Keittiönoita
Edellisessä ja sitä edellisessäkin työpaikassani datanomi ja DI tienasi ihan yhtä paljon. Ja minä tradenomina saman verran.
Sua peesaan kympillä, viimeistä lausetta myöten!Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:Ei millään pahalla, mutta kylläpä oli taas harvinaisen suppeakatseinen aloitus.
Kuka tekisi tavalliset duunarinhommat, jos ihan kaikki haluaisivat kouluttaa itsensä mahdollisimman korkeasti? Kuka työskentelisi tehtaissa, jakaisi postit, pesisi pyykit pesuloissa, siivoaisi, hoitaisi lapsia ja vanhuksia? Maahanmuuttajatko pelkästään? Kyllä Suomessa tarvitaan duunareita, ja nimenomaan muitakin kuin maahanmuuttajia.
Itse olen ammattikoulupohjainen duunari, ja tyytyväinen sellainen. Tyhmä en ole, enkä kunnianhimoton, toteutan itseäni taiteellisissa harrastuksissani.
Mulla ei ole tradenomin papereita koska en ole ammattikorkeakoulua käynyt. Olen mennyt lukion jälkeen suoraan yliopistoon opiskelemaan sellaista mihin hyvin harvan rahkeet riittäisi. Olen valmistunut hyvin arvosanoin ja suorittanut paljon opintoja, suoritan edelleen opintoja vaikka olenkin työelämässä. Haluan olla mahdollisimman hyvä.Alkuperäinen kirjoittaja ppkk:No anna tulla sit esimerkkiä kunnianhimosta? Tekeekö AMK tai yliopisto jotenkin ihmisestä kunnianhimosen? Tradenomin paperit? Ja ne sun paperit?Alkuperäinen kirjoittaja Ilona Ilopilleri:Mitä se tähän liittyy? Mulla on ollut kyllä kunnianhimoa ja paljon, se näkyy koulutuksessanikin.Alkuperäinen kirjoittaja kkpp:Mikähän koulutus sulla on?Alkuperäinen kirjoittaja Ilona Ilopilleri:Eikö näillä ihmisillä ole minkäänlaista kunnianhimoa?
Kyllä jokaisen pitäisi hankkia edes yksi tutkinto vähintään ammattikorkeakoulusta, mieluiten kuitenkin yliopistosta.
Tiijätkö, että liian viisauden ja hulluuden raja on aika pieni... naps vaan..Alkuperäinen kirjoittaja Ilona Ilopilleri:Mulla ei ole tradenomin papereita koska en ole ammattikorkeakoulua käynyt. Olen mennyt lukion jälkeen suoraan yliopistoon opiskelemaan sellaista mihin hyvin harvan rahkeet riittäisi. Olen valmistunut hyvin arvosanoin ja suorittanut paljon opintoja, suoritan edelleen opintoja vaikka olenkin työelämässä. Haluan olla mahdollisimman hyvä.Alkuperäinen kirjoittaja ppkk:No anna tulla sit esimerkkiä kunnianhimosta? Tekeekö AMK tai yliopisto jotenkin ihmisestä kunnianhimosen? Tradenomin paperit? Ja ne sun paperit?Alkuperäinen kirjoittaja Ilona Ilopilleri:Mitä se tähän liittyy? Mulla on ollut kyllä kunnianhimoa ja paljon, se näkyy koulutuksessanikin.Alkuperäinen kirjoittaja kkpp:Mikähän koulutus sulla on?Alkuperäinen kirjoittaja Ilona Ilopilleri:Eikö näillä ihmisillä ole minkäänlaista kunnianhimoa?
Kyllä jokaisen pitäisi hankkia edes yksi tutkinto vähintään ammattikorkeakoulusta, mieluiten kuitenkin yliopistosta.
En ole pph kuten jo aiemmin mainitsin tuolla. Osaan vain arvostaa heitä koska hoitavat lapsia vaikka eivät olekaan niin kunnianhimoisia, että hankkisivat paremman koulutuksen. En hauku mitään ammattia mielenterveyspotilaan tavoin kuten eräs teki siinä yhdessä ketjussa.Alkuperäinen kirjoittaja Provojen provo:Ilona Ilopilleri on omasta mielestään tehokas tapaus...
Korkeasti koulutettu pph, joka on 16 vuotiaana ekan kersan tekassut. hihiii...
No ei se koulutus sulle ainakaan järkee ole kasvattanutAlkuperäinen kirjoittaja Ilona Ilopilleri:Mulla ei ole tradenomin papereita koska en ole ammattikorkeakoulua käynyt. Olen mennyt lukion jälkeen suoraan yliopistoon opiskelemaan sellaista mihin hyvin harvan rahkeet riittäisi. Olen valmistunut hyvin arvosanoin ja suorittanut paljon opintoja, suoritan edelleen opintoja vaikka olenkin työelämässä. Haluan olla mahdollisimman hyvä.Alkuperäinen kirjoittaja ppkk:No anna tulla sit esimerkkiä kunnianhimosta? Tekeekö AMK tai yliopisto jotenkin ihmisestä kunnianhimosen? Tradenomin paperit? Ja ne sun paperit?Alkuperäinen kirjoittaja Ilona Ilopilleri:Mitä se tähän liittyy? Mulla on ollut kyllä kunnianhimoa ja paljon, se näkyy koulutuksessanikin.Alkuperäinen kirjoittaja kkpp:Mikähän koulutus sulla on?Alkuperäinen kirjoittaja Ilona Ilopilleri:Eikö näillä ihmisillä ole minkäänlaista kunnianhimoa?
No näin vähän ajattelinkin!Alkuperäinen kirjoittaja storm:Oho, ei minun ihan noin pitänyt kirjoittaa vaan että itse en tyytyisi AMMATTIKOULUTUTKINTOON.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:AMK hyvä vaihtoehto niille joita ei opiskelu kiinnosta?Alkuperäinen kirjoittaja storm:Ei yliopisto ole juuri ammattikorkeaa parempi. Itse en tyytyisi ammattikorkeakoulututkintoon mutta minusta se on hyvä juttu niille joita ei opiskelu kiinnosta
Nyt olet vähän hukassa.
Eiköhän sellaiset hanki itselleen toisen asteen ammattitutkinnon, tai jätä kokonaan opiskelematta.
Alkuperäinen kirjoittaja EJK:Ei statuksen, mutta jatkumon vuoksi voi olla joskus paikallaan päivittää tutkintonsa amk:si. Jos joskus haluat vaihtaa työpaikkaa tai vaikka sairaanhoitopiiriä, voi esteeksi nousta pätevyysvaatimus. Jos hakemasi työ tai ko. työnantaja edellyttää sh (amk) tai th (amk), niin silloinhan olet epäpätevä siihen. Vaikka oikeasti oletkin pätevä =) Mutta palkkaus kenties estyy tutkintorakenteen vuoksi.Alkuperäinen kirjoittaja Nipsukka:Minun koulutukseni on nykyään amk tutkinto ja itse pääsin aikoinaan peruskoulupohjaisena opiskelemaan ja valmistuin nykyiseen ammattiini(toisen asteen tutkinto), johon nykyään vaaditaan siis tuo amk.En ole nähnyt tarpeelliseksi hakea amk pätevyyttä vain statuksen vuoksi.
Saan samaa palkkaa kuin amk tutkinnon suorittaneet
Saako täällä haukkua toista noin???? MODEET!!!!Hellanlettas haukkui naapuriaan ja sai bannin. Banaania tällekin!Alkuperäinen kirjoittaja Ilona Ilopilleri:En ole pph vaan hyvinkin korkeasti koulutettu. En kuitenkaan hauku jonkun ammatinedustajaa tuollaisella tavalla, ihan selvä mielenterveyspotilas tuo Gabriela.Alkuperäinen kirjoittaja v:Provo koko ap! Lukekaas sen profiilista noi PPH:n päivä kommentit miten haukkuu Gabrielaa... Onkohan itse pph?Sehän ei korkeakoulututkinto oo... http://kaksplus.fi/keskustelu/profiili-bffe4716-9819-41be-b1de-0bfd6b7f8220
Pph:n työ on hyvää työtä, kun hoitavat lapsia, mutta kyllähän nämä pph:t ovat aika kunnianhimottomia.
Ai et hauku... Mitäs tää aloitus sitten oli??Alkuperäinen kirjoittaja Ilona Ilopilleri:En ole pph kuten jo aiemmin mainitsin tuolla. Osaan vain arvostaa heitä koska hoitavat lapsia vaikka eivät olekaan niin kunnianhimoisia, että hankkisivat paremman koulutuksen. En hauku mitään ammattia mielenterveyspotilaan tavoin kuten eräs teki siinä yhdessä ketjussa.Alkuperäinen kirjoittaja Provojen provo:Ilona Ilopilleri on omasta mielestään tehokas tapaus...
Lue tarkemmin. Ihmettelin sitä kunnianhimon puutetta enkä lytännyt ammattikoulun käyneitä maan rakoon. Toisin kuitenkin teette te, haukutte kaikki vähänkään paremmin koulutetut.Alkuperäinen kirjoittaja PP:Ai et hauku... Mitäs tää aloitus sitten oli??Alkuperäinen kirjoittaja Ilona Ilopilleri:En ole pph kuten jo aiemmin mainitsin tuolla. Osaan vain arvostaa heitä koska hoitavat lapsia vaikka eivät olekaan niin kunnianhimoisia, että hankkisivat paremman koulutuksen. En hauku mitään ammattia mielenterveyspotilaan tavoin kuten eräs teki siinä yhdessä ketjussa.Alkuperäinen kirjoittaja Provojen provo:Ilona Ilopilleri on omasta mielestään tehokas tapaus...
Ammattikoulun käyneet on jostain syvältä... vai miten se meni??
Minäkin haluan olla työssäni mahdollisimman hyvä. Mutta mahdollisimman hyväksi tuleminen ei edellytä, että lähtisin yliopistoon opiskelemaan. Itse asiassa olen tullut hybväksi työntekijäksi lähestulkoon vain tekemäni työn kautta, en sen amk-tutkinnon, minkä aikanaan suoritin. Joskus olen miettinyt, pitäisikö lähteä suorittamaan tietojenkäsitelytieteen apro tai cumu, mutta en ole viitsinyt, koska siitä ei olisi työni kannalta mitään oleellista hyötyä.Alkuperäinen kirjoittaja Ilona Ilopilleri:Haluan olla mahdollisimman hyvä.
juu. Ap:lla ei ole mitään muuta tarkoitusta tällä palstalla kuin provosoida. :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja juu:http://kaksplus.fi/keskustelu/t1343888 Provo mikä provo.
Katsos peiliin.Alkuperäinen kirjoittaja Ilona Ilopilleri:Hyvin ala-arvoista tekstiä tulee taas teiltä. Huorittelua sain osakseni siinä ketjussa missä pidin hyvänä asiana, että seksiä harrastettaisiin mahdollisimman monen kanssa. Nyt mua pidetään hulluna.
Mitä teidän käytöksenne ja haukkuminen kertookaan teistä?
OujeeAlkuperäinen kirjoittaja Ilona Ilopilleri:Lue tarkemmin. Ihmettelin sitä kunnianhimon puutetta enkä lytännyt ammattikoulun käyneitä maan rakoon. Toisin kuitenkin teette te, haukutte kaikki vähänkään paremmin koulutetut.Alkuperäinen kirjoittaja PP:Ai et hauku... Mitäs tää aloitus sitten oli??Alkuperäinen kirjoittaja Ilona Ilopilleri:En ole pph kuten jo aiemmin mainitsin tuolla. Osaan vain arvostaa heitä koska hoitavat lapsia vaikka eivät olekaan niin kunnianhimoisia, että hankkisivat paremman koulutuksen. En hauku mitään ammattia mielenterveyspotilaan tavoin kuten eräs teki siinä yhdessä ketjussa.Alkuperäinen kirjoittaja Provojen provo:Ilona Ilopilleri on omasta mielestään tehokas tapaus...
Ammattikoulun käyneet on jostain syvältä... vai miten se meni??
Omien vahvojen ja ehkä erilaistenkin mielipiteiden kertominen ääneen on provoa?Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:juu. Ap:lla ei ole mitään muuta tarkoitusta tällä palstalla kuin provosoida. :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja juu:http://kaksplus.fi/keskustelu/t1343888 Provo mikä provo.
Miksi? Mikä oikeuttaa huorittelemaan? Mikä oikeuttaa ylipäätään haukkumaan?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Katsos peiliin.Alkuperäinen kirjoittaja Ilona Ilopilleri:Hyvin ala-arvoista tekstiä tulee taas teiltä. Huorittelua sain osakseni siinä ketjussa missä pidin hyvänä asiana, että seksiä harrastettaisiin mahdollisimman monen kanssa. Nyt mua pidetään hulluna.
Mitä teidän käytöksenne ja haukkuminen kertookaan teistä?
Voi rakas, olen pahoillani, että tuollaiset arvet sain sinulle syvälle sisääsi.. etkö päässyt TKK:hon, vaan jouduitko yliopistoon apuraha ahdistukseen ja jäit sitten hoitamaan lapsia kotiin, kun ura ei tyydyttänyt ja apurahaa ei myönnety?Alkuperäinen kirjoittaja Ilona Ilopilleri:En ole pph vaan hyvinkin korkeasti koulutettu. En kuitenkaan hauku jonkun ammatinedustajaa tuollaisella tavalla, ihan selvä mielenterveyspotilas tuo Gabriela.Alkuperäinen kirjoittaja v:Provo koko ap! Lukekaas sen profiilista noi PPH:n päivä kommentit miten haukkuu Gabrielaa... Onkohan itse pph?Sehän ei korkeakoulututkinto oo... http://kaksplus.fi/keskustelu/profiili-bffe4716-9819-41be-b1de-0bfd6b7f8220
Pph:n työ on hyvää työtä, kun hoitavat lapsia, mutta kyllähän nämä pph:t ovat aika kunnianhimottomia.