuin takapuolen pyyhkimiseen...
saa olla mielipide....minäkin kerroin omani en tarvitse paperia saadakseni rahaa niinkuin kirjoitin....Alkuperäinen kirjoittaja Ilona Ilopilleri:On edelleen hyvin ikävää, että pidetään provona erilaisten mielipiteiden vuoksi.Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:no niinhän se tekee mutta huvinsa kullakin. jos se vaikka puhuis ittesä pussiinAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Miten te kaikki jaksatte jauhaa paskaa tuon ap:n kanssa kun sen ainoa tarkoitus on ärsyttää ja suututtaa? Täysin keksittyä höpönlöpöähän se haastelee.
siis kerro nyt että miten siun mielipitees nyt poikkeaa niin suuresti muista? samanlaisia mielipiteitä saa täällä lukea harva se viikko, ei ne nyt niin uniikkeja oleAlkuperäinen kirjoittaja Ilona Ilopilleri:On edelleen hyvin ikävää, että pidetään provona erilaisten mielipiteiden vuoksi.Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:no niinhän se tekee mutta huvinsa kullakin. jos se vaikka puhuis ittesä pussiinAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Miten te kaikki jaksatte jauhaa paskaa tuon ap:n kanssa kun sen ainoa tarkoitus on ärsyttää ja suututtaa? Täysin keksittyä höpönlöpöähän se haastelee.
Mukavaa että älysi riitti ymmärtämään pointtini.Alkuperäinen kirjoittaja Ilona Ilopilleri:Ei ole mun alaani ilmastoasiat.Alkuperäinen kirjoittaja naurettavaa:Luuletko tosiaan, että ihmiset kuunioittaa sua enemmän, kun sulla on joku paperilappunen? Ei se tee kenestäkään ihmisestä sen ihmeellisempää...Palataan asiaan, kun keksit ratkaisun ilmaston lämpenemiseen.Alkuperäinen kirjoittaja Ilona Ilopilleri:Mitä se tähän liittyy? Mulla on ollut kyllä kunnianhimoa ja paljon, se näkyy koulutuksessanikin.Alkuperäinen kirjoittaja kkpp:Mikähän koulutus sulla on?Alkuperäinen kirjoittaja Ilona Ilopilleri:Eikö näillä ihmisillä ole minkäänlaista kunnianhimoa?
totta. vaikka tuon vain otan poisAlkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Ja sitä saa kaupasta rahalla. Myös ne, jotka tekevät vain duunarihommia.Alkuperäinen kirjoittaja kraak:..en tarvitse paperia muuhun kuin takapuolen pyyhkimiseen...
juu ei sitä rahaa mitenkään korvamerkitty ole.Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Ja sitä saa kaupasta rahalla. Myös ne, jotka tekevät vain duunarihommia.Alkuperäinen kirjoittaja kraak:..en tarvitse paperia muuhun kuin takapuolen pyyhkimiseen...
Ota vaan. Se vain -sana oli lähinnä tarkoitettu ap:n kaltaisille.Alkuperäinen kirjoittaja kraak:totta. vaikka tuon vain otan pois
En valitettavasti ehdi kiireiltäni olemaan täällä palstalla kovin usein joten pyydän anteeksi jos tein aloituksen aiheesta josta on jo keskusteltu.Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:siis kerro nyt että miten siun mielipitees nyt poikkeaa niin suuresti muista? samanlaisia mielipiteitä saa täällä lukea harva se viikko, ei ne nyt niin uniikkeja oleAlkuperäinen kirjoittaja Ilona Ilopilleri:On edelleen hyvin ikävää, että pidetään provona erilaisten mielipiteiden vuoksi.Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:no niinhän se tekee mutta huvinsa kullakin. jos se vaikka puhuis ittesä pussiinAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Miten te kaikki jaksatte jauhaa paskaa tuon ap:n kanssa kun sen ainoa tarkoitus on ärsyttää ja suututtaa? Täysin keksittyä höpönlöpöähän se haastelee.