Miksi jotkut palstalaiset ovat silmätikkuna?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Manta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Manta

Vieras
Ei voi olla mitenkään terveellä pohjalla sellaisen ihmisen henkinen mielentila joka vainoaa jotakin tiettyä nikkiä täällä. Jos joku on ärsyttävä niin miksi voi vältellä tätä nikkiä?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Manta:
Ei voi olla mitenkään terveellä pohjalla sellaisen ihmisen henkinen mielentila joka vainoaa jotakin tiettyä nikkiä täällä. Jos joku on ärsyttävä niin miksi voi vältellä tätä nikkiä?

Amen. Tätä mä olen ihmetellyt usein, kun milloin mistäkin haukutaan. Että voi kai sitä jättää vaan huomioimatta, jos niin paljon ärsyttää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ahaa:
No kukas sut on silmätikuksi ottanut? =)

Ei kukaan. Olen vain huomannut monesta ketjusta että jotkut ovat silmätikkuna usein. Yhtenä päivänä saatetaan mollata vaikkapa Rukoilisirkkaa ja seuraavana päivänä sitten Sörhistä. Tuskin olen ainoa joka tämä on huomannut.

Tuollaiset vainoajat varmaankin kasvattavat tulevia koulukiusaajia.
 
Aika harmittomia nuo nikit jotka mun perässä tulee (toistaiseksi). Naurattaa vaan.
Mutta kyllä se ihmetyttää, että miksi joku voi niin paljoa jotakuta ärsyttää...ja minäkin välttelen tiettyjä nikkejä siitä syystä kun ei tuo ajatusmaailma kohtaa missään kohtaa.
 
Mää veikkaan, että suurin osa kuvittelee olevansa silmätikkuna tai että nyt kamalasti halveerataan tai haukutaan, vaikka toinen vastaa ihan ekaa kertaa toiselle ja vailla mitään haukuntaa tjms.

Moni on täällä uusia, eikä voi tietää, että jostain asiasta on tullut jo vuosikausia juttua. Jos asia tulee uutena ja kirjoittaa siitä toiselle ihan asiallisesti, niin tuleekin kamalaa mollausta ja valitusta, kuinka taas haukutaan siitä ja tästä yms.

Eli monesti silmätikkusuuden tekee se, että on niin negatiivinen asenne heti ihan upouudelle henkilöllekin.
 
Ja esim. Sörhis vastasi mulle tosi ikävästi, kun hieman kysyin häneltä jotain kuulemma aivan vanhaa asiaa, että kamalasti nyt taas jankkaan yms. Sörhikseen en aikaisemmin ollut ees törmännyt ja kovin pisti mietityttään, että miten hyvinkin asiallisesta kommentista tulee pelkkää ****lua niskaan. No jätinpä hänelle vastaamatta toistamiseen, mutta kyllä hän silloin ihan itse silmätikkusuutensa taas itselleen nakkas niskaansa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja PSI:
Eli monesti silmätikkusuuden tekee se, että on niin negatiivinen asenne heti ihan upouudelle henkilöllekin.

Niin, mutta nämä tällaiset "silmätikut" ei suostu ymmärtämään että heissä itsessään olisi mitään vikaa :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja PSI:
Eli monesti silmätikkusuuden tekee se, että on niin negatiivinen asenne heti ihan upouudelle henkilöllekin.

Niin, mutta nämä tällaiset "silmätikut" ei suostu ymmärtämään että heissä itsessään olisi mitään vikaa :whistle:

Joo ei, mutta aika paksusti väittää jo heti, että taasko on silmätikku ihan upouudelle palstalaiselle, jolle ei ole jäänyt ees nickit mieleen.

Ja pakko sanoa, että niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Jos heti tulee kamalasti syytöksiä ekaa kertaa kirjoittaneelle "miksi TAAAS jankkaat tästä samasta tai *ttuakos se sulle kuuluu" niin eipä voi olettaa, että toinen kamalan mukavasti vaan nii'aa sen jälkeen toiselle.

Eli kannattaa oikeasti miettiä, jos tuntuu, että on melki "kaikkien" silmätikkuna
 
Alkuperäinen kirjoittaja PSI:
Ja esim. Sörhis vastasi mulle tosi ikävästi, kun hieman kysyin häneltä jotain kuulemma aivan vanhaa asiaa, että kamalasti nyt taas jankkaan yms. Sörhikseen en aikaisemmin ollut ees törmännyt ja kovin pisti mietityttään, että miten hyvinkin asiallisesta kommentista tulee pelkkää ****lua niskaan. No jätinpä hänelle vastaamatta toistamiseen, mutta kyllä hän silloin ihan itse silmätikkusuutensa taas itselleen nakkas niskaansa.

Näin se menee. Sitä saa mitä tilaa. Jos on kaikille töykeä niin ei voi kyllä odottaa vastalahjaksi erittäin mukavaa käytöstä. Nämä raukat eivät sitä ymmärrä. Kukaan ei ole niin aikuinen että kuuntelee toisen solvauksia ja kääntää vaan toisen posken ja häipyy paikalta, tai ehkä uskovaiset ;)
 
Sitä saa mitä tilaa. Niin tämän voi ajatella myös toisin päin eli päätään aukova (yleensä harmaa ) saa samalla mitalla mustalta takaisin. Mutta tämä monesti käännetään niin että se musta alotti koko jutun ja miksi hän vastaa aina noin ilkeesti.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja Harmaana nyt:
Mutta sä osaat suhtautua siihen hienosti. Sä heität samalla mitalla takasi. :D

En mä kyllä ihan oikeesti koe, että joku mua vainoais.. Tai sitten vaan oon niin tyhmä, etten huomaa moista tapahtuvan

:D :D :D

Se on ku ei ole niin negatiivinen jatkuvasti, niin ei ees huomaa kaikkea..

Joskin en ole kiinnittäny huomioo, että sää tikkuna oisit ollut. Mutta enhä mää palstasta juuri tiiäkään.
 
Mulla on joku harmaa persekärpäsenä. Joka saamarin ketjuun tulee länkyttämään ja kaivelee sata vuotta vanhat asiat, takuulla pitää oikeasti KIRJAA mun kirjoituksista. Ja se on taatusti yksittäinen ihminen, kirjoitustyyli on sama aina ja ei kukaan täysjärkinen muista niin paljon muuten vain vieraasta ihmisestä. Kukaan musta ei kuitenkaan mun kanssa tietääkseni riidoissa ole =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
Mulla on joku harmaa persekärpäsenä. Joka saamarin ketjuun tulee länkyttämään ja kaivelee sata vuotta vanhat asiat, takuulla pitää oikeasti KIRJAA mun kirjoituksista. Ja se on taatusti yksittäinen ihminen, kirjoitustyyli on sama aina ja ei kukaan täysjärkinen muista niin paljon muuten vain vieraasta ihmisestä. Kukaan musta ei kuitenkaan mun kanssa tietääkseni riidoissa ole =)

Se on joku vinksahtanut fani, jolla on sun kuvia jossain kaapissa ja se on piirrellyt ja ympyröinyt niihin punaisella tussilla. :$
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
Mulla on joku harmaa persekärpäsenä. Joka saamarin ketjuun tulee länkyttämään ja kaivelee sata vuotta vanhat asiat, takuulla pitää oikeasti KIRJAA mun kirjoituksista. Ja se on taatusti yksittäinen ihminen, kirjoitustyyli on sama aina ja ei kukaan täysjärkinen muista niin paljon muuten vain vieraasta ihmisestä. Kukaan musta ei kuitenkaan mun kanssa tietääkseni riidoissa ole =)

Se on joku vinksahtanut fani, jolla on sun kuvia jossain kaapissa ja se on piirrellyt ja ympyröinyt niihin punaisella tussilla. :$

:x
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
Mulla on joku harmaa persekärpäsenä. Joka saamarin ketjuun tulee länkyttämään ja kaivelee sata vuotta vanhat asiat, takuulla pitää oikeasti KIRJAA mun kirjoituksista. Ja se on taatusti yksittäinen ihminen, kirjoitustyyli on sama aina ja ei kukaan täysjärkinen muista niin paljon muuten vain vieraasta ihmisestä. Kukaan musta ei kuitenkaan mun kanssa tietääkseni riidoissa ole =)

Se on joku vinksahtanut fani, jolla on sun kuvia jossain kaapissa ja se on piirrellyt ja ympyröinyt niihin punaisella tussilla. :$

No tosi hyvänä esimerkkinä toimii ko. henkilöstä tuo minun aloittama Kysymys-ketju... Uskomattomia juttuja muistaa! Ja ei ainakaan ymmärrä huumoria tippaakaan. Kauhee moka ollut multa kun kerran kirjoitin raskausajan yölliset orgasmit-ketjuun että saan niitä... Oon nyt sitten seksiriippuvainen... :o
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
Mulla on joku harmaa persekärpäsenä. Joka saamarin ketjuun tulee länkyttämään ja kaivelee sata vuotta vanhat asiat, takuulla pitää oikeasti KIRJAA mun kirjoituksista. Ja se on taatusti yksittäinen ihminen, kirjoitustyyli on sama aina ja ei kukaan täysjärkinen muista niin paljon muuten vain vieraasta ihmisestä. Kukaan musta ei kuitenkaan mun kanssa tietääkseni riidoissa ole =)

Se on joku vinksahtanut fani, jolla on sun kuvia jossain kaapissa ja se on piirrellyt ja ympyröinyt niihin punaisella tussilla. :$

No tosi hyvänä esimerkkinä toimii ko. henkilöstä tuo minun aloittama Kysymys-ketju... Uskomattomia juttuja muistaa! Ja ei ainakaan ymmärrä huumoria tippaakaan. Kauhee moka ollut multa kun kerran kirjoitin raskausajan yölliset orgasmit-ketjuun että saan niitä... Oon nyt sitten seksiriippuvainen... :o

Joo, noi on tommosii jotain, ku ei käy enää ihan täysillä. :| Jotain yksinkertaisia, mutta ah, niin omistautuneita. :laugh:
 
Mä luulen että osa vainoo ihan huvin vuoks toisia. Mutta on täällä myös niitä jotka vetää herneet nenään esim mun sanomisista, vaikka ketään en käske olemaan samaa mieltä kuin minä. Jotenkin ollaan niin herkkiksiä että pitää sit hermota asiasta kuin asiasta ja syyttää sitä toista osapuolta mollaamisesta jatkuvasti.
En halua sanoa nimimerkkejä mutta minä ainakin koitan vältellä tiettyjä jotka tuntuvat jotenkin yliherkiltä ja riidanhaastajilta.
 

Yhteistyössä